-
@אהרון
זה אומר שלא התקנת טוב את הקובץ של הפריצה
כי אין לך רישיון...
הלכת בדיוק לפי הכללים? לפי הסדר שהיה כתוב שם? -
@margalit
מה זה אומר בהוראות של קיובס "העתק והחלף קבצים.. מתקייה... לתקייה..."
הכוונה שצריך לייצר כזאת תקייה???@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@margalit
מה זה אומר בהוראות של קיובס "העתק והחלף קבצים.. מתקייה... לתקייה..."
הכוונה שצריך לייצר כזאת תקייה???לפי מה שידוע לי מדובר בתיקיה קיימת שצריך להעביר אליה את הקבצים וכשהמערכת שואלת אם להחליף או לדלג כיון שהקובץ קיים אז להחליף בכל מצב @margalit תתקן אותי אם טעיתי
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@margalit
מה זה אומר בהוראות של קיובס "העתק והחלף קבצים.. מתקייה... לתקייה..."
הכוונה שצריך לייצר כזאת תקייה???לפי מה שידוע לי מדובר בתיקיה קיימת שצריך להעביר אליה את הקבצים וכשהמערכת שואלת אם להחליף או לדלג כיון שהקובץ קיים אז להחליף בכל מצב @margalit תתקן אותי אם טעיתי
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו
אני לא רואה שום תקייה בשם זה.תיקיית crake אמורה להיות בהתקנה בקובץ הורדה והשניה שאליה אתה מעביר נוצרת ברגע שהתקנת את התוכנה
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו
אני לא רואה שום תקייה בשם זה.תיקיית crake אמורה להיות בהתקנה בקובץ הורדה והשניה שאליה אתה מעביר נוצרת ברגע שהתקנת את התוכנה
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו
ואיפה אני רואה אותה?
חיפשתי ולא מצאתיתעשה חיפוש קבצים במחשב זה יהיה יותר מהר
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו
ואיפה אני רואה אותה?
חיפשתי ולא מצאתיתעשה חיפוש קבצים במחשב זה יהיה יותר מהר
-
@ב-ב-ב אני לא ליד מחשב אני מטלפון אז... אבל בקבציי התקנה אמור להיות גם התיקיה הזאת
-
תגידו יש כזה דבר גרסה של קיובייס עם ממשק בעברית או לפחות ספרי הדרכה מא' עד ת' בעברית?
-
@טיטו אני הורדתי מפה, ואין לי תיקון זיופים,
(יש לי קיובייס 5 ו10.5 ובהם יש)
מישהו יודע מה עושים?@א-ה-2
תיקון זיופים זה רק בפרו -
@א-ה-2
כנראה ה 11 הזה הוא לא פרו
אז זה לא יעזור
כי בגרסת פרו יש את התיקון זיופים
יש גם קיוביס 11 פרו פרוץ
לא יודעת איפה, אבל אני יודעת שיש -
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות