דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. פלאגנין לקיבייס

פלאגנין לקיבייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
36 פוסטים 2 כותבים 1.6k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM margalit

    @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

    @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

    כן

    א מנותק
    א מנותק
    אהרון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @margalit
    אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
    תודה

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אהרון

      @margalit
      אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
      תודה

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
      #22

      @אהרון
      אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
      אני מעלה HALion ו Retrologue

      אתה צריך גם פד ותופים?

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • margalitM margalit

        @אהרון
        אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
        אני מעלה HALion ו Retrologue

        אתה צריך גם פד ותופים?

        א מנותק
        א מנותק
        אהרון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @margalit כן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
          #24

          בינתיים העלתי HALion ו Retrologue

          Retrologue
          https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/view

          HALion
          https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view


          עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
          https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)

          https://unison.audio/free-packs/

          https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)

          https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • margalitM margalit

            בינתיים העלתי HALion ו Retrologue

            Retrologue
            https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/view

            HALion
            https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view


            עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
            https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)

            https://unison.audio/free-packs/

            https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)

            https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation

            א מנותק
            א מנותק
            אהרון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @margalit
            משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
            זה נט פרי

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אהרון

              @margalit
              משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
              זה נט פרי

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @אהרון
              אהה
              אתה יכול לשלוח בקשה לבדיקה?

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • margalitM margalit

                @אהרון
                אהה
                אתה יכול לשלוח בקשה לבדיקה?

                א מנותק
                א מנותק
                אהרון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @margalit שלחתי

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אהרון

                  @margalit שלחתי

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                  #28

                  @אהרון
                  מצאתי את מה שחיפשתי
                  https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/bbc-symphony-orchestra-discover/

                  יש פה תזמורת של BBC זה 49$ אבל בקטן למטה כתוב or free (בחינם)
                  בשביל לקבל בחינם צריך לענות שם על איזה שאלון
                  ואז הבקשה מועברת ובהמשך תוכל לקבל את זה בחינם


                  וזה מה שהעלתי... (למחוק את הכוכביות)

                  Padshop (פד)
                  https://send***.magicode.me/send-file/file/9e14dbefea6637891731743219098de4336179f0/view

                  Groove Agent (תופים)
                  https://send***.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • margalitM margalit

                    @אהרון
                    מצאתי את מה שחיפשתי
                    https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/bbc-symphony-orchestra-discover/

                    יש פה תזמורת של BBC זה 49$ אבל בקטן למטה כתוב or free (בחינם)
                    בשביל לקבל בחינם צריך לענות שם על איזה שאלון
                    ואז הבקשה מועברת ובהמשך תוכל לקבל את זה בחינם


                    וזה מה שהעלתי... (למחוק את הכוכביות)

                    Padshop (פד)
                    https://send***.magicode.me/send-file/file/9e14dbefea6637891731743219098de4336179f0/view

                    Groove Agent (תופים)
                    https://send***.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אהרון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @margalit
                    תודה רבה
                    התקנתי את הפלאגנין של צלילים ממש מצוין
                    שאלה: אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....
                    תודה רבה .

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אהרון

                      @margalit
                      תודה רבה
                      התקנתי את הפלאגנין של צלילים ממש מצוין
                      שאלה: אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....
                      תודה רבה .

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                      אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....

                      לא הבנתי על מה אתה מתכוון..

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • margalitM margalit

                        @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                        אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....

                        לא הבנתי על מה אתה מתכוון..

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אהרון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @margalit אוקיי
                        התקנתי את כל מה שהעלת שלשום HALion ו Retrologue
                        ואין בזה תופים וכדו'
                        לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?
                        תודה
                        אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אהרון

                          @margalit אוקיי
                          התקנתי את כל מה שהעלת שלשום HALion ו Retrologue
                          ואין בזה תופים וכדו'
                          לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?
                          תודה
                          אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                          לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?

                          זה התופים:

                          @margalit אמר בפלאגנין לקיבייס:

                          Groove Agent (תופים)
                          https:***//send.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                          @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                          אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                          תמחק את הכוכביות וזה יפתח

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • margalitM margalit

                            @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                            לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?

                            זה התופים:

                            @margalit אמר בפלאגנין לקיבייס:

                            Groove Agent (תופים)
                            https:***//send.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                            @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                            אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                            תמחק את הכוכביות וזה יפתח

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אהרון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @margalit וזה הקישור לפלאגנין תופים ??

                            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אהרון

                              @margalit וזה הקישור לפלאגנין תופים ??

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @אהרון
                              כן

                              הקישור השני זה פד

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • margalitM margalit

                                @אהרון
                                כן

                                הקישור השני זה פד

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אהרון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @margalit אוקיי
                                ברמת העיקרון אני מרוצה מאד מהתגובה של התוכנה בהתקנות vst בנתיים
                                שאלה כמה עולה תוכנה מקורית?

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אהרון

                                  @margalit אוקיי
                                  ברמת העיקרון אני מרוצה מאד מהתגובה של התוכנה בהתקנות vst בנתיים
                                  שאלה כמה עולה תוכנה מקורית?

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                                  שאלה כמה עולה תוכנה מקורית?

                                  2,600

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנפתר ב

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול