מכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה
-
פה יוכל כל אחד להעלות כלי נגינה או כל דבר אחר הקשור לתחום המוזיקה והנגינה, למכירה ביד שניה, וכן גם להעלות בקשות לקניית כל פריטי המוזיקה.
"איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק" וגו'בהצלחה
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרג -
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרג@מסקופניסט52
יש לי תלמידה שרוצה לקנות
כשתהיה סגור על מחיר, תדבר איתי... -
@מסקופניסט52
יש לי תלמידה שרוצה לקנות
כשתהיה סגור על מחיר, תדבר איתי...@margalit
בדיוק זה מה שאני שואל כמה ואיך -
@margalit
בדיוק זה מה שאני שואל כמה ואיך@מסקופניסט52
אני לא מתמצא במיוחד במחירים, פתחתי - כי חשבתי שיכול להיות לזה ביקוש!
ספציפי לגבי מה ששאלת, במקרה יצא לי לאחרונה להתעסק עם זה, ואני חושב שהמחיר של זה ביד שניה זה באזור ה - 3000 פחות או יותר ( תלוי במצב האורגן / מקצבים וכדו'). -
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרג@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגאני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנה -
@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגאני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנה@גיטריסט-מתחיל אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגאני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנההיה מחסור של ממש עד לפני חודשיים, אבל כעת השוק מלא.
-
@גיטריסט-מתחיל אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגאני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנההיה מחסור של ממש עד לפני חודשיים, אבל כעת השוק מלא.
@רולנד מה שהיה מחסור זה כנראה בגלל הקורונה אבל ע''פ מה ששמעתי שהם הפסיקו לשווק סופית ומה שיש כעת בשוק זה מה שיש ואח''כ - לך תחפש....
-
@רולנד מה שהיה מחסור זה כנראה בגלל הקורונה אבל ע''פ מה ששמעתי שהם הפסיקו לשווק סופית ומה שיש כעת בשוק זה מה שיש ואח''כ - לך תחפש....
@גיטריסט-מתחיל
יצא לי לאחרונה לברר בחנויות קצת לגבי מה שיש להם במלאי.
אז לגבי pa 4 לא ביררתי, אבל pa 700 לדוג' לא היה בשום חנות שבדקתי, pa 600 לעומת זאת היה לכולם.
כך שברור שיש כעת איזה בעיה עם היבוא או הייצור של korg! -
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרג@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגלדעתי הפי איי 700 גמר את ה600 ושיהיה קצת קשה למכור אותו במחיר יקר.
-
אני חושב שהפוסט לא ממש יצליח כי בחוקי הפורום אסור להעביר פרטים כמו מייל או טלפון בפורום גם אם זה בצאט ורק במקרים חריגים הם מאשרים לעשות את זה אחרי בקשה מההנהלה או משו כזה
-
@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגלדעתי הפי איי 700 גמר את ה600 ושיהיה קצת קשה למכור אותו במחיר יקר.
@בועז אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מקורי
יש לי קורג PA600
בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
וכן כמה יש לזה ביקוש
וכן לאיזה להשתדרגלדעתי הפי איי 700 גמר את ה600 ושיהיה קצת קשה למכור אותו במחיר יקר.
קודם כל, באיזה מחיר לדעתך כן שייך למכור אותו?
דבר שני, pa 700 אין בחנויות?!
כך שמי שרוצה להזמין את זה צריך לחכות חודשים כדי שזה יגיע, כך שאנשים כבר מעדיפים לקנות את ה - 600! לא ככה? -
אין להעביר שום דרך תקשורת בפורום כגון:
מייל, מספר פל', כתובת וכד'!!
אין בעיה שתתיעצו כאן על מחירים. לא מעבר.
לאישורים חריגים ניתן לפנות לניהול על ידי פניה להנהלה.@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!
אגב מישהו מכיר את האתר הזה מאנגליה ועושה משלוחים לארץ
https://www.thomann.de/gb/korg_home_keyboards.html -
@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!
אגב מישהו מכיר את האתר הזה מאנגליה ועושה משלוחים לארץ
https://www.thomann.de/gb/korg_home_keyboards.html@123-0 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!לא הוציאו אותו מהיצוא
קניתי אותו באייר שעבר כמובן חיכיתי בסביבות חודשיים עד שהגיע
ה-700 באמת מטורף, נהנת ממנו מאוד
איכות שמע. הכל!! מושלם!!! -
@123-0 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!לא הוציאו אותו מהיצוא
קניתי אותו באייר שעבר כמובן חיכיתי בסביבות חודשיים עד שהגיע
ה-700 באמת מטורף, נהנת ממנו מאוד
איכות שמע. הכל!! מושלם!!!@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן. -
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן. -
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן. -
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.@מקצועיות אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.וואו
תודה
יש לו רק Korg? -
@מקצועיות
נשמע מעניין.
אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות