מידד טסה
-
לא מבינה מה הקשר לזה שהוא נפרד מהמפיק שלו
בלי לדעת את כל זה נהינתי מהשיר בצורה לא רגילה
תמיד יש את אלה שיתחילו למצא סיבות וקשרים למה הוא הוציא ולמי הוא מרמז..בלה בלה בלה...
יאללה אם אתם אוהבים תשמעו- אם לא אל תתחילו לקשר שיר שלו לכל מיני תחנות בחיים שעבר. -
לא מבינה מה הקשר לזה שהוא נפרד מהמפיק שלו
בלי לדעת את כל זה נהינתי מהשיר בצורה לא רגילה
תמיד יש את אלה שיתחילו למצא סיבות וקשרים למה הוא הוציא ולמי הוא מרמז..בלה בלה בלה...
יאללה אם אתם אוהבים תשמעו- אם לא אל תתחילו לקשר שיר שלו לכל מיני תחנות בחיים שעבר.@מי-זאת הוא עצמו מקשר את זה הוא יכל לעשות קליפ קצת שונה היה לו איזה מסר להעביר
-
@chagit03 יותר מישי ריבו
את אוחזת?????????????@דודו-בלוקה אמר במידד טסה:
@chagit03 יותר מישי ריבו
את אוחזת?????????????איך יותר מריבו?
השירים של ריבו מגיעים למליוני צפיות, לא אלפים... -
@מי-זאת הוא עצמו מקשר את זה הוא יכל לעשות קליפ קצת שונה היה לו איזה מסר להעביר
@דוד-ירושלמי-בנשמה הבנתי מהשיר שהוא היה ילד פלא וכאילו לא נתנו לא מנוחה כמו כל הילדים בגילו יענו הכתיבו לו מה לעשות...בקיצור מי שרוצה להבין עוד דברים מעבר לזה זכותו...
רק לא כולם מודעים למה שאתם מודעים
וחבל לדבר הרבה כיזה כבר לשוה"ר -
@דודו-בלוקה אמר במידד טסה:
@chagit03 יותר מישי ריבו
את אוחזת?????????????איך יותר מריבו?
השירים של ריבו מגיעים למליוני צפיות, לא אלפים...@ב-ב בתוך שבוע התכונתי
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה הבנתי מהשיר שהוא היה ילד פלא וכאילו לא נתנו לא מנוחה כמו כל הילדים בגילו יענו הכתיבו לו מה לעשות...בקיצור מי שרוצה להבין עוד דברים מעבר לזה זכותו...
רק לא כולם מודעים למה שאתם מודעים
וחבל לדבר הרבה כיזה כבר לשוה"ר@מי-זאת ומה זה כל סוף הקליפ שהוא כאילו מחליט לנטוש את המפיק שלו ולקרוע את החבלים זה קצת יותר מסתם ילד פלא הוא רצה להעביר מסר תראי את הפרשנות של @מומחה-לקליפים
-
@ב-ב בתוך שבוע התכונתי
@דודו-בלוקה תשמע השיר הזה באמת הצליח לו
אפי' המשפחה שלי שהם בד''כ לא מעודכנים במוזיקה חדשה
על השיר הזה הם שמעו
אתה יודע איך שיר כזה רץ בתוך שניות ברשתות החברתיות וכו' -
@רבקה לא יודעת מה העלית שם זה חסום
אבל זה הצפיות ביוטיוב? כי הסתכלתי וזה באמת מטורף!!
בבוקר זה היה 460,000 ועכשיו זה 514,000!@כ-פ לא רק צפיות מי שראה ביוטיוב רגיל לא חסום כמה תגובות וזה פשוט ממשיך לעלות עוד ועוד
-
@אהמ היה על השיר כמה כתבות מענינות וכל אחד אחרי זה רץ לראות את הקליפ
נ.ב תחשבו שעד עכשו לא דיברו עליו כמעט כלום -
@אהמ היה על השיר כמה כתבות מענינות וכל אחד אחרי זה רץ לראות את הקליפ
נ.ב תחשבו שעד עכשו לא דיברו עליו כמעט כלום@דוד-ירושלמי-בנשמה נכון אבל מעניין אותי ממש איך המארגן שלו שכולנו מכירים אותו מרגיש אחרי שיר כזה
-
אני ממש לא התחברתי לקליפ
לדעתי הוא ממש לא יפה,
הוא רק בא להאשים.
לא נהנתי לראות את הקליפ לרגע.
@חיה-בקליפ - הוא מממשש השתנה
הלוק שלו הסגנון קליפ...
תחפשי שירים קודמים שלו. -
אני ממש לא התחברתי לקליפ
לדעתי הוא ממש לא יפה,
הוא רק בא להאשים.
לא נהנתי לראות את הקליפ לרגע.
@חיה-בקליפ - הוא מממשש השתנה
הלוק שלו הסגנון קליפ...
תחפשי שירים קודמים שלו.@אהמ אמר במידד טסה:
אני ממש לא התחברתי לקליפ
לדעתי הוא ממש לא יפה,
הוא רק בא להאשים.
לא נהנתי לראות את הקליפ לרגע.
@חיה-בקליפ - הוא מממשש השתנה
הלוק שלו הסגנון קליפ...
תחפשי שירים קודמים שלומבחינת מה הוא השתנה
הוטא היה כמו אברך ועכשיו הוא כמו...
זה? -
@דוד-ירושלמי-בנשמה נכון אבל מעניין אותי ממש איך המארגן שלו שכולנו מכירים אותו מרגיש אחרי שיר כזה
@תהילוש-0 הוא מרגיש בדיוק איך שהוא צריך להרגיש כנראה
-
@תהילוש-0 הוא מרגיש בדיוק איך שהוא צריך להרגיש כנראה
-
@חיה-בקליפ מה הקשר???? תיראי איך הוא מופיע בחתונות פחות עם חליפה
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר במידד טסה:
@תהילוש-0 הוא מרגיש בדיוק איך שהוא צריך להרגיש כנראה
למה הכל פה ברמזים
דברו!@חיה-בקליפ הפורום לא מסכים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
