האם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?
-
@חסיד-אוטנטי כלומר?
@אליהו-קוגן אב''ח [תודה על הרעיון לראשיי תיבות שם באמת ארוך מדיי]יוסי לאקס יידיש נחת יונגערליך וזה בינתים נה שיש לי בראש ובארץ זה בנצי קלצקין וחסידימלעך [בגזרה האותנטית כמובן]
-
@אליהו-קוגן אב''ח [תודה על הרעיון לראשיי תיבות שם באמת ארוך מדיי]יוסי לאקס יידיש נחת יונגערליך וזה בינתים נה שיש לי בראש ובארץ זה בנצי קלצקין וחסידימלעך [בגזרה האותנטית כמובן]
@חסיד-אוטנטי יש גם את שיר ושבח...
הז'אנר האוטנטית נפוצה בעיקר בארה"ב, אם כי גם שם יש מקהלות ילדים בסגנון העכשווי, כמו פרחי מיאמי, פרחי ניו יורק ועוד כל מיני
-
@חסיד-אוטנטי יש גם את שיר ושבח...
הז'אנר האוטנטית נפוצה בעיקר בארה"ב, אם כי גם שם יש מקהלות ילדים בסגנון העכשווי, כמו פרחי מיאמי, פרחי ניו יורק ועוד כל מיני
@אליהו-קוגן התכוונתי לומר ששם יש לילדים במה מכובדת (מטאורית כמובן)
-
@חסיד-אוטנטי יש גם את שיר ושבח...
הז'אנר האוטנטית נפוצה בעיקר בארה"ב, אם כי גם שם יש מקהלות ילדים בסגנון העכשווי, כמו פרחי מיאמי, פרחי ניו יורק ועוד כל מיני
@אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)
-
@אליהו-קוגן התכוונתי לומר ששם יש לילדים במה מכובדת (מטאורית כמובן)
@חסיד-אוטנטי פחות או יותר...
תלוי קהלים -
@אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)
פוסט זה נמחק! -
@אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)
@ברוריה אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
@אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)
שלמרות שזאת הקהילה שלי (בירושלים לא בקנדה
) לא הבנתי ת'קטע של המקהלה הזאת וממש אבל מממש לאה תחברתי אליה -
@ברוריה אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
@אליהו-קוגן יש גם מקהלה מקנדה של דודי קאליש שהוציאו עכשיו אלבום לא זוכרת איך קוראים להם (חסידי בעלזא)
שלמרות שזאת הקהילה שלי (בירושלים לא בקנדה
) לא הבנתי ת'קטע של המקהלה הזאת וממש אבל מממש לאה תחברתי אליה@חסיד-אוטנטי יש שם ילד אחד שממש צועק לרמקול תסתכל בתוכנית שהיתה עם מנחם טוקר ודודי קאליש מוצ"ש חי
-
@חסיד-אוטנטי יש שם ילד אחד שממש צועק לרמקול תסתכל בתוכנית שהיתה עם מנחם טוקר ודודי קאליש מוצ"ש חי
@ברוריה אוי זה פשוט היה נורא [טוב הופעה ראשונה וזה וחותמת לך שאין לו מושג מי זה מנחם טוקר ומה זה מוצש חי]
-
לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...
@אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...
זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
וכמובן זה ענין של טעם -
@אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...
זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
וכמובן זה ענין של טעם@גילה יפה ולא יפה זה עניין יחסי.
אברהם חיים גרין לעומת מוטי שטיינמיץ יותר יפה? תלוי!
יוסי לטקס לעומת מוטי אילוביטש? תלוי! -
@גילה יפה ולא יפה זה עניין יחסי.
אברהם חיים גרין לעומת מוטי שטיינמיץ יותר יפה? תלוי!
יוסי לטקס לעומת מוטי אילוביטש? תלוי! -
@אילנית אמר בהאם ילדים שרים יותר יפה ממבוגרים?:
לא , אני לא חושבת . פשוט לילידים יש לפעמים מתיקות כובשת שאין במבוגרים . ילד סוחף אחריו חיבה יותר ממבוגר . זה הסיפור ...
זה הענין שילד שר זה אולי חמוד,
אבל כתשובה לשאלת הדיון תשובתי היא לא
וכמובן זה ענין של טעם -
@אילנית גם כשהילד טיפה מזייף סולחים לו על זה
כשזמר טיפה מזייף וואי וואי
בדיוק בגלל זה!! -
@אילנית גם כשהילד טיפה מזייף סולחים לו על זה
כשזמר טיפה מזייף וואי וואי
בדיוק בגלל זה!! -
@סודי-ביותרררררררר בדיוק . לילדים הכל נסלח , נשכח וגם טעויותיהם מעלות חיוך של הבלגה . בהחלט פריוילגיה ששמורה רק לקטנים !
@אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות -
@אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות@סודי-ביותרררררררר דיסקים של ילדים זה משהו שנמצא בעיקר במוזיקה החסידית העכשויית.
באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי -
@אילנית אגבב ישי לפידות אמר במג'יק קאס
שהסיבה שיש הרבה (יחסית) ילדי פלא במגזר החרדי, בגלל שבמגזר החרדי נשים לא שרות אז הילדים ממלאים את מקומן
במגזר הכללי ממש נדיר למצוא ילד זמר קטן שמופיע ומוציא שירים.
עכשיו כשאני מסתכלת על התופעה הזאת ככה אני לא מבינה מה נסגר עם אנשים להריץ ילדים להופעות ולהקלטות -
@סודי-ביותרררררררר דיסקים של ילדים זה משהו שנמצא בעיקר במוזיקה החסידית העכשויית.
באוטנטית לא נראלי שיש ילד עם אלבום או סינגל רשמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות