דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
176 פוסטים 48 כותבים 9.8k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי ילד חוכם

    שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

    איילתא מנותק
    איילתא מנותק
    איילת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #40

    @ילד-חוכם

    @ילד-חוכם אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

    שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

    לדעתי- חסידי ישראלי

    רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

    NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • איילתא איילת

      @ילד-חוכם

      @ילד-חוכם אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

      שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

      לדעתי- חסידי ישראלי

      NBHGVN מנותק
      NBHGVN מנותק
      NBHGV
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #41

      "השם ישמור" זה חסידי? אלטרנטיבי?

      איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • NBHGVN NBHGV

        "השם ישמור" זה חסידי? אלטרנטיבי?

        איילתא מנותק
        איילתא מנותק
        איילת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #42

        @nbhgv
        קובי ברומר הוא זמר חסידי,( אולי לא במובן המופשט של המילה)
        השיר הזה אפשר לקרוא לו אלטרנטיבי
        ואפשר גם להגדיר את זה כחסידי-ישראלי (לא כמו מרדכי שפירא נגיד)
        כמו רולי דיקמן ימים יפים, או כח הרצון וכו.

        רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ב. ב.ב ב. ב.

          כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
          מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
          איפה הגבול?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מזמור לדוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #43

          @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

          כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
          מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
          איפה הגבול?

          [עיין כאן פוסט בענין, שפרסמתי אמש]
          (https://music-il.herokuapp.com/topic/298/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%9D/1)

          והיה כנגן המנגן....

          יהונתןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מזמור לדוד

            @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

            כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
            מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
            איפה הגבול?

            [עיין כאן פוסט בענין, שפרסמתי אמש]
            (https://music-il.herokuapp.com/topic/298/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%9D/1)

            יהונתןי מנותק
            יהונתןי מנותק
            יהונתן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #44

            @מזמור-לדוד השמים הם הגבול

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מוישהמ מנותק
              מוישהמ מנותק
              מוישה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #45

              אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
              וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

              'א חזן איז א נאר' (טיפש)
              עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
              ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
              הוא באמת טיפש
              הרבה ר' בונים מפרשיסחא

              מעט אורמ אייצ'יתא 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מוישהמ מוישה

                אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                מעט אורמ מנותק
                מעט אורמ מנותק
                מעט אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #46
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוישהמ מוישה

                  אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                  וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #47

                  @מוישה-0 אני מסכימה עם רוב הדברים שאתה אומר.
                  לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.
                  אבל-
                  בהחלט יש המון עידכונים במוזיקה, ואולי זה עוד ז'אנר חדש-
                  שיכלול בתוכו את מורדכי שפירא, אברומי וינברג וכאלה....

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוישהמ מוישה

                    אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                    וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                    מעט אורמ מנותק
                    מעט אורמ מנותק
                    מעט אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #48

                    @מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
                    דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
                    אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל.

                    מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מעט אורמ מעט אור

                      @מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
                      דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
                      אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל.

                      מוישהמ מנותק
                      מוישהמ מנותק
                      מוישה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #49

                      @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

                      'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                      עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                      ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                      הוא באמת טיפש
                      הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                      אייצ'יתא מעט אורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מוישהמ מוישה

                        @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #50

                        @מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
                        אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
                        מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        מוישהמ מעט אורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מוישהמ מוישה

                          @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

                          מעט אורמ מנותק
                          מעט אורמ מנותק
                          מעט אור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #51

                          @מוישה-0 מפני כבוד התורה, ואגב כ"ק האדמו"ר מסטריקוב שליט"א נחשב אף בציבור הכללי למי שמכיר, עקב היותו ת"ח גדול... לא אכתוב כל מה שנכתב לי תמיד, רק אומר שכיהודה ועוד לקרא אני מרגיש כך המון פעמים... והמצב באמת לא פשוט...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
                            אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
                            מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?

                            מוישהמ מנותק
                            מוישהמ מנותק
                            מוישה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #52

                            @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                            'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                            עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                            ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                            הוא באמת טיפש
                            הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @מוישה-0 לא שאני יכולה לשפוט רבנים ואדמורים...
                              אבל לבוא במיוחד כדי להנמיך???
                              מילא זה היה לא דתי...אבל זה שירים דתיים...אז מה העינין לבוא במיוחד?

                              מעט אורמ מנותק
                              מעט אורמ מנותק
                              מעט אור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #53

                              @אייצ-ית הוא לא בא בגלל זה, אבל אם הוא הגיע וזה כך הוא מנמיך, את לא בקיאה מספיק בכללי החיבור וההגיה בציבור החסידי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוישהמ מוישה

                                @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #54

                                @מוישה-0 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                                אז מה הוא עושה?
                                כאילו אם יש בסים וכזה הוא דורש לכבות?

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @מוישה-0 אני מסכימה עם רוב הדברים שאתה אומר.
                                  לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.
                                  אבל-
                                  בהחלט יש המון עידכונים במוזיקה, ואולי זה עוד ז'אנר חדש-
                                  שיכלול בתוכו את מורדכי שפירא, אברומי וינברג וכאלה....

                                  מוישהמ מנותק
                                  מוישהמ מנותק
                                  מוישה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #55

                                  @אייצ-ית אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                  לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.

                                  נכון אבל מנחם טוקר עצמו אמר את זה בתוכנית במוצ"ש אם שמעת שאין שירים חסידים ישנים במשהו כמו 10 שנים האחרונות.

                                  'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                  עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                  ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                  הוא באמת טיפש
                                  הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @מוישה-0 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                    @אייצ-ית לא במיוחד סליחה שלא הסברי את עצמי כשהוא מגיע בין כה לחתונות שהוא הוזמן וכו'

                                    אז מה הוא עושה?
                                    כאילו אם יש בסים וכזה הוא דורש לכבות?

                                    מוישהמ מנותק
                                    מוישהמ מנותק
                                    מוישה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #56

                                    @אייצ-ית הוא דורש לייצב את המוזיקה שתיהיה נורמלית
                                    אני לא הייתי אף פעם אבל כך שמעתי.

                                    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                    הוא באמת טיפש
                                    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוישהמ מוישה

                                      @אייצ-ית הוא דורש לייצב את המוזיקה שתיהיה נורמלית
                                      אני לא הייתי אף פעם אבל כך שמעתי.

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #57

                                      @מוישה-0 אוקי...פעם ראשונה אני שומעת על כך...
                                      טוב....נראה אם יצליחו לעשות ת'שינוי הזה במוזיקה....

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      R מוישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @מוישה-0 אוקי...פעם ראשונה אני שומעת על כך...
                                        טוב....נראה אם יצליחו לעשות ת'שינוי הזה במוזיקה....

                                        R מנותק
                                        R מנותק
                                        riizi
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #58

                                        @אייצ-ית יש הרבה בדורינו אנו שכואב להם דבר הזה
                                        ויש גם כמה ארגונים שלקחו על עצמם לתקן את זה
                                        בא נראה

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @מוישה-0 אוקי...פעם ראשונה אני שומעת על כך...
                                          טוב....נראה אם יצליחו לעשות ת'שינוי הזה במוזיקה....

                                          מוישהמ מנותק
                                          מוישהמ מנותק
                                          מוישה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #59

                                          @אייצ-ית
                                          תקשיבי זה כבר כמה שנים הסיפור הזה ושינוי הוא לא מצפה לעשות,
                                          רק את חובת מחאתו הוא עושה,
                                          אבל סתם כך אני מתעניין אפשר אולי אפי' לעשות על זה סקר,
                                          זה מפריע לעוד אנשים אתם - כל מי שצופה בפוסט הזה - אם אתם חושבים שזה גם מפריע לכם,
                                          תגיבו תכתבו על זה שיהיה את השיח הזה אולי זה יעשה משהו.

                                          'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                          עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                          ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                          הוא באמת טיפש
                                          הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                          אייצ'יתא אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול