איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?
-
פוסט זה נמחק!
-
שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.
-
@ילד-חוכם אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.
לדעתי- חסידי ישראלי
-
כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
איפה הגבול?@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
איפה הגבול?[עיין כאן פוסט בענין, שפרסמתי אמש]
(https://music-il.herokuapp.com/topic/298/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%9D/1) -
@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
איפה הגבול?[עיין כאן פוסט בענין, שפרסמתי אמש]
(https://music-il.herokuapp.com/topic/298/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%9D/1)@מזמור-לדוד השמים הם הגבול
-
אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית... -
אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית... -
אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...@מוישה-0 אני מסכימה עם רוב הדברים שאתה אומר.
לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.
אבל-
בהחלט יש המון עידכונים במוזיקה, ואולי זה עוד ז'אנר חדש-
שיכלול בתוכו את מורדכי שפירא, אברומי וינברג וכאלה.... -
אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...@מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל. -
@מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל. -
@מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.
-
@מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.
-
@מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד? -
@מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות