דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.0k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @shoval אמר במידד טסה:

    @אייצ-ית אוקיי, אבל בסוף גם הוא שינה את הלבוש(ריבו)

    הוא ממש לא שינה.
    תראי את הקליפ גם בקליפ הוא מופיע בסגנונות שונות של חולצה.
    שאגב, הם תואמות למגזר שלו- הוא לא שינה את המקום שממנו בא.


    מה שאני באה לומר
    שבסופו של דבר מידד טסה נהיה 'מידד טסה' בזכות כל הילדות שלו. נכון שזה לא קל וזה קשה, ומותר לו אפילו לכעוס, אין בעיה.
    אבל,
    בסופו של דבר מה שגרף לו ת'מיליון צפיות האלו, זה בגלל הילדות שלו.
    אז גם לבכות על זה , זה לא חכם..

    תשאלו את כל האנשים הגדולים, ולאו דווקא במוזיקה, כל אחד נהיה 'גדול' מכל הקשיים האלו.
    שום דבר טוב לא בא בקלות, אין מה לעשות אלו החיים.

    איך אומרים...
    בור ששתית ממנו מים, אל תזרוק בו אבן--

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #300

    @אייצ-ית כל מילה!
    לגבי ריבו הבנתי שהוא התחיל בשחור לבן ,כנראה שטעיתי.
    לגבי מידד שכביכול שינה את הסגנון שלו, אותי אישית זה ביאס. אבל מצד שני אני אומרת אם הוא עשה את הצעד הזה באמצע החיים,כנראה שהוא מרגיש שזה המקום שהוא שייך אליו. וזה זכותו הבלעדית לעשות את השינוי הזה. הצורך בשייכות הוא צורך בסיסי מאוד ולכן לא צריך להיות לנו טענות עליו ,אבל זה מאכזב.

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • סטופל המלךס סטופל המלך

      @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #301

      @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

      @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

      לציבור החרדי?
      איזה לכל ילד יש מכשיר?
      אפילו אבי אילסון שמוציא אלפי שקלים לקליפ אחד לא מגיע לחצי מליון ...

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נתי ברנ מנותק
        נתי ברנ מנותק
        נתי בר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #302
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נתי ברנ מנותק
          נתי ברנ מנותק
          נתי בר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #303

          40df941e-b6ca-48b9-8f5f-171de0e42364-image.png
          מטורף איך זמר כמהו הגיע לזה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

            @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #304

            @מיוזיקפון אמר במידד טסה:

            @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

            זה כבר אני לא נכנסת..
            אין לי שום עניין להיכנס לכיס של השני... בטח לא לכיסים של אנשי ציבור.
            אני יכולה לומר באופן כללי- לא ספיציפי על מידד ועל שום ילד פלא אחר.
            שכללית הורים אמורים להיות עירניים.
            אבל אי אפשר לשפוט אף אחד, אי אפשר לדעת מה היה העמדה שלהם לעולם.

            כללית אני שונאת שאנשים מאשימים אחרים כדי להתרומם.
            איך אומרים.. כדי לירות חץ, חייב לעקם את הקשת...
            מי שדורך על אחרים לא יראה הצלחה, וזה לא מחייב הצלחה שאנחנו רואים. מספיק שלא יהיה לו בזה סיפוק.

            מי שרוצה מוזמן להיכנס לפרופיל שלי, כתבתי על זה משו חכם שקראתי.

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            מיוזיקפוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @מיוזיקפון אמר במידד טסה:

              @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

              זה כבר אני לא נכנסת..
              אין לי שום עניין להיכנס לכיס של השני... בטח לא לכיסים של אנשי ציבור.
              אני יכולה לומר באופן כללי- לא ספיציפי על מידד ועל שום ילד פלא אחר.
              שכללית הורים אמורים להיות עירניים.
              אבל אי אפשר לשפוט אף אחד, אי אפשר לדעת מה היה העמדה שלהם לעולם.

              כללית אני שונאת שאנשים מאשימים אחרים כדי להתרומם.
              איך אומרים.. כדי לירות חץ, חייב לעקם את הקשת...
              מי שדורך על אחרים לא יראה הצלחה, וזה לא מחייב הצלחה שאנחנו רואים. מספיק שלא יהיה לו בזה סיפוק.

              מי שרוצה מוזמן להיכנס לפרופיל שלי, כתבתי על זה משו חכם שקראתי.

              מיוזיקפוןמ מנותק
              מיוזיקפוןמ מנותק
              מיוזיקפון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #305

              @אייצ-ית אמרתי רק שזה לא חינוכי כי בעצם זו אשמה עקיפה לא רק למפיק ההוא אלא לכל מי שסבב אותו אז
              ויש דרכים אחרות לסגור חשבונות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • סטופל המלךס סטופל המלך

                @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #306

                @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                תסתכל בצפיות של קליפים אחרים ותבין מה זה מיליון צפיות לעומת השאר.

                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נגינתי

                  @ב-ב
                  נראה לי היא באה לומר, שריבו כשפרץ לא עשה את זה דרך האשמות ושינויי לבוש,
                  אלא נטו הביא את עצמו ואת הלב שלו דרך השירים, וכך נכנס ללב של כולם ונהיה כלל מגזרי

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #307

                  @נגינתי אמר במידד טסה:

                  @ב-ב
                  נראה לי היא באה לומר, שריבו כשפרץ לא עשה את זה דרך האשמות ושינויי לבוש,
                  אלא נטו הביא את עצמו ואת הלב שלו דרך השירים, וכך נכנס ללב של כולם ונהיה כלל מגזרי

                  זאת לא ממש השוואה.
                  ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.
                  מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                  מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אחד מן המניין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #308

                    תכל'ס מה אנחנו יודעים על כמה הוא השתנה??
                    הקליפ הקודם שלו יצא לפני שנתיים
                    מאז עברו עידן ועידנים....

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א אחד מן המניין

                      תכל'ס מה אנחנו יודעים על כמה הוא השתנה??
                      הקליפ הקודם שלו יצא לפני שנתיים
                      מאז עברו עידן ועידנים....

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #309

                      @אחד-מן-המניין נכון, איזה מהפך בן אדם יכול לעשות בשנתיים...
                      אגב "מוזיקה וי אי פי" מראיינים אותו במגזין הקרוב?

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @נגינתי אמר במידד טסה:

                        @ב-ב
                        נראה לי היא באה לומר, שריבו כשפרץ לא עשה את זה דרך האשמות ושינויי לבוש,
                        אלא נטו הביא את עצמו ואת הלב שלו דרך השירים, וכך נכנס ללב של כולם ונהיה כלל מגזרי

                        זאת לא ממש השוואה.
                        ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.
                        מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                        #310

                        @ב-ב אמר במידד טסה:

                        מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                        זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...
                        לשם דוגמא השיר שלו "על נהרות בבל" זכה לכ3 מליון צפיות (בזמן שרוב הציבור שלנו לא הכיר את היוטיוב בכלל) ולא היה בית בישראל שלא הכיר את השיר הזה
                        בפרט שבקליפ החדש שהוא הוציא הוא מראה לצופים שאולי כבר לא זוכרים אותו, מי ומה הוא היה פעם - כלומר שגם את הקריירה העכשווית שהוא מנסה ליצור הוא עושה זאת על בסיס הפרסום שלו מהעבר

                        ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                        ודווקא בשנים האחרונות על אף שידעו במגזר החרדי על כך הוא זמר חתונות, הוא כבר ממש לא היה בשיאו, ובקושי שירים הוא הוציא

                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                        אייצ'יתא כ.פ.כ ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                        4
                        • מוזיקהמ מוזיקה

                          @ב-ב אמר במידד טסה:

                          מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                          זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...
                          לשם דוגמא השיר שלו "על נהרות בבל" זכה לכ3 מליון צפיות (בזמן שרוב הציבור שלנו לא הכיר את היוטיוב בכלל) ולא היה בית בישראל שלא הכיר את השיר הזה
                          בפרט שבקליפ החדש שהוא הוציא הוא מראה לצופים שאולי כבר לא זוכרים אותו, מי ומה הוא היה פעם - כלומר שגם את הקריירה העכשווית שהוא מנסה ליצור הוא עושה זאת על בסיס הפרסום שלו מהעבר

                          ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                          ודווקא בשנים האחרונות על אף שידעו במגזר החרדי על כך הוא זמר חתונות, הוא כבר ממש לא היה בשיאו, ובקושי שירים הוא הוציא

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #311

                          @מוזיקה אמר במידד טסה:

                          ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                          זה כמעט היה בטוח לי מהתחלה...
                          אבל זו לא צורה..

                          @ב-ב אמר במידד טסה:

                          הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                          אם כבר זה...
                          בלי 'תוספות' ותבלינים...

                          @ב-ב אמר במידד טסה:

                          ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.

                          וכשהלך לו זה בא בבום..
                          אני הכרתי אותו מהמשפחה שלי (שהיא לא דתית בכלל)

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          מרבמ mimiM 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @מוזיקה אמר במידד טסה:

                            ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                            זה כמעט היה בטוח לי מהתחלה...
                            אבל זו לא צורה..

                            @ב-ב אמר במידד טסה:

                            הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                            אם כבר זה...
                            בלי 'תוספות' ותבלינים...

                            @ב-ב אמר במידד טסה:

                            ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.

                            וכשהלך לו זה בא בבום..
                            אני הכרתי אותו מהמשפחה שלי (שהיא לא דתית בכלל)

                            מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #312

                            @אייצ-ית אמר במידד טסה:

                            @מוזיקה אמר במידד טסה:

                            ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                            זה כמעט היה בטוח לי מהתחלה...
                            אבל זו לא צורה..

                            @ב-ב אמר במידד טסה:

                            הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                            אם כבר זה...
                            בלי 'תוספות' ותבלינים...

                            @ב-ב אמר במידד טסה:

                            ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.

                            וכשהלך לו זה בא בבום..
                            אני הכרתי אותו מהמשפחה שלי (שהיא לא דתית בכלל)

                            זה לא רק ריבו,יש גם את שוואקי ,פריד. אני הייתי בלייב פארק המופע של שוואקי ורובם שם היו חילונים.

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            כ.פ.כ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            3
                            • מוזיקהמ מוזיקה

                              @ב-ב אמר במידד טסה:

                              מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                              זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...
                              לשם דוגמא השיר שלו "על נהרות בבל" זכה לכ3 מליון צפיות (בזמן שרוב הציבור שלנו לא הכיר את היוטיוב בכלל) ולא היה בית בישראל שלא הכיר את השיר הזה
                              בפרט שבקליפ החדש שהוא הוציא הוא מראה לצופים שאולי כבר לא זוכרים אותו, מי ומה הוא היה פעם - כלומר שגם את הקריירה העכשווית שהוא מנסה ליצור הוא עושה זאת על בסיס הפרסום שלו מהעבר

                              ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                              ודווקא בשנים האחרונות על אף שידעו במגזר החרדי על כך הוא זמר חתונות, הוא כבר ממש לא היה בשיאו, ובקושי שירים הוא הוציא

                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                              #313

                              רגע, @צוות-פיקוח , בלי התרסה בכלל, מה זה הדיון הזה אם לא על חייו האישיים??????

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרבמ מרב

                                @אייצ-ית אמר במידד טסה:

                                @מוזיקה אמר במידד טסה:

                                ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                                זה כמעט היה בטוח לי מהתחלה...
                                אבל זו לא צורה..

                                @ב-ב אמר במידד טסה:

                                הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                                אם כבר זה...
                                בלי 'תוספות' ותבלינים...

                                @ב-ב אמר במידד טסה:

                                ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.

                                וכשהלך לו זה בא בבום..
                                אני הכרתי אותו מהמשפחה שלי (שהיא לא דתית בכלל)

                                זה לא רק ריבו,יש גם את שוואקי ,פריד. אני הייתי בלייב פארק המופע של שוואקי ורובם שם היו חילונים.

                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                #314

                                @מרב אמר במידד טסה:

                                זה לא רק ריבו,יש גם את שוואקי ,פריד. אני הייתי בלייב פארק המופע של שוואקי ורובם שם היו חילונים.

                                תלוי איזה סוג הופעות.
                                לייב פארק לא יועד לחרדים, לעניות דעתי.
                                שמעתי את שוואקי פעם אומר שיש הופעות מלכתחילה שלא מיועדות לחרדים..........

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מרבמ מרב

                                  @אייצ-ית אמר במידד טסה:

                                  @מוזיקה אמר במידד טסה:

                                  ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                                  זה כמעט היה בטוח לי מהתחלה...
                                  אבל זו לא צורה..

                                  @ב-ב אמר במידד טסה:

                                  הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                                  אם כבר זה...
                                  בלי 'תוספות' ותבלינים...

                                  @ב-ב אמר במידד טסה:

                                  ריבו התחיל את הקריירה כמו כל אמן, בלי הרבה ציפיות, הוא הביא את עצמו ופשוט הלך לו.

                                  וכשהלך לו זה בא בבום..
                                  אני הכרתי אותו מהמשפחה שלי (שהיא לא דתית בכלל)

                                  זה לא רק ריבו,יש גם את שוואקי ,פריד. אני הייתי בלייב פארק המופע של שוואקי ורובם שם היו חילונים.

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #315

                                  @מרב אמר במידד טסה:

                                  זה לא רק ריבו,יש גם את שוואקי ,פריד. אני הייתי בלייב פארק המופע של שוואקי ורובם שם היו חילונים.

                                  לגמרי..
                                  סתם תפסתי את ריבו..

                                  @כ-פ אמר במידד טסה:

                                  רגע, @צוות-פיקוח , בלי התרסה בכלל, מה זה הדיון הזה אם לא על חייו האישיים??????

                                  זהו, אז שימי לב בכל אופן בנוסח שלי, לא דנתי על חייו האישיים, אלא על צורת ההגשה שלו והדרך אליה הוא פונה.
                                  את רוצה שגם את זה נאסור😉🤨

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    רגע, @צוות-פיקוח , בלי התרסה בכלל, מה זה הדיון הזה אם לא על חייו האישיים??????

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #316

                                    @כ-פ אמר במידד טסה:

                                    רגע, @צוות-פיקוח , בלי התרסה בכלל, מה זה הדיון הזה אם לא על חייו האישיים??????

                                    אני דווקא מאוד אהבתי שצוות הפיקוח פעיל פה גם בדיונים ולא רק בקטע של 'לפקח'😉

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מוזיקהמ מוזיקה

                                      @ב-ב אמר במידד טסה:

                                      מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

                                      זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...
                                      לשם דוגמא השיר שלו "על נהרות בבל" זכה לכ3 מליון צפיות (בזמן שרוב הציבור שלנו לא הכיר את היוטיוב בכלל) ולא היה בית בישראל שלא הכיר את השיר הזה
                                      בפרט שבקליפ החדש שהוא הוציא הוא מראה לצופים שאולי כבר לא זוכרים אותו, מי ומה הוא היה פעם - כלומר שגם את הקריירה העכשווית שהוא מנסה ליצור הוא עושה זאת על בסיס הפרסום שלו מהעבר

                                      ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

                                      ודווקא בשנים האחרונות על אף שידעו במגזר החרדי על כך הוא זמר חתונות, הוא כבר ממש לא היה בשיאו, ובקושי שירים הוא הוציא

                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                      #317

                                      @מוזיקה אמר במידד טסה:

                                      זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

                                      כילד פלא קל יותר להתפרסם.
                                      כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
                                      יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

                                      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ב. ב.ב ב. ב.

                                        @מוזיקה אמר במידד טסה:

                                        זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

                                        כילד פלא קל יותר להתפרסם.
                                        כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
                                        יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

                                        מיאה ב.מ מנותק
                                        מיאה ב.מ מנותק
                                        מיאה ב.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #318

                                        @ב-ב אמר במידד טסה:

                                        @מוזיקה אמר במידד טסה:

                                        זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

                                        כילד פלא קל יותר להתפרסם.
                                        כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
                                        יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

                                        נכון ממש. הייתי אומרת גם דוד בן ארזה, לא?
                                        הוא מתארח גם באירועים של זמרים ישראלים ופחות מהמגזר שלנו וגם אצלינו הוא חזק מאוד - - -

                                        רק שהוא יחסית מתחיל, אבל רואים קצת שזה הכיוון בגדול

                                        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                          @ב-ב אמר במידד טסה:

                                          @מוזיקה אמר במידד טסה:

                                          זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

                                          כילד פלא קל יותר להתפרסם.
                                          כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
                                          יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

                                          נכון ממש. הייתי אומרת גם דוד בן ארזה, לא?
                                          הוא מתארח גם באירועים של זמרים ישראלים ופחות מהמגזר שלנו וגם אצלינו הוא חזק מאוד - - -

                                          רק שהוא יחסית מתחיל, אבל רואים קצת שזה הכיוון בגדול

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #319

                                          @מיאה-ב אבל הוא מאוד מתאים להם. הוא לא זמר חרדי קלאס.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול