ההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק
-
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
-
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......גם כל הופעה שניה של קול חי זה עם ארהלה נחשוני, [שהוא כמובן אצל פדידה]
אבל אין מה לעשות קול חי ופדידה מחוברים מטבע הדברים הרי את הקול הבא מנהל פדידה והם כנראה מחוייבים לו בהרבה.
זה העולם של היום במוזיקה אתה רק צריך להיות במשרד הנכון וזהו, זה המצב.
אבל זה לא רק פדידה , גם לובין מערבב שם חזק, תבדוק כמה החברה של לובין מופיעים ומושמעים [נמואל, אילסון וכו'] ביחס לאחרים. -
@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......גם כל הופעה שניה של קול חי זה עם ארהלה נחשוני, [שהוא כמובן אצל פדידה]
אבל אין מה לעשות קול חי ופדידה מחוברים מטבע הדברים הרי את הקול הבא מנהל פדידה והם כנראה מחוייבים לו בהרבה.
זה העולם של היום במוזיקה אתה רק צריך להיות במשרד הנכון וזהו, זה המצב.
אבל זה לא רק פדידה , גם לובין מערבב שם חזק, תבדוק כמה החברה של לובין מופיעים ומושמעים [נמואל, אילסון וכו'] ביחס לאחרים. -
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
-
אם כבר הועלתה סוגיית ההשמעות ברדיו, מדוע זמרים כמו שמילי אונגר ומוטי אילוביץ לא מושמעים בכלל?
(כל ז'אנר המוזיקה החסידית אמריקאית כמעט ולא מושמע בכלל) -
אם כבר הועלתה סוגיית ההשמעות ברדיו, מדוע זמרים כמו שמילי אונגר ומוטי אילוביץ לא מושמעים בכלל?
(כל ז'אנר המוזיקה החסידית אמריקאית כמעט ולא מושמע בכלל)@אליהו-קוגן כי הם פחות פופולרים אצל רוב המאזינים
-
@אליהו-קוגן כי הם פחות פופולרים אצל רוב המאזינים
-
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......כול מילה!
-
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
@גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן
-
@גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן
-
ואיך זה שבקול פליי משמיעים את העיבודים של יואלי דיקמן? ובכל הופעה הוא מנגן? בגלל שהוא מרים להם את הרייטינג. וזה מה שפדידה עשה לקול חי לאורך השנים. ככה שזה די מובן.
-
@בועז
זכותם של קול פליי להשמיע גם את יואלי דיקמן אבל זה לא רק השירים שלו שמושמעים.
מה שלא כ"כ נעשה בקול חי מיוזיק, עם השירים של פדידה.
ולגבי ההופעות של קול פליי באמת צריך להביא לעוד תזמורות להופיע. -
@בועז
זכותם של קול פליי להשמיע גם את יואלי דיקמן אבל זה לא רק השירים שלו שמושמעים.
מה שלא כ"כ נעשה בקול חי מיוזיק, עם השירים של פדידה.
ולגבי ההופעות של קול פליי באמת צריך להביא לעוד תזמורות להופיע. -
@גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
