מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”
-
@אלעד-כהן מה הבעיה, כל אחד ישמע מה שהוא יותר אוהב, יש מצב שהשיר אחרי החידוש נשמע יותר טוב לדור הצעיר שמחפש קצת אלקטרוניקה, ומי שלא רוצה- לא מחקו את השיר הישן, אפשר לשמוע גם אותו. (גם אני פחות אהבתי את זה אחרי השינוי, אבל זה באמת עניין של טעם ולדעתי כן חשוב השינוי בשביל הדור הצעיר שישמע קצת מוזיקה שעשויה מפסוקים ולשון הקודש ולא רק מילים שהזמר הוציא מהחלומות שלו בלילה)
-
@אלעד-כהן מה הבעיה, כל אחד ישמע מה שהוא יותר אוהב, יש מצב שהשיר אחרי החידוש נשמע יותר טוב לדור הצעיר שמחפש קצת אלקטרוניקה, ומי שלא רוצה- לא מחקו את השיר הישן, אפשר לשמוע גם אותו. (גם אני פחות אהבתי את זה אחרי השינוי, אבל זה באמת עניין של טעם ולדעתי כן חשוב השינוי בשביל הדור הצעיר שישמע קצת מוזיקה שעשויה מפסוקים ולשון הקודש ולא רק מילים שהזמר הוציא מהחלומות שלו בלילה)
@תמר-מהמרכז נו זה בדיוק מה שאני אומר שעכשיו עם כל ההוספות של היום זה בודאי יעשה את זה ממש יפה
-
פוסט זה נמחק!
-
לפי דעתי הגירסה הזאת ממש טובה לחתונות ולהרקדות
-
@nbhgv אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
כך הגיב פריד לשיר דדא ביה 2022
https://www.youtube.com/watch?v=3VTG0f6BVU0חסום לי יש מצב בצורה שונה?
-
@nbhgv אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
כך הגיב פריד לשיר דדא ביה 2022
https://www.youtube.com/watch?v=3VTG0f6BVU0חסום לי יש מצב בצורה שונה?
@אחות-קטנה https://send.magicode.me/send-file/file/c80f08f551cc08****f91f93b5eff46e25ece7951790/view
תורידי כוכביות -
@אחות-קטנה https://send.magicode.me/send-file/file/c80f08f551cc08****f91f93b5eff46e25ece7951790/view
תורידי כוכביות@סודי-ביותרררררררר גם אתם שמתם לב שהשידור נקטע מתי שפריד מתחיל לענות ללייפר?
-
@אחות-קטנה אפילו לא מלאה אלא עוד כמה דקות לפני ואחרי
-
@סאדיגורא אני ראיתי את המלאה
והוא לא אמר משהו שכדאי לחתוך
הכל טובב!!!
-
@סאדיגורא אני ראיתי את המלאה
והוא לא אמר משהו שכדאי לחתוך
הכל טובב!!!
@סודי-ביותרררררררר לדעתי הוא די נבהל, ככה היה נראה בהתחלה, למרות שאחרי זה הוא הראה שהוא
מתלהב מזה, אבל לדעתי הוא לא מי יודע מה נהנה מזה. -
@סודי-ביותרררררררר לדעתי הוא די נבהל, ככה היה נראה בהתחלה, למרות שאחרי זה הוא הראה שהוא
מתלהב מזה, אבל לדעתי הוא לא מי יודע מה נהנה מזה.@תמר-מהמרכז לא ניתן לומר שאת לא צודקת...
-
@סודי-ביותרררררררר לדעתי הוא די נבהל, ככה היה נראה בהתחלה, למרות שאחרי זה הוא הראה שהוא
מתלהב מזה, אבל לדעתי הוא לא מי יודע מה נהנה מזה.@תמר-מהמרכז זה באמת ככה היה נראה
אבל לכו תדעו אולי הוא באמת נהנה
והפרצוף הנבהל היה בגלל משהו אחר
אתם לא יכולים לדעת -
פרויקט קפיצת הדרך ב'חידוש' חדש
והפעם 'יש אמונה' של עמית ליסטוונדהורדה מהדרייב
https://drive.google.com/file/d/1hs-7jKboBdwwEsgvA*****KXDReYWH5rmfGZ6/view?usp=sharing
להוריד כוכביות -
פרויקט קפיצת הדרך ב'חידוש' חדש
והפעם 'יש אמונה' של עמית ליסטוונדהורדה מהדרייב
https://drive.google.com/file/d/1hs-7jKboBdwwEsgvA*****KXDReYWH5rmfGZ6/view?usp=sharing
להוריד כוכביות -
-
-
@סודי-ביותרררררררר משום מה זה לא נפתח לי שם אולי בגלל שאני על אנדרואיד. בכל אופן, תמיד כן נפתח לי, ואשמח מאוד אם מישהו יעלה את זה עוד פעם.
@בועז https://send.magicode.me/send-file/file/2476daa81c1a22e20a1c72ce************28f0e889d4dfa666/view
להוריד כוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות