מי לדעתכם קלידן החתונות החסדיות הטוב ביותר?
-
@צוותא מה שנכון נכון
-
@צוותא מה שנכון נכון
@נטו-מוזיקה יש לך את יוחנן אורי טיל של קלידן אמנם קצת מופרע על הסינטי אבל אמן אלקטרוני מדהים אמנם צעיר אבל כישרון עולה ומעבד גדול בין עיבודיו "כתפוח" דודי קליש ורוב באלבום הזה וכן עוד כמה שירים סינטים שלו לגד אלבז וח"ש מייעאס
-
@נטו-מוזיקה יש לך את יוחנן אורי טיל של קלידן אמנם קצת מופרע על הסינטי אבל אמן אלקטרוני מדהים אמנם צעיר אבל כישרון עולה ומעבד גדול בין עיבודיו "כתפוח" דודי קליש ורוב באלבום הזה וכן עוד כמה שירים סינטים שלו לגד אלבז וח"ש מייעאס
-
@השקדן למה אין פול הצבעות בסקר?...
מנדלסון מוביל!!! אגב הדיסק השני שלו מיד אחרי שלושת השבועות -
@השקדן למה אין פול הצבעות בסקר?...
מנדלסון מוביל!!! אגב הדיסק השני שלו מיד אחרי שלושת השבועות@נטו-מוזיקה בלי לחץ, כוס מים.!
מוישי מנדלסון:זה לא מקצבים ונגינה ביד זה עיבוד לכל דבר נקודה סוף...
החידושים שלו אדירים (איזה קלידן חשב פעם לנגן צלו בפריטה של אמן)
המקצבים הכי מסונכרנים עם השיר
ביתר דיוק זה פלייבקים מושקעים זה הרבה יותר ממקצבים
איזנשטט:קלידן מצוין במיוחד פריילך
יוחנו אורי:האיש שחידש שגם אלקטרוני יכול להיות הרמוני
יש עוד הרבה לכתוב גם על עוד קלידנים
קיצער מה שאני בא לומר זה שהסקר לא רלוונטי כי וודאי שמוישי מנדלסון לוקח בפערים מדהימים!!! -
@נטו-מוזיקה בלי לחץ, כוס מים.!
מוישי מנדלסון:זה לא מקצבים ונגינה ביד זה עיבוד לכל דבר נקודה סוף...
החידושים שלו אדירים (איזה קלידן חשב פעם לנגן צלו בפריטה של אמן)
המקצבים הכי מסונכרנים עם השיר
ביתר דיוק זה פלייבקים מושקעים זה הרבה יותר ממקצבים
איזנשטט:קלידן מצוין במיוחד פריילך
יוחנו אורי:האיש שחידש שגם אלקטרוני יכול להיות הרמוני
יש עוד הרבה לכתוב גם על עוד קלידנים
קיצער מה שאני בא לומר זה שהסקר לא רלוונטי כי וודאי שמוישי מנדלסון לוקח בפערים מדהימים!!!@פייביש יש גם אחד חדש אייזנטל חכו חכו...

-
יש קלידן על שאני לא יודע למה הוא לא מופיע אולי בגלל שהוא לא צעיר אלא בליגה מעל של התותחים.
אושי לנדסמן.
זריזות ידיים מטורפת מקצבים טובים ומקפיץ כמו שצריך.
ניגנתי איתו בכמה ארועים מדובר בבחור סופר סופר מוכשר.@דיאז שיצור משהו מעצמו שלא יחכה אחרים
-
ת תהילוש התייחס לנושא זה ב
-
אין מצב לקבוע מי הכי טוב כי כל אחד יש לו את האופי המוסיקאלי שלו.
-
אין מצב לקבוע מי הכי טוב כי כל אחד יש לו את האופי המוסיקאלי שלו.
@מוזיקאי-בנשמה-2 כנראה שארי פרקש הוא דוגמא טובה לאיך שהעולם מחליף את הלהיטים שלו..
לדעתי, איציק איזנשטט הוא ברמה אמנותית הכי גבוה מכל השמות שהוזכרו ..
יכולות הנגינה שלו, הם ברמה שלאוזן קלאסית קשה לקבוע אם יש נגן קלרינט ברקע או גיטריסט וכו'... -
@מוזיקאי-בנשמה-2 כנראה שארי פרקש הוא דוגמא טובה לאיך שהעולם מחליף את הלהיטים שלו..
לדעתי, איציק איזנשטט הוא ברמה אמנותית הכי גבוה מכל השמות שהוזכרו ..
יכולות הנגינה שלו, הם ברמה שלאוזן קלאסית קשה לקבוע אם יש נגן קלרינט ברקע או גיטריסט וכו'...@משה-ברוורמן
דווקא אני יכול להבדיל בין כלי אמיתי לאורגן, כמו שאני יודע להבדיל בשמיעה בין גורג לימהה אפי' אחרי עיבוד.
אפשר גם להבדיל אפי' ע"י שמיעה בנגן בין טירו5 לטירוס 4.
שבת שלום -
@מוזיקאי-בנשמה-2 כנראה שארי פרקש הוא דוגמא טובה לאיך שהעולם מחליף את הלהיטים שלו..
לדעתי, איציק איזנשטט הוא ברמה אמנותית הכי גבוה מכל השמות שהוזכרו ..
יכולות הנגינה שלו, הם ברמה שלאוזן קלאסית קשה לקבוע אם יש נגן קלרינט ברקע או גיטריסט וכו'...@משה-ברוורמן דוקא פחות אומן יותר זריזות ידיים אבל מוזיקה לא ברורה בעליל מאוד בלאגן
-
אם כבר מדברים יש את הקלידן מוטי רוזנפלד שבונה את המקצבים בקושי שנה מנגן בחתונת פשוט לא יאומן כול זמן אני ראוה אתו בחתנות פשוט מטורף אני לא מבין אייך הצליח כול כך חזק כול כך מהר פשוט בחור מוכשר ברמות
@ארי-6 כמובן ש'מוזיקאי בנשמה' יכול לזהות..
ודווקא אני מתפעל מהפתיחים שלו ושילובים שלו, כלומר, לנגן יחד כלי נשיפה פסנתר ועוד ועוד..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות