דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ריקוד "ומניח"!!

ריקוד "ומניח"!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
99 פוסטים 34 כותבים 8.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סודי ביותרס סודי ביותר

    @סקופר לפי הסרטונים זה נראה טרנד של החסידים
    וזה לא נראה טוב בכלל 😂

    מבין ומאזיןמ מנותק
    מבין ומאזיןמ מנותק
    מבין ומאזין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @סודי-ביותרררררררר אה, זה חסידים?!! איזה חדות עין... וואו!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • יעקבון 0י מנותק
      יעקבון 0י מנותק
      יעקבון 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      אני גם לא הבנתי מה הקטע בריקוד הזה🏃 🏃 🏃 👉

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תמית מנותק
        תמית מנותק
        תמי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        לא חושבת שזה ריקוד "רשמי"
        לדעתי מישהו שר את השיר הזה והיה בא לו לקפוץ. ואחרים שראו אותו קופץ, חיקו אותו....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שרי 0ש מנותק
          שרי 0ש מנותק
          שרי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          תודה על פתיחת הנושא!!!
          באמת רציתי לדעת מה זה המודה החדשה???
          בשבוע שבועיים האחרונים התפרסמו כמה זמרים שרוקדים אותו דבר "ומניח"
          זה אמיתי או שהם נדברו ביניהם בשביל הקליפ או מה??מי התחיל????
          זה באמת מאוד מסקרן אותי!!!!!!!

          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שרי 0ש שרי 0

            תודה על פתיחת הנושא!!!
            באמת רציתי לדעת מה זה המודה החדשה???
            בשבוע שבועיים האחרונים התפרסמו כמה זמרים שרוקדים אותו דבר "ומניח"
            זה אמיתי או שהם נדברו ביניהם בשביל הקליפ או מה??מי התחיל????
            זה באמת מאוד מסקרן אותי!!!!!!!

            סודי ביותרס מנותק
            סודי ביותרס מנותק
            סודי ביותר
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @שרי-0 לפי הסרטונים ש @סקופר שלח זה נראה שליפא התחיל
            ממש מתאים לו😁

            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • יוסף קורקוסי מנותק
              יוסף קורקוסי מנותק
              יוסף קורקוס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              איך אפשר גם לעשות כושר וגם לנגן באורגן ??? 😕 😕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיפאיח מנותק
                חיפאיח מנותק
                חיפאי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                של מי השיר במקור?? מישהו יודע??

                ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חיפאיח חיפאי

                  של מי השיר במקור?? מישהו יודע??

                  מבין ומאזיןמ מנותק
                  מבין ומאזיןמ מנותק
                  מבין ומאזין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                  חיפאיח א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                    @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                    חיפאיח מנותק
                    חיפאיח מנותק
                    חיפאי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
                    #21

                    @מבין-ומאזין
                    תודה!
                    אפשר בבקשה את השיר או קישור לשיר?

                    ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                      @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אייזיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                      @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                      אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                      מבין ומאזיןמ ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • א אייזיק

                        @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                        @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                        אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                        מבין ומאזיןמ מנותק
                        מבין ומאזיןמ מנותק
                        מבין ומאזין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @אייזיק צודק
                        הנה קישור
                        https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                        חיפאיח תמית 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                          @אייזיק צודק
                          הנה קישור
                          https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                          חיפאיח מנותק
                          חיפאיח מנותק
                          חיפאי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @מבין-ומאזין אהה שיר ממש ישן…
                          תודה

                          ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            מגוחך לקרוא לכזה דבר "ריקוד"
                            קפיצות במקום ותו לא

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                              לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                              יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                              מה הטמטום הזה?

                              ענק הענקים בדורינוע מנותק
                              ענק הענקים בדורינוע מנותק
                              ענק הענקים בדורינו
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ענק הענקים בדורינו
                              #26

                              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                              לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                              יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                              מה הטמטום הזה?

                              מה הטמטם הזה?
                              הטמטום של היום!
                              כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                              אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                              @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                              @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                              אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                              לא אוהד?

                              א סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • א אייזיק

                                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                ענק הענקים בדורינו
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                  @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                  יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                  מה הטמטום הזה?

                                  מה הטמטם הזה?
                                  הטמטום של היום!
                                  כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                  אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                  @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                  אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                  לא אוהד?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אייזיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                  יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                  מה הטמטום הזה?

                                  מה הטמטם הזה?
                                  הטמטום של היום!
                                  כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                  אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                  @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                  אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                  לא אוהד?

                                  לא

                                  ענק הענקים בדורינוע ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אייזיק

                                    @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                    @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                    לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                    יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                    מה הטמטום הזה?

                                    מה הטמטם הזה?
                                    הטמטום של היום!
                                    כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                    אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                    @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                    @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                    @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                    אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                    לא אוהד?

                                    לא

                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינו
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @אייזיק אז אולי הוא הוציא על זה קאבר?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                                      @אייזיק צודק
                                      הנה קישור
                                      https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                                      תמית מנותק
                                      תמית מנותק
                                      תמי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @מבין-ומאזין אפשר את השיר בקובץ שמע???

                                      מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סקופרס סקופר

                                        הטרנד החדש ברחבת הריקודים!
                                        🏃‍♂️🏃‍♂️"ומניח בקדושה לעם מדושני עונג"🏃‍♂️🏃‍♂️
                                        חובת צפייה:
                                        _ומניח.mp4
                                        _ומניח_קבוצתי.mp4

                                        _עוד_מהטרנד_ומניח.mp4

                                        לחסומים:
                                        (להוריד כוכביות. קרדיט לבן מנחם)

                                        הגרסה המקורית:

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/51b01cddbe0f071979fccb53ebd6bbbcc***e61a450/view

                                        הגרסה הקבוצתית:
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/6d66c22322d7e4d569faeb1abb26a***c0bc6e76002/view

                                        ברחבת הריקודים:

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/608526d73ac7687a1127168df***7dd5fd5760a24ca/view

                                        תוכית מנותק
                                        תוכית מנותק
                                        תוכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                          @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                          לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                          יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                          מה הטמטום הזה?

                                          מה הטמטם הזה?
                                          הטמטום של היום!
                                          כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                          אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                          @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                          @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                          @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                          אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                          לא אוהד?

                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותר
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @ענק-הענקים-בדורינו אולי הזמר ראה
                                          והביא את זה גם להם

                                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול