איך נקרא הסמל הזה?
-
@מ-ב לא ממש כי מוניטור לא בודק קצב אלא bmp בודק קצב והמוניטור רק משמיע אותו מוניטור זה הרמקולים שנמצאים בדרך כלל באולפנים או בהופעות (הרמקולים הקטנים מביניהם)
-
@מ-ב לא ממש כי מוניטור לא בודק קצב אלא bmp בודק קצב והמוניטור רק משמיע אותו מוניטור זה הרמקולים שנמצאים בדרך כלל באולפנים או בהופעות (הרמקולים הקטנים מביניהם)
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@ענק-הענקים-בדורינו
היא שאלה מה אומר הסמל לא מאיפה הוא -
@ענק-הענקים-בדורינו
היא שאלה מה אומר הסמל לא מאיפה הוא@טיטו מה הוא כבר צריך להגיד? MUSIC (מוזיק)!
מה יש בזה יותר?
רבש''ע, על כל דבר צריך לעשות ''פרשנות''? -
@טיטו מה הוא כבר צריך להגיד? MUSIC (מוזיק)!
מה יש בזה יותר?
רבש''ע, על כל דבר צריך לעשות ''פרשנות''?@ענק-הענקים-בדורינו
איזה התפלספות הולך כאן על זה חח. אנשים פה מפגינים ידע. -
@ענק-הענקים-בדורינו
איזה התפלספות הולך כאן על זה חח. אנשים פה מפגינים ידע.@מוכשרת-על התיחסתי למה שאמר אדון @טיטו :
@טיטו אמר באיך נקרא הסמל הזה?:
@ענק-הענקים-בדורינו
היא שאלה מה אומר הסמל לא מאיפה הוא -
@מוכשרת-על התיחסתי למה שאמר אדון @טיטו :
@טיטו אמר באיך נקרא הסמל הזה?:
@ענק-הענקים-בדורינו
היא שאלה מה אומר הסמל לא מאיפה הוא@ענק-הענקים-בדורינו
מה אומר הסמל של הגל קול ולא מה אומק המילה מיוזיק -
@ענק-הענקים-בדורינו @טיטו
סיבכתם ת'ענינים!
@מוכשרת-על סורי

-
@ענק-הענקים-בדורינו
מה אומר הסמל של הגל קול ולא מה אומק המילה מיוזיק -
@ענק-הענקים-בדורינו התכוונתי אומר אבל לא משנה
-
@ענק-הענקים-בדורינו התכוונתי אומר אבל לא משנה
@טיטו סליחה.
-
א אייצ'ית נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



