מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”
-
@ענק-הענקים-בדורינו @נפש-האדם
שניכם ביטאתם את מה שמתחילת האשכול כולם מנסים להגיד ולא מוצאים את המיליםעצם הפרוייקט הוא מבורך !
להנגיש ולהזכיר לציבור כל מיני נשכחות ... כל מיני שירים שנראה שעבר עליהם הכלח ...
ופתאום צצים ממעמקי תהום הנשיהאבל !
למה עם כזה עיבוד שביום רגיל אף אחד לא ישמע ...
רוב רובם של צורכי השירים המקוריים [דדא ביה ... וכו'] לא ישמעו בשום אופן שום שיר של טראנס ,
אז למה לוקחים שיר כל כך יפה והורסים אותו ?
בעצם אפשר להגיד
גזלו לנו את השיר הזה ! והפכו אותו למשהו מאוד גס , ולא קשור למקור !מבלי להיכנס לאיכות השמע של השיר [ועוד יותר לאיכות העיבוד , שלא כל כך הבנתי .... יש הרבה טראנסים שנשמעים הרבה יותר טוב]
בקיצער
מה שהתכוונתי להגיד שלכאורה סיימנו עם חוות הדעות על הפרוייקט
ומהיום רק כשיצא שיר חדש נראה פה פוסטים באשכול הזה
לא ככה ?@מוזיקה-אוטנטית אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
מה שהתכוונתי להגיד שלכאורה סיימנו עם חוות הדעות על הפרוייקט
ומהיום רק כשיצא שיר חדש נראה פה פוסטים באשכול הזה
לא ככה ?לכאורה...
אולי יש עוד משתמשים שמאד מאד יהיה להם חשוב להביע את דעתם.... (למרות שלא נראה שיש דעה שעדיין לא נכתבה......). -
@מוזיקה-אוטנטית אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
מה שהתכוונתי להגיד שלכאורה סיימנו עם חוות הדעות על הפרוייקט
ומהיום רק כשיצא שיר חדש נראה פה פוסטים באשכול הזה
לא ככה ?לכאורה...
אולי יש עוד משתמשים שמאד מאד יהיה להם חשוב להביע את דעתם.... (למרות שלא נראה שיש דעה שעדיין לא נכתבה......).פוסט זה נמחק! -
פרוייקט קפיצת הדרך של קובי סלע בשיתוף יוחנן בלייך, והפעם השיר "יהודי פשוט" של הזמר ליפא שמעלצר יוצא אליכם כבר בר"ח שבט, צפו בעטיפת הסינגל.

מיוזיק סקופ -
@יסכה הוא רוצה להשמיע ל"דור הצעיר" את השירים שגדלנו עליהם
רק שהוא ויתר על כמה דברים בדרך...
(כגון: כאלה שירצו לשמוע
...) -
אני לא בדיוק מתכוונת להאזין לשירים הללו אין בהם בעצם חידוש טוב
-
חבר'ה סלחו לי עלהביקורת
אבל בכלל לא אהבתי את זה
זה נשמע כמו הרמיקסים של אהרון קופמן
וכאלה
לא איזה משהו איכותי ברמה מטורפת כמו שתארו את זה -
@יסכה הוא רוצה להשמיע ל"דור הצעיר" את השירים שגדלנו עליהם
רק שהוא ויתר על כמה דברים בדרך...
(כגון: כאלה שירצו לשמוע
...)@א-ה-2
אני יגיד סוד כמוס
גם הדור הצעיר לא אוהבים את מה שהם עושים -
@א-ה-2
אני יגיד סוד כמוס
גם הדור הצעיר לא אוהבים את מה שהם עושים -
@גילה מישהו יכול להעלות את זה בצורה שתיפתח בנטפרי (אפשר להוריד מיוטיוב ואז להעלות לכאן בצורה ישירה או במג'יקוד עם כוכביות.)
תודה רבה! לא שאני בונה על זה שזה יהיה הרבה יותר טוב מהקודמים, אבל אם אומרים שזה יחסית טוב- מעניין אותי לבדוק.
בינתיים התאכזבתי מאוד. -
@גילה מישהו יכול להעלות את זה בצורה שתיפתח בנטפרי (אפשר להוריד מיוטיוב ואז להעלות לכאן בצורה ישירה או במג'יקוד עם כוכביות.)
תודה רבה! לא שאני בונה על זה שזה יהיה הרבה יותר טוב מהקודמים, אבל אם אומרים שזה יחסית טוב- מעניין אותי לבדוק.
בינתיים התאכזבתי מאוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות