דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.0m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15077

    איך קוראים לשיר הזה יבבים בם משהו כזה הוא חסידי
    ואני צריכה אותו בטראנסים
    תודה רבה

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
      #15078

      יש לי המון שירים חסידים שאני חייבת להורדה
      אין לי מושג איך קוראים להם אבל זה די המרכז של השיר אז ישמח או שתגידו אך קוראים לזה ואני יוריד לבד או שתעלו תודה
      ואני צריכה שתעזרו לי דחוף הכול אמור ליהות מקפיץ

      1. קורביני קורביני עליך וקורביני עליך באמת עליך עליך
        זה שיר מקפיץ
      2. יבי בי בי מקפיץ לא זוכרת את שמו הוא אמור ליהות קצת חדש
      3. וכובוטחי לאלוקיני בוטחי לאליקיני וכי בוטחי
        משהו כזה לא לצחוק על איך שזה יוצא לי
      4. לבדו אוהד מושקוביץ
      5. משיח משיח משיח הכי מקפיץ שיש
      6. למעלה כל עמים למעלה כל עמים למעלה למעלה ....
        7.מי שניכנס הרגיל המקפיץ
      7. לא תשוכח מפי זרעו
      8. אין עוד מלבדו המקפיץ החסידי
      9. איליגר בשפר משהו כזה
      10. ורק ורק הקבה של מושקוביץ
        12 אלוקי עולם ברחמיך הרבים רחם עלינו
        סורי על הבלאגן זה דחוף לי אשמח לעזרה

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אליהו חזןא מנותק
        אליהו חזןא מנותק
        אליהו חזן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15079

        1 זה השיר קורבני אליך נפתלי קמפה
        2 אולי זה יא די די של שמוליק קליין ואהרלה סמט
        3 זה השיר בך בטחו של שייע גרוס ועוד זמרים
        5 זה נראה לי השיר משיח מרדכי בן דוד
        6 זה השיר ממלא כל עלמין של מוטי שטיינמץ
        זה מה שאני יודע

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אליהו חזןא מנותק
          אליהו חזןא מנותק
          אליהו חזן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15080

          Screenshot_20240315_012120_Chrome.jpg
          מישהו יכול להוריד ולשלוח!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד ד19

            יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
            תודה

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15081

            @ד19 כתב בבקשות שירים:

            יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
            תודה

            06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ד מנותק
              ד מנותק
              דוד ירושלמי בנשמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15082

              https://youtu.be/QURkPwVwjKs?list=RDMM למישהו יש את השיר הזה להורדה בMP3

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                יש לי המון שירים חסידים שאני חייבת להורדה
                אין לי מושג איך קוראים להם אבל זה די המרכז של השיר אז ישמח או שתגידו אך קוראים לזה ואני יוריד לבד או שתעלו תודה
                ואני צריכה שתעזרו לי דחוף הכול אמור ליהות מקפיץ

                1. קורביני קורביני עליך וקורביני עליך באמת עליך עליך
                  זה שיר מקפיץ
                2. יבי בי בי מקפיץ לא זוכרת את שמו הוא אמור ליהות קצת חדש
                3. וכובוטחי לאלוקיני בוטחי לאליקיני וכי בוטחי
                  משהו כזה לא לצחוק על איך שזה יוצא לי
                4. לבדו אוהד מושקוביץ
                5. משיח משיח משיח הכי מקפיץ שיש
                6. למעלה כל עמים למעלה כל עמים למעלה למעלה ....
                  7.מי שניכנס הרגיל המקפיץ
                7. לא תשוכח מפי זרעו
                8. אין עוד מלבדו המקפיץ החסידי
                9. איליגר בשפר משהו כזה
                10. ורק ורק הקבה של מושקוביץ
                  12 אלוקי עולם ברחמיך הרבים רחם עלינו
                  סורי על הבלאגן זה דחוף לי אשמח לעזרה
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                #15083

                @המחבל-המחופש כתב בבקשות שירים:

                יש לי המון שירים חסידים שאני חייבת להורדה
                אין לי מושג איך קוראים להם אבל זה די המרכז של השיר אז ישמח או שתגידו אך קוראים לזה ואני יוריד לבד או שתעלו תודה
                ואני צריכה שתעזרו לי דחוף הכול אמור ליהות מקפיץ

                1. קורביני קורביני עליך וקורביני עליך באמת עליך עליך
                  זה שיר מקפיץ
                2. יבי בי בי מקפיץ לא זוכרת את שמו הוא אמור ליהות קצת חדש
                3. וכובוטחי לאלוקיני בוטחי לאליקיני וכי בוטחי
                  משהו כזה לא לצחוק על איך שזה יוצא לי
                4. לבדו אוהד מושקוביץ
                5. משיח משיח משיח הכי מקפיץ שיש
                6. למעלה כל עמים למעלה כל עמים למעלה למעלה ....
                  7.מי שניכנס הרגיל המקפיץ
                7. לא תשוכח מפי זרעו
                8. אין עוד מלבדו המקפיץ החסידי
                9. איליגר בשפר משהו כזה
                10. ורק ורק הקבה של מושקוביץ
                  12 אלוקי עולם ברחמיך הרבים רחם עלינו
                  סורי על הבלאגן זה דחוף לי אשמח לעזרה

                1 - נפתלי קמפה - קורבני
                3 - אהרל'ה סאמעט - אליך זעקו
                4 - 04 לבדו.mp3
                5 - מרדכי בן דוד - משיח
                7 - 10 רבי שמעון.mp3
                10 - 06 רק הקב''ה.mp3
                9 - יונגערליך - דאווענען
                12 - אריה קרלינסקי - מרומם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסי גחוןי מנותק
                  יוסי גחוןי מנותק
                  יוסי גחון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15084

                  שלום אפשר את השירים של יוסף קרדונר?
                  מהאלבום כל העולם?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישי בן שלוםי מנותק
                    ישי בן שלוםי מנותק
                    ישי בן שלום
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15085

                    אפשר את השיר זכור ברית של מוטי שטיינמץ

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוד ירושלמי בנשמה

                      https://youtu.be/QURkPwVwjKs?list=RDMM למישהו יש את השיר הזה להורדה בMP3

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נגינתי
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15086

                      @דוד-ירושלמי-בנשמה
                      https://drive.google.com/file/d/1fEx9zw1Amjs7nmFQb2CChFTBNnxLhVuw/view?usp=drivesdk

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @ד19 כתב בבקשות שירים:

                        יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
                        תודה

                        06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        ד19
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15087

                        @דוד-33 כתב בבקשות שירים:

                        @ד19 כתב בבקשות שירים:

                        יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
                        תודה

                        06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                        תוכל להעלות שוב?
                        לא מצליחה להוריד..

                        תנסה. מקסימום תצליח..

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הדרית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15088

                          אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                          השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                          השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                          והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                          משהו כזה. לא בטוחה!
                          מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שוהםש מנותק
                            שוהםש מנותק
                            שוהם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15089

                            אני צריכה דחוף את השיר מסיבת פיגמות של שרולי ונתנאל,
                            תודההה 🙏🙏

                            "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                            https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד ד19

                              @דוד-33 כתב בבקשות שירים:

                              @ד19 כתב בבקשות שירים:

                              יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
                              תודה

                              06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                              תוכל להעלות שוב?
                              לא מצליחה להוריד..

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15090

                              @ד19 כתב בבקשות שירים:

                              @דוד-33 כתב בבקשות שירים:

                              @ד19 כתב בבקשות שירים:

                              יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
                              תודה

                              06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                              תוכל להעלות שוב?
                              לא מצליחה להוריד..

                              06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה הדרית

                                אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                                השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                                השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                                משהו כזה. לא בטוחה!
                                מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                #15091

                                @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                                השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                                השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                                משהו כזה. לא בטוחה!
                                מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                                https://www.youtube.com/watch?v=koKK59rfMAM
                                זה?
                                2. בני פרידמן - לא לפחד

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                  אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                                  השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                                  השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                  והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                                  משהו כזה. לא בטוחה!
                                  מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                                  https://www.youtube.com/watch?v=koKK59rfMAM
                                  זה?
                                  2. בני פרידמן - לא לפחד

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הדרית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15092

                                  @דוד-33
                                  לא נראה לי. זה השיר האחרון שיצא? זה שיר שקט כזה...

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הדרית

                                    @דוד-33
                                    לא נראה לי. זה השיר האחרון שיצא? זה שיר שקט כזה...

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15093

                                    @הדרית
                                    על איזה שיר את שואלת?

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @הדרית
                                      על איזה שיר את שואלת?

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הדרית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #15094

                                      @דוד-33
                                      אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                                      @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                      השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                                      השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                      והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                                      @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                      האלבום המקורי של יוני Z האחרון?
                                      השיר crown, מי מצטרף?
                                      ואם אפשר להעלות לכאן כמה שיותר שירים מהאלבום הזה.
                                      תודה

                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הדרית

                                        @דוד-33
                                        אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                                        @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                        השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                                        השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                        והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                                        @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                        האלבום המקורי של יוני Z האחרון?
                                        השיר crown, מי מצטרף?
                                        ואם אפשר להעלות לכאן כמה שיותר שירים מהאלבום הזה.
                                        תודה

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #15095

                                        @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                        @דוד-33
                                        אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                                        @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                        השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                        והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                                        https://www.youtube.com/watch?v=zuIC4Y4WJQw
                                        זה?

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                          @דוד-33
                                          אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                                          @הדרית כתב בבקשות שירים:

                                          השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                          והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                                          https://www.youtube.com/watch?v=zuIC4Y4WJQw
                                          זה?

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הדרית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #15096

                                          @דוד-33
                                          אני לא רואה כלום...
                                          מה זה?

                                          דוד 33ד א י צא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול