• דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ

קוונטייז לאודיו (בקיובייס)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר margalit - בלוג
1 פוסטים 1 כותבים 375 צפיות
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
    #1

    הקלטתם כלי וירטואלי במידי, הקצב לא ישב בול
    הפיתרון? שניה לבחור וללחוץ על קוונטייז...
    אבל מה קורה שהקלטת כלי חי והוא לא טייט? (יעיל גם לשירה שלא הכי בקצב...)

    בואו נראה איך אפשר לקוונטייז גם אודיו...

    אני מצרפת קובץ שעליו אני יעבוד
    אני מצרפת אותו עם מטרנום כדי שתשמעו את הבעיות שיש לו בקצב
    ראשוני עם מטרנום.mp3

    כדי להתחיל לתקן נלחץ דאבל קליק על הקובץ אותו רוצים לתקן
    בצד שמאל נבחר בחלונית Hitpoints
    המטרה שלנו בחלק הזה היא שיהיה Hitpoints בכל Transient (הרגע של המכה בתוף/ הפריטה על המיתר, בד"כ אפשר לראות את זה בעיניים)
    ב Threshhold אנחנו יכולים לבחור את הנקודה ממנה הקיובייס יזהה את הטרנזייט ויסמן שם Hitpoints (האיטפונט מסומך כקו אנכי במיקום של הטרנזייט)
    אם נבחר שם ערך גבוה מידי הוא לא יקלוט את כל הטרנזייט, ואם נבחר ערך נמוך מידי הוא יזהה טרנזייט במקומות שאין באמת טרנזייט
    לכן צריך לשים לב לבחור ערך שאת רוב הטרנזייטים הוא יזהה בצורה נכונה
    (הסתכלו בשני צילומי המסך ותראו את ההבדלים בינהם)

    8af972ec-8414-44d2-902b-27180dc68c06-image.png

    992ac5ee-94f6-4e6a-a7fc-90ac5032afeb-image.png

    כמעט תמיד אחרי שבחרנו את ה Threshhold נצטרך לעבוד קצת ידני לתקן את הטעויות
    כדי לתקן נלחץ על Edit Hitpoints
    אם נלחץ בין שני אינטפוינטס נשמע את הסגמנט הבודד וכך נוכל לעבור על הכל ולבדוק שבאמת כל סגמנט הוא צליל בודד
    כדי להוסיף היטפוינט נלחץ על קונטרל הסמן יהפוך לסימן של עיפרון ואז נקליק עם העכבר על המיקום שבו צריך להוסיף
    כדי למחוק היטפונט נלחץ על שיפט, הסמן יהפוך ל X ונקליק עם העכבר על האיטפוניט המיותר.

    כשכל האיטפוינטס במקום נבחר הכל (Ctrl+A) ונבחר Create Warp Markers
    ונראה שהאדיו וורפ יהפוך להיות כתום
    (זה יגרום של כל האינטפוינטס יהפכו לוורפ שעם הוורפ אפשר למתוח ולקצר אודיו)
    f44836ac-234c-4884-834a-5f306e84bec1-image.png

    עכשיו נעבור ל AudioWarp ונבחר שם Free Warp
    בכלי הזה נוכל למתוח ולקצר בחופשיות את האודיו ולהושיב את הטרנזייט על הגריד

    גיפ צילום מסך.gif

    יש אפשרות גם לקוונטייז אוטומטי
    נבחר הכל (Ctrl+A)
    ניכנס לחלונית של הקוונטייז כך:
    b1b972b6-b26e-44df-8f15-15aae3a9bea0-image.png

    (1) נבחר גריד לפי מה שמנוגן
    (2) נבחר אם זה יתקן 100% או פחות (אני אוהבת לעשות 60% לפעמים פעמיים, כדי להשאיר קצת אנושיות)
    (3) נדליק את ה AudioWarp (חובה!!) כדי שהוא יוכל להשתמש ולשנות את הוורפ
    (4) נבחר קוונטייז

    4a4f3145-9f2e-44d8-b74d-42ee2e85c0f3-image.png

    אני מצרפת את הקובץ הסופי אחרי התיקונים שכאן
    סופי עם מטרנום.mp3

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    18
  • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
  • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב



  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול