מידד טסה
-
@אייצ-ית
הוא אמר מפורש בכתבה שהוא רוצה לפנות לקהלים נוספים!!!
הוא אולי רוצה להיות זמר כמו ישי ריבו(כמובן לא בקול...) אלא שהוא מצליח לרקוד על כל החתונות והמגזרים!!
נכון שזה תהיה לו עבודה קשה , אבל הוא מאמין שבסוף הוא יצליח.... -

-
@הגיטריסט
נכון!!!
אבל אם אני לא טועה (ואשמח שיתקנו אותי בזה) המפיקים והמארגנים שלו החדשים הם לא בדיוק מהציבור החרדי ואולי גם חלקם מהציבור החילוני..... -
@אייצ-ית
הוא אמר מפורש בכתבה שהוא רוצה לפנות לקהלים נוספים!!!
הוא אולי רוצה להיות זמר כמו ישי ריבו(כמובן לא בקול...) אלא שהוא מצליח לרקוד על כל החתונות והמגזרים!!
נכון שזה תהיה לו עבודה קשה , אבל הוא מאמין שבסוף הוא יצליח....@צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל

בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי... -
@צורי
טוב , גם אם זה נכון ,זה לא מצדיק צורת לבוש כזו
וחוץ מזה מי אמר שהוא צריך להתלבש כמו המארגן שלו ??????? -
פוסט זה נמחק!
@סטופל-המלך אמר במידד טסה:
תקשיבו אני מכירה את מידד טסה מילדות,למדנו יחד, הזמר הזה , הבחור הזה פשוט צדיק אמיתי שעשה דרך מופלאה..לא נותן לפרסום לעוור אותו, לשנות אותו, הוא פשוט דבק באמת שלו ועל זה צריך לתת לו כבוד! ירבו כמותו!!
כן, זה כולנו יודעים
אז מה קורה לו עכשיו?
וחוצמזה, הוא נשוי והוא היה סוג של אברך.. מה נסגר איתו? -
@צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל

בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי...פוסט זה נמחק! -
@צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל

בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי...תקרא את זה @צורי (אני מסכים עם כל מילה)
@צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל

בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי... -
@ד19

נכון להרגע -
-
-
אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.
לא יודעת מה איתכם אבל אני ראיתי אותו ממשיך להופיע בחתונות עם לבוש שחור לבן רגיל גם אחרי הקליפ - - -
מה שכן הוא באמת פנה לחתונות פתוחות יותר לא הייתי אומרת חילוניות לגמרי, אבל מעורבב עם דתי וחרדי מאוד פתוח. ואני יסביר, הסגנון של השירים שלו בחתונות הם כבר לא רק המחרוזות החסידיות שאנחנו מכירים, אלה גם שירים של זמרים חילונים, וגם את הישראלי הפתוח יותר...
כן הוא פנה לדרך קצת שונה אז אולי את החרדים הוא קצת הפסיד (גם ככה בשנים האחרונות הוא כבר היה פחות בזה, אבל הוא הרוויח קהל אחר שמשלם לו יותר יקר כי זה לא חתונה סטנדרטית זה קצת מעבר...) וגם אולי כרגע לאחר כל מה שהוא אומר זה אזור הנוחות שלו?!...
מה גם שההפקה שהוא נמצא פתוחה ומטבע הדברים האירועים שם קצת שונים ממה שאנחנו מכירים. גם נקודה למחשבה - - -
אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.
לא יודעת מה איתכם אבל אני ראיתי אותו ממשיך להופיע בחתונות עם לבוש שחור לבן רגיל גם אחרי הקליפ - - -
מה שכן הוא באמת פנה לחתונות פתוחות יותר לא הייתי אומרת חילוניות לגמרי, אבל מעורבב עם דתי וחרדי מאוד פתוח. ואני יסביר, הסגנון של השירים שלו בחתונות הם כבר לא רק המחרוזות החסידיות שאנחנו מכירים, אלה גם שירים של זמרים חילונים, וגם את הישראלי הפתוח יותר...
כן הוא פנה לדרך קצת שונה אז אולי את החרדים הוא קצת הפסיד (גם ככה בשנים האחרונות הוא כבר היה פחות בזה, אבל הוא הרוויח קהל אחר שמשלם לו יותר יקר כי זה לא חתונה סטנדרטית זה קצת מעבר...) וגם אולי כרגע לאחר כל מה שהוא אומר זה אזור הנוחות שלו?!...
מה גם שההפקה שהוא נמצא פתוחה ומטבע הדברים האירועים שם קצת שונים ממה שאנחנו מכירים. גם נקודה למחשבה - -@מיאה-ב אז מה שאת באה לומר שבשביל זה הוא התראיין? נשמע לי קצת מופקע
כי אחרי הכל מידד תמיד היה ככה -
@ד19

נכון להרגע@שימי-המוזיקלי אמר במידד טסה:
@ד19

נכון להרגעבבוקר זה היה 1,016,000, זה עלה ב-6,000 צפיות מהבוקר.... הזוי!!!
-
@סטופל-המלך אם אתה מדבר ככה, מסתבר שלא קראת את הראיון ב'ידיעות אחרונות'.........
@כ-פ קראתי ת הכתבה. אין שם משהו נורא.מה הוא אמר? סהכ שלחצו עליו בתור ילד ו''ניצלו'' את הקול שלו כמה שיותר..שהוא היה כלוא בכלוב של זהב..זה לא מוריד ממנו. זכותו להרגיש ככה ..זה לא שהוא חלילה ירד מהדרך...
-
וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..
-
@סטופל-המלך אמר במידד טסה:
תקשיבו אני מכירה את מידד טסה מילדות,למדנו יחד, הזמר הזה , הבחור הזה פשוט צדיק אמיתי שעשה דרך מופלאה..לא נותן לפרסום לעוור אותו, לשנות אותו, הוא פשוט דבק באמת שלו ועל זה צריך לתת לו כבוד! ירבו כמותו!!
כן, זה כולנו יודעים
אז מה קורה לו עכשיו?
וחוצמזה, הוא נשוי והוא היה סוג של אברך.. מה נסגר איתו?@yael כנראה שהוא רוצה להרחיב קהל יעד , כלומר לחצות מגזרים.
בואו נראה אם ילך לו.. -
וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות