האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???
-
@זברה איך דרך הרדוי כן
@מנחם-רינמן משמיעים לנו שירים מסוימים או זמרים מסוימים המון.
-
@מנחם-רינמן משמיעים לנו שירים מסוימים או זמרים מסוימים המון.
@מנאששש אבל מה התגובה שלך אם אתה לא אוהב
-
@מנאששש אבל מה התגובה שלך אם אתה לא אוהב
@מנחם-רינמן למי אני יגיב?
-
המושג פלייליסט זה מושג שנכנס לארץ ע"י גלגלצ.
הרעיון בו הוא שמכיוון שבדרך כלל אותם אנשים מקשיבים לתחנה המשדרת-לא משנה איזה באופן קבוע וכך הם יתחברו לשירים הנ"ל ולא יעברו תחנה.
בעבר הוגשה עתירה לבג"צ על הנושא ע"י זמרים פחות מצליחים שהפסידו מהעניין.
לנו כמאזינים בדרך כלל זה משתלם לנו אם כי שמכיוון שהכוח של תחנות השמעה הפופלריות מנצל את זה ליחצנות למה שהם רוצים.
כמאזין של קול חי מיוזיק זה היה לפעמים מעצבן אבל זה יותר כיף מאשר להקשיב לתחנה (אני לא מתכוון לקול פליי כי אני לא מכיר אותם) לכל מיני שירים שאין לך מושג מאיפה הם צצו לך.
וכן, מלא פעמים היה לי כיף להקשיב לרדיו ולהכיר את השירים המושמעים שם, אפילו שלפעמים הם קצת חפרו, ואפילו לחכות לשירים מסוימים שהם הכניסו לי לראש-וזה הרעיון שעומד מאחורי הדבר הזה שנקרא פלייליסט, שאני יקשיב להם תוך היכרות עם השירים וציפיה להם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות