האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???
-
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
??? מה הכוונה????
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
-
@אייצ-ית לא רק
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא רק
בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
כי עובדה-
כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
אז...
מסקנות לבד--@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו
מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
אגב..
מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם. -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא רק
בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
כי עובדה-
כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
אז...
מסקנות לבד--@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו
מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
אגב..
מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם.@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
-
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
יש טוב ולא טוב,
ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים. -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
יש טוב ולא טוב,
ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.@זברה מה זה קשור
-
@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
יש כזה דבר- ועוד איך!
למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
ההפך-
זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים.. -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
יש כזה דבר- ועוד איך!
למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
ההפך-
זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון זה צריך פרוט וחבל על הזמן של כולנו
-
בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!
-
בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!
@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כ
לא מחליטים-
אני אדייק-
מכניסים לנו לתודעה שירים שונים...התת מודע קונה את כל הדיבורים על השיר..היחצנות שלו..וכל המסביב- מה שגורם להרבה 'לאהוב' את השיר.
אגב-
אני לא רואה בעיה בזה.
השדרנים ממלאים את תפקידם נאמנה- ואנחנו נהנים מהמוזיקה. אז מה זה משנה אם השפיעו עלינו או לא?... -
התגובות פה קצת מעצבנות אותי
איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
חד משמעית לא!
זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב -
התגובות פה קצת מעצבנות אותי
איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
חד משמעית לא!
זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב -
התגובות פה קצת מעצבנות אותי
איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
חד משמעית לא!
זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב -
התגובות פה קצת מעצבנות אותי
איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
חד משמעית לא!
זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב -
@מ-ב אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...
אני מתרגלת אליו לא מרצוני, כי פשוט אחרים שמים אותו
הרוב המוחלט של הלהיטים לא היה אצלי אף פעם ברשימת השמעה שלי
כי אני שומעת את מה שאני חושבת ששוה שמיעה ולא את מה שמשמיעים הרבה... -
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
