מגזין שירו לו
-
@דוד-33
ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב?@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33
ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב?בתקווה שהוא אכן עדיין שומר....
-
@דוד-33
ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב? -
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33
ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!באיזה עמוד?
@דוד-33 כתב במגזין שירו לו:
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33
ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!באיזה עמוד?
בסוף הריאיון שלו. לא זוכר איזה. אבל כבר אבדוק שוב.
-
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33
ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!באיזה עמוד?
-
@דוד-33 מעדכן בינתיים שלקמיסר ולפידות אין.
אבל אבי קלמרסקי אני רודף אחריו כדי שחברו שיש לו יסרוק לנו. הוא הבטיח לי תוך יום יומיים לדבר איתו. לא יודע מתי זה יקרה.
אני לא בטוח שלחיים יש, אבל בכל זאת אשאל שוב בהמשך. -
@שמה
אתה יכול לנסות לשאול בגל פז אם יש להם או הם יודעים איפה יש (כי גל פז היה מוקד חלוקה של המגזין)? -
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.
אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים
@דוד-33 כתב במגזין שירו לו:
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.
אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים
באמת??? תן לי מהר קישור לקבוצה בבקשהה!
ורעיון טוב יתד נאמן! אני פרסמי שם לפני כמה חודשים.
אולי תפרסם אתה? לשלוח לך את המייל של רשום הרבים? -
@דוד-33 כתב במגזין שירו לו:
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.
אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים
באמת??? תן לי מהר קישור לקבוצה בבקשהה!
ורעיון טוב יתד נאמן! אני פרסמי שם לפני כמה חודשים.
אולי תפרסם אתה? לשלוח לך את המייל של רשום הרבים? -
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה? -
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?@שמה כתב במגזין שירו לו:
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?וודאי לסרוק
-
@שמה כתב במגזין שירו לו:
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?וודאי לסרוק
@אליהו-חזן זה ים עבודה. ובחנות זה ים כסף. יש לך רעיון איך לסרוק בקלות ובמהירות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות