ההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק
-
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב...... -
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב...... -
@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
זה באמת לא ידעתי
נשמע לי מעניין
אני ינסה לברר את העניין בהקדםאגב אני חושבת שזה ממש מעניין עוד הרבה משתמשים אז אני אשמח כשתגיעי לפתרון או בתהליך של הפיתרון אני אשמח שתעדכני פה או תכתבי לי בצאט
-
א אייצ'ית העביר נושא זה מ-מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים ב-
-
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב...... -
@צורי העברתי כבר את הנושא.
שים לב, שנושאים המצריכים חוות דעת- הם בבמת הדיונים, ולא במוזיקה חדשנית..
בהצלחה! -
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
-
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......גם כל הופעה שניה של קול חי זה עם ארהלה נחשוני, [שהוא כמובן אצל פדידה]
אבל אין מה לעשות קול חי ופדידה מחוברים מטבע הדברים הרי את הקול הבא מנהל פדידה והם כנראה מחוייבים לו בהרבה.
זה העולם של היום במוזיקה אתה רק צריך להיות במשרד הנכון וזהו, זה המצב.
אבל זה לא רק פדידה , גם לובין מערבב שם חזק, תבדוק כמה החברה של לובין מופיעים ומושמעים [נמואל, אילסון וכו'] ביחס לאחרים. -
@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......גם כל הופעה שניה של קול חי זה עם ארהלה נחשוני, [שהוא כמובן אצל פדידה]
אבל אין מה לעשות קול חי ופדידה מחוברים מטבע הדברים הרי את הקול הבא מנהל פדידה והם כנראה מחוייבים לו בהרבה.
זה העולם של היום במוזיקה אתה רק צריך להיות במשרד הנכון וזהו, זה המצב.
אבל זה לא רק פדידה , גם לובין מערבב שם חזק, תבדוק כמה החברה של לובין מופיעים ומושמעים [נמואל, אילסון וכו'] ביחס לאחרים. -
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
-
אם כבר הועלתה סוגיית ההשמעות ברדיו, מדוע זמרים כמו שמילי אונגר ומוטי אילוביץ לא מושמעים בכלל?
(כל ז'אנר המוזיקה החסידית אמריקאית כמעט ולא מושמע בכלל) -
אם כבר הועלתה סוגיית ההשמעות ברדיו, מדוע זמרים כמו שמילי אונגר ומוטי אילוביץ לא מושמעים בכלל?
(כל ז'אנר המוזיקה החסידית אמריקאית כמעט ולא מושמע בכלל)@אליהו-קוגן כי הם פחות פופולרים אצל רוב המאזינים
-
@אליהו-קוגן כי הם פחות פופולרים אצל רוב המאזינים
-
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......@צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
משהו פה לא מריח טוב......כול מילה!
-
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
@גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן
-
@גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:
@צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו
דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...
לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
