משה קליין
-
מתי הקליפ צולם?
@מוח-שליט-על-הלב
בחודשים האחרונים. -
מתי הקליפ צולם?
@מוח-שליט-על-הלב שבוע שעבר ברבעי היה לוקישן אחרון היה גם לפני פורים כמה לוקישנים ...
-
@מוח-שליט-על-הלב
בחודשים האחרונים. -
@מוח-שליט-על-הלב
ת'אמת לא הבנתי מה הקשר שהוא הכניס את אוקראינה לקליפ? -
@מוח-שליט-על-הלב
ת'אמת לא הבנתי מה הקשר שהוא הכניס את אוקראינה לקליפ?@בונקר אולי בגלל המלמה (אם זה צולם לא מזמן) אז תמיד שיש מלחמה מרגישים את המשיח
-
@בונקר אולי בגלל המלמה (אם זה צולם לא מזמן) אז תמיד שיש מלחמה מרגישים את המשיח
@מוח-שליט-על-הלב שראו אוקראינה הוא שר והיום הכל ישוב על מקומו... אם לא שמתם לב
-
@מוח-שליט-על-הלב שראו אוקראינה הוא שר והיום הכל ישוב על מקומו... אם לא שמתם לב
@מוכן-תמיד-לעזור כנראה שמעת את השיר הרבה פעמים/שיש לך זיכרון טוב מאד
כי לא היתה זוכר אם היתה שומע את זה פעם אחת/שתיים -
@מוכן-תמיד-לעזור כנראה שמעת את השיר הרבה פעמים/שיש לך זיכרון טוב מאד
כי לא היתה זוכר אם היתה שומע את זה פעם אחת/שתיים@מוח-שליט-על-הלב מבטיחחח ששמעתי פעם אחתת בלבדד וראיתי את הקליפ זה ישר עלה לי שהוא אמר את זה
-
@מוח-שליט-על-הלב מבטיחחח ששמעתי פעם אחתת בלבדד וראיתי את הקליפ זה ישר עלה לי שהוא אמר את זה
@מוכן-תמיד-לעזור אז כמו שאמרתי יש לך זיכרון חד
-
@מוכן-תמיד-לעזור אז כמו שאמרתי יש לך זיכרון חד
@מוח-שליט-על-הלב תודה, אגב של מי הלחן והעיבוד?
-
@מוח-שליט-על-הלב תודה, אגב של מי הלחן והעיבוד?
@מוכן-תמיד-לעזור הלחין אלחנן אלחדד ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקדו אייל & יאיר שריקי. קרדיט ל @בן-מנחם
-
שיר ממש חמוד אהבתי!!
הלחן די מחודשישן
שקצת מזכיר לי משהו..
אבל בשיר הזה משה שר מזוית אחרת זה לא בדיוק הסגנון שלו זה אילסוני כזה.ולא הבנתי תקטע של מעבר מגמרא לשיר?
@hhkkkk דווקא לי הלחן היה ממש מחודש ושונה לא הזכיר לי שיר אחר
שזה מעלה למה כי כמעט בכל השירים שיצאו לאחרונה היו הרבה מאוד קטעים
שהזכירו שירים אחרים ברמה של חיקוי וזה משו חדש כמעט כמו כל הלחנים של אלחנן אלחדד המוכשר!!!
אני חושב שגם השנה מגיע לו ובגדולל את התואר מלחין השנה -
שיר ממש חמוד אהבתי!!
הלחן די מחודשישן
שקצת מזכיר לי משהו..
אבל בשיר הזה משה שר מזוית אחרת זה לא בדיוק הסגנון שלו זה אילסוני כזה.ולא הבנתי תקטע של מעבר מגמרא לשיר?
-
@אנונימית איזה עוד שירים שלו הוא הלחין?
-
@אנונימית אני חושב שאם הם ימשיכו ביחד משה יגיע עוד לרחוק אתם תשמעו עליו עוד הרבה
כמו השילוב של קובי ברומר עם אהרלה נחשוני אני חושבת שזה באמת מוצלח -
@אנונימית איזה עוד שירים שלו הוא הלחין?
@מוח-שליט-על-הלב
שמחה שלמה, הר מירון ועוד כמה מהאלבום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות