דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ריקוד "ומניח"!!

ריקוד "ומניח"!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
99 פוסטים 34 כותבים 8.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אייזיק

    @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

    @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

    אברהם פריד ולא מ.ב.ד

    מבין ומאזיןמ מנותק
    מבין ומאזיןמ מנותק
    מבין ומאזין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @אייזיק צודק
    הנה קישור
    https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

    חיפאיח תמית 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

      @אייזיק צודק
      הנה קישור
      https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

      חיפאיח מנותק
      חיפאיח מנותק
      חיפאי
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @מבין-ומאזין אהה שיר ממש ישן…
      תודה

      ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        מגוחך לקרוא לכזה דבר "ריקוד"
        קפיצות במקום ותו לא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

          לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
          יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
          מה הטמטום הזה?

          ענק הענקים בדורינוע מנותק
          ענק הענקים בדורינוע מנותק
          ענק הענקים בדורינו
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ענק הענקים בדורינו
          #26

          @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

          לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
          יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
          מה הטמטום הזה?

          מה הטמטם הזה?
          הטמטום של היום!
          כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
          אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

          @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

          @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

          @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

          אברהם פריד ולא מ.ב.ד

          לא אוהד?

          א סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • א אייזיק

            @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

            @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

            אברהם פריד ולא מ.ב.ד

            ענק הענקים בדורינוע מנותק
            ענק הענקים בדורינוע מנותק
            ענק הענקים בדורינו
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

              לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
              יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
              מה הטמטום הזה?

              מה הטמטם הזה?
              הטמטום של היום!
              כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
              אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

              @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

              @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

              אברהם פריד ולא מ.ב.ד

              לא אוהד?

              א מנותק
              א מנותק
              אייזיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

              לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
              יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
              מה הטמטום הזה?

              מה הטמטם הזה?
              הטמטום של היום!
              כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
              אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

              @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

              @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

              אברהם פריד ולא מ.ב.ד

              לא אוהד?

              לא

              ענק הענקים בדורינוע ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אייזיק

                @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                מה הטמטום הזה?

                מה הטמטם הזה?
                הטמטום של היום!
                כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                לא אוהד?

                לא

                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                ענק הענקים בדורינו
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @אייזיק אז אולי הוא הוציא על זה קאבר?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                  @אייזיק צודק
                  הנה קישור
                  https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                  תמית מנותק
                  תמית מנותק
                  תמי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @מבין-ומאזין אפשר את השיר בקובץ שמע???

                  מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סקופרס סקופר

                    הטרנד החדש ברחבת הריקודים!
                    🏃‍♂️🏃‍♂️"ומניח בקדושה לעם מדושני עונג"🏃‍♂️🏃‍♂️
                    חובת צפייה:
                    _ומניח.mp4
                    _ומניח_קבוצתי.mp4

                    _עוד_מהטרנד_ומניח.mp4

                    לחסומים:
                    (להוריד כוכביות. קרדיט לבן מנחם)

                    הגרסה המקורית:

                    https://send.magicode.me/send-file/file/51b01cddbe0f071979fccb53ebd6bbbcc***e61a450/view

                    הגרסה הקבוצתית:
                    https://send.magicode.me/send-file/file/6d66c22322d7e4d569faeb1abb26a***c0bc6e76002/view

                    ברחבת הריקודים:

                    https://send.magicode.me/send-file/file/608526d73ac7687a1127168df***7dd5fd5760a24ca/view

                    תוכית מנותק
                    תוכית מנותק
                    תוכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                      @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                      לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                      יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                      מה הטמטום הזה?

                      מה הטמטם הזה?
                      הטמטום של היום!
                      כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                      אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                      @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                      @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                      @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                      אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                      לא אוהד?

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @ענק-הענקים-בדורינו אולי הזמר ראה
                      והביא את זה גם להם

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תמית תמי

                        @מבין-ומאזין אפשר את השיר בקובץ שמע???

                        מבין ומאזיןמ מנותק
                        מבין ומאזיןמ מנותק
                        מבין ומאזין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @תמי בבקשה אברהם פריד - אני מאמין - קל ההודאות - avraham fried - ani maamin-kel aodaot.mp3

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אייזיק

                          @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

                          @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                          לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                          יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                          מה הטמטום הזה?

                          מה הטמטם הזה?
                          הטמטום של היום!
                          כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                          אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                          @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                          @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                          @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                          אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                          לא אוהד?

                          לא

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמחה הגיטריסט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
                          #34
                          פוסט זה נמחק!
                          א ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
                          5
                          • סקופרס סקופר

                            הטרנד החדש ברחבת הריקודים!
                            🏃‍♂️🏃‍♂️"ומניח בקדושה לעם מדושני עונג"🏃‍♂️🏃‍♂️
                            חובת צפייה:
                            _ומניח.mp4
                            _ומניח_קבוצתי.mp4

                            _עוד_מהטרנד_ומניח.mp4

                            לחסומים:
                            (להוריד כוכביות. קרדיט לבן מנחם)

                            הגרסה המקורית:

                            https://send.magicode.me/send-file/file/51b01cddbe0f071979fccb53ebd6bbbcc***e61a450/view

                            הגרסה הקבוצתית:
                            https://send.magicode.me/send-file/file/6d66c22322d7e4d569faeb1abb26a***c0bc6e76002/view

                            ברחבת הריקודים:

                            https://send.magicode.me/send-file/file/608526d73ac7687a1127168df***7dd5fd5760a24ca/view

                            שורע'סש מנותק
                            שורע'סש מנותק
                            שורע'ס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @סקופר אמר בריקוד "ומניח"!!:

                            הטרנד החדש ברחבת הריקודים!
                            🏃‍♂️🏃‍♂️"ומניח בקדושה לעם מדושני עונג"🏃‍♂️🏃‍♂️
                            חובת צפייה:
                            _ומניח.mp4
                            _ומניח_קבוצתי.mp4

                            _עוד_מהטרנד_ומניח.mp4

                            לחסומים:
                            (להוריד כוכביות. קרדיט לבן מנחם)

                            הגרסה המקורית:

                            https://send.magicode.me/send-file/file/51b01cddbe0f071979fccb53ebd6bbbcc***e61a450/view

                            הגרסה הקבוצתית:
                            https://send.magicode.me/send-file/file/6d66c22322d7e4d569faeb1abb26a***c0bc6e76002/view

                            ברחבת הריקודים:

                            https://send.magicode.me/send-file/file/608526d73ac7687a1127168df***7dd5fd5760a24ca/view

                            מה עושים???
                            הכל חסום בנטפרי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמחה הגיטריסט

                              פוסט זה נמחק!

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אשת חיל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36
                              פוסט זה נמחק!
                              ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א אשת חיל

                                פוסט זה נמחק!

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמחה הגיטריסט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37
                                פוסט זה נמחק!
                                דובלהד א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שמחה הגיטריסט

                                  פוסט זה נמחק!

                                  דובלהד מנותק
                                  דובלהד מנותק
                                  דובלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שמחה הגיטריסט

                                    פוסט זה נמחק!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אשת חיל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש שמחה הגיטריסט

                                      פוסט זה נמחק!

                                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                      ענק הענקים בדורינו
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #40
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אשת חיל

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמחה הגיטריסט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ריקי 1ר מנותק
                                          ריקי 1ר מנותק
                                          ריקי 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          אחרי כל הדיון הקליפים חסומים, יש מצב שמישהו מעלה בלי שיחסם|?

                                          ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול