דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.0k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    רגע, @צוות-פיקוח , בלי התרסה בכלל, מה זה הדיון הזה אם לא על חייו האישיים??????

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #316

    @כ-פ אמר במידד טסה:

    רגע, @צוות-פיקוח , בלי התרסה בכלל, מה זה הדיון הזה אם לא על חייו האישיים??????

    אני דווקא מאוד אהבתי שצוות הפיקוח פעיל פה גם בדיונים ולא רק בקטע של 'לפקח'😉

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • מוזיקהמ מוזיקה

      @ב-ב אמר במידד טסה:

      מידד טסה הוא כבר אמן מוכר במגזר החרדי, הוא רק צריך למצוא את הדרך להגיע אל המגזר הכללי. הוא חשב כנראה שלהחליף לבוש יעשה אל העבודה, אופציה...

      זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...
      לשם דוגמא השיר שלו "על נהרות בבל" זכה לכ3 מליון צפיות (בזמן שרוב הציבור שלנו לא הכיר את היוטיוב בכלל) ולא היה בית בישראל שלא הכיר את השיר הזה
      בפרט שבקליפ החדש שהוא הוציא הוא מראה לצופים שאולי כבר לא זוכרים אותו, מי ומה הוא היה פעם - כלומר שגם את הקריירה העכשווית שהוא מנסה ליצור הוא עושה זאת על בסיס הפרסום שלו מהעבר

      ת'אמת אני מתחיל לחשוב שאולי כל הסיפור של הסכסוך וההכפשות מתואם בינהם כדי לעשות יותר הד תקשורתי...

      ודווקא בשנים האחרונות על אף שידעו במגזר החרדי על כך הוא זמר חתונות, הוא כבר ממש לא היה בשיאו, ובקושי שירים הוא הוציא

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
      #317

      @מוזיקה אמר במידד טסה:

      זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

      כילד פלא קל יותר להתפרסם.
      כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
      יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @מוזיקה אמר במידד טסה:

        זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

        כילד פלא קל יותר להתפרסם.
        כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
        יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #318

        @ב-ב אמר במידד טסה:

        @מוזיקה אמר במידד טסה:

        זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

        כילד פלא קל יותר להתפרסם.
        כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
        יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

        נכון ממש. הייתי אומרת גם דוד בן ארזה, לא?
        הוא מתארח גם באירועים של זמרים ישראלים ופחות מהמגזר שלנו וגם אצלינו הוא חזק מאוד - - -

        רק שהוא יחסית מתחיל, אבל רואים קצת שזה הכיוון בגדול

        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • מיאה ב.מ מיאה ב.

          @ב-ב אמר במידד טסה:

          @מוזיקה אמר במידד טסה:

          זהו שגם במגזר הכללי הוא היה מוכר בתקופתו כילד פלא לא פחות ממה שהיה במגזר החרדי אז, ואולי אפילו יותר...

          כילד פלא קל יותר להתפרסם.
          כזמר בוגר אתה צריך להוכיח שאתה שייך גם למגזר הכללי כדי שיאזינו לך.
          יש זמרים בודדים שמצליחים להגיע לקהלים רבים ולהשאר מה שהם, וזה מדהים בעיניי. (אולי מוטי וייס?)

          נכון ממש. הייתי אומרת גם דוד בן ארזה, לא?
          הוא מתארח גם באירועים של זמרים ישראלים ופחות מהמגזר שלנו וגם אצלינו הוא חזק מאוד - - -

          רק שהוא יחסית מתחיל, אבל רואים קצת שזה הכיוון בגדול

          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #319

          @מיאה-ב אבל הוא מאוד מתאים להם. הוא לא זמר חרדי קלאס.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • חיימובח מנותק
            חיימובח מנותק
            חיימוב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #320
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיימובח מנותק
              חיימובח מנותק
              חיימוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #321

              שימו לב למספרים של רציתי לגדול ביוטיובלכידת אינטרנט_30-3-2023_20913_www.youtube.com.jpeg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • chagit03C chagit03

                @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                לציבור החרדי?
                איזה לכל ילד יש מכשיר?
                אפילו אבי אילסון שמוציא אלפי שקלים לקליפ אחד לא מגיע לחצי מליון ...

                חיימובח מנותק
                חיימובח מנותק
                חיימוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #322

                @chagit03 אמר במידד טסה:

                @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                לציבור החרדי?
                איזה לכל ילד יש מכשיר?
                אפילו אבי אילסון שמוציא אלפי שקלים לקליפ אחד לא מגיע לחצי מליון ...

                יש לו יותר ממליון לקליפים שלו אבל זה לא לנושא..., כנסו ליוטיוב שלו..

                יהודי קדושי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חיימובח חיימוב

                  @chagit03 אמר במידד טסה:

                  @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                  @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                  לציבור החרדי?
                  איזה לכל ילד יש מכשיר?
                  אפילו אבי אילסון שמוציא אלפי שקלים לקליפ אחד לא מגיע לחצי מליון ...

                  יש לו יותר ממליון לקליפים שלו אבל זה לא לנושא..., כנסו ליוטיוב שלו..

                  יהודי קדושי מנותק
                  יהודי קדושי מנותק
                  יהודי קדוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #323

                  מידד טסה מתרפק על השיר החדש.mp4

                  ד מומחה לקליפיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • יהודי קדושי יהודי קדוש

                    מידד טסה מתרפק על השיר החדש.mp4

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דוד ירושלמי בנשמה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #324

                    @יהודי-קדוש הוא כבר לא לובש שחור לבן??? שמתם לב

                    א chagit03C יהודי קדושי 3 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוד ירושלמי בנשמה

                      @יהודי-קדוש הוא כבר לא לובש שחור לבן??? שמתם לב

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איללוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #325

                      @דוד-ירושלמי-בנשמה כן,ככה זה היום,חבל

                      "אין בן אדם רע-
                      יש בן אדם שרע לו!!!"

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איללוש

                        @דוד-ירושלמי-בנשמה כן,ככה זה היום,חבל

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד ירושלמי בנשמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #326

                        @איללוש זה לא מתאים לו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דוד ירושלמי בנשמה

                          @יהודי-קדוש הוא כבר לא לובש שחור לבן??? שמתם לב

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #327

                          @דוד-ירושלמי-בנשמה רגע תנשמו!
                          מי אמר?
                          סהכ ראיתם קליפ אחד!
                          וגם אם כן,קראתי שהוא רוצה להיפתח לעוד קהלים לאו דווקא לשיר שירי קודש
                          דווקא אני בעד...כי גם בציבור הכללי מאוד אוהבים אותו!

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • chagit03C chagit03

                            @דוד-ירושלמי-בנשמה רגע תנשמו!
                            מי אמר?
                            סהכ ראיתם קליפ אחד!
                            וגם אם כן,קראתי שהוא רוצה להיפתח לעוד קהלים לאו דווקא לשיר שירי קודש
                            דווקא אני בעד...כי גם בציבור הכללי מאוד אוהבים אותו!

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוד ירושלמי בנשמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #328

                            @chagit03 לא בסירטון שלו הוא בתוך האוטו גם אם ציבעוני לא שזה מפריע לי אבל סורי זה נראה קצת מוזר

                            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ד דוד ירושלמי בנשמה

                              @chagit03 לא בסירטון שלו הוא בתוך האוטו גם אם ציבעוני לא שזה מפריע לי אבל סורי זה נראה קצת מוזר

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #329

                              @דוד-ירושלמי-בנשמה טוב כמו שאמרתי הוא רוצה גם להיפתח לקהלים חדשים...אתה יודע מה?תקרא את הכתבה שלו בידיעות אחרונות...העלתי למעלה קישור,וגם עוד תמונה מהכתבה...

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • הייטקיסטיתה מנותק
                                הייטקיסטיתה מנותק
                                הייטקיסטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #330
                                פוסט זה נמחק!
                                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • הייטקיסטיתה הייטקיסטית

                                  פוסט זה נמחק!

                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #331
                                  פוסט זה נמחק!
                                  הייטקיסטיתה המבין 0ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • chagit03C chagit03

                                    פוסט זה נמחק!

                                    הייטקיסטיתה מנותק
                                    הייטקיסטיתה מנותק
                                    הייטקיסטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #332
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      פוסט זה נמחק!

                                      המבין 0ה מנותק
                                      המבין 0ה מנותק
                                      המבין 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #333
                                      פוסט זה נמחק!
                                      הייטקיסטיתה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • המבין 0ה המבין 0

                                        פוסט זה נמחק!

                                        הייטקיסטיתה מנותק
                                        הייטקיסטיתה מנותק
                                        הייטקיסטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #334
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • chagit03C chagit03

                                          @דוד-ירושלמי-בנשמה טוב כמו שאמרתי הוא רוצה גם להיפתח לקהלים חדשים...אתה יודע מה?תקרא את הכתבה שלו בידיעות אחרונות...העלתי למעלה קישור,וגם עוד תמונה מהכתבה...

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד ירושלמי בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #335
                                          פוסט זה נמחק!
                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול