דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ריקוד "ומניח"!!

ריקוד "ומניח"!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
99 פוסטים 34 כותבים 8.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעקבון 0י יעקבון 0

    @yael הנה דוגמא
    _ומניח_קבוצתי.mp4

    yaelY מנותק
    yaelY מנותק
    yael
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #63

    @יעקבון-0 חסוםם אוף מה אכפת להם ???

    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

    זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • yaelY yael

      @יעקבון-0 חסוםם אוף מה אכפת להם ???

      זברהז מנותק
      זברהז מנותק
      זברה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #64

      @yael https://send.magicode.me/send-file/file/46***49bef9561741ea8a2ebb83c23cfff271554330/view

      https://send.magicode.me/send-file/file/5a18c2c2bf4d****90069961ec55b57e7e9bbd0ac70a/view

      https://send.magicode.me/send-file/file/394375e6a0***9b46453ae69502c289fc03e01e1f2a/view

      ככה פותח??

      רולנדר yaelY 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • זברהז זברה

        @yael https://send.magicode.me/send-file/file/46***49bef9561741ea8a2ebb83c23cfff271554330/view

        https://send.magicode.me/send-file/file/5a18c2c2bf4d****90069961ec55b57e7e9bbd0ac70a/view

        https://send.magicode.me/send-file/file/394375e6a0***9b46453ae69502c289fc03e01e1f2a/view

        ככה פותח??

        רולנדר מנותק
        רולנדר מנותק
        רולנד
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #65

        אני כבר כמה ימים לא נרגעתי מהטירוף הזה
        אני באמת לא מבין מה יש בריקוד הזה
        אם מחר איזה זמר יתחיל לגרד באוזן תוך כדי שיר מקפיץ,
        אז יהיה לנו טרנד חדש של ריקוד תוך כדי גירוד האוזן?

        🎹🎻🎺🎷🥁
        כל זמן שהמיתר שלם -
        אפשר עוד לנגן

        זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • זברהז זברה

          @yael https://send.magicode.me/send-file/file/46***49bef9561741ea8a2ebb83c23cfff271554330/view

          https://send.magicode.me/send-file/file/5a18c2c2bf4d****90069961ec55b57e7e9bbd0ac70a/view

          https://send.magicode.me/send-file/file/394375e6a0***9b46453ae69502c289fc03e01e1f2a/view

          ככה פותח??

          yaelY מנותק
          yaelY מנותק
          yael
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
          #66

          @זברה כן מצויין תודה!!!

          לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רולנדר רולנד

            אני כבר כמה ימים לא נרגעתי מהטירוף הזה
            אני באמת לא מבין מה יש בריקוד הזה
            אם מחר איזה זמר יתחיל לגרד באוזן תוך כדי שיר מקפיץ,
            אז יהיה לנו טרנד חדש של ריקוד תוך כדי גירוד האוזן?

            זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
            #67

            @רולנד לא באמת חושבת שזה נקרא ריקוד...
            סתם מישו התלהב על הרעיון ועשה קטע.
            אם כן אז המצב גרוע-----😕

            רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • זברהז זברה

              @רולנד לא באמת חושבת שזה נקרא ריקוד...
              סתם מישו התלהב על הרעיון ועשה קטע.
              אם כן אז המצב גרוע-----😕

              רולנדר מנותק
              רולנדר מנותק
              רולנד
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #68

              @זברה אמר בריקוד "ומניח"!!:

              @רולנד לא באמת חושבת שזה נקרא ריקוד...
              סתם מישו התלהב על הרעיון ועשה קטע.
              אם כן אז המצב גרוע-----😕

              טירוף ממש!

              _ומניח___על_הסולם.mp4

              _ומניח___גירסת_הידים.mp4

              🎹🎻🎺🎷🥁
              כל זמן שהמיתר שלם -
              אפשר עוד לנגן

              טליהט זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • רולנדר רולנד

                @זברה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                @רולנד לא באמת חושבת שזה נקרא ריקוד...
                סתם מישו התלהב על הרעיון ועשה קטע.
                אם כן אז המצב גרוע-----😕

                טירוף ממש!

                _ומניח___על_הסולם.mp4

                _ומניח___גירסת_הידים.mp4

                טליהט מנותק
                טליהט מנותק
                טליה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #69

                @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                רולנדר ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • טליהט טליה

                  @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                  רולנדר מנותק
                  רולנדר מנותק
                  רולנד
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #70

                  @טליה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                  @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                  כתבו לעיל שליפא

                  🎹🎻🎺🎷🥁
                  כל זמן שהמיתר שלם -
                  אפשר עוד לנגן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רולנדר רולנד

                    @זברה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                    @רולנד לא באמת חושבת שזה נקרא ריקוד...
                    סתם מישו התלהב על הרעיון ועשה קטע.
                    אם כן אז המצב גרוע-----😕

                    טירוף ממש!

                    _ומניח___על_הסולם.mp4

                    _ומניח___גירסת_הידים.mp4

                    זברהז מנותק
                    זברהז מנותק
                    זברה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #71

                    @רולנד בושה----------
                    זה לא אמיתי הדבר הזה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טליהט טליה

                      @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                      ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #72

                      @טליה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                      @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                      אולי כשהיה את הבידודים מישהו עשה ככה בבידוד

                      שירה מעומק הנשמה

                      ר תמית 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • ברוריהב ברוריה

                        @טליה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                        @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                        אולי כשהיה את הבידודים מישהו עשה ככה בבידוד

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רבקה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #73

                        האמת שלא כל כך הבנתי את הדבר הזה...
                        זה באמת נראה כמו שיעור התעמלות....
                        והאמת היא שקצת מביך אותי לראות אנשים בוגרים עושים את זה....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • תמית מנותק
                          תמית מנותק
                          תמי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמי
                          #74

                          אני חושבת שאת ההסרטה האחרונה עשו לא בגלל שזה ריקוד אלא כדי לצחוק על זה עובדה שלכולם יש נעליים על הידיים...


                          @ברוריה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                          אולי כשהיה את הבידודים מישהו עשה ככה בבידוד

                          לא יכלו לצאת לחדר כושר אז התעמלו בבית 😂

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ברוריהב ברוריה

                            @טליה אמר בריקוד "ומניח"!!:

                            @רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה 🤣🤣

                            אולי כשהיה את הבידודים מישהו עשה ככה בבידוד

                            תמית מנותק
                            תמית מנותק
                            תמי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #75
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • yaelY מנותק
                              yaelY מנותק
                              yael
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #76

                              חחחחחחחחחחחחחח גדוללל
                              נראה כיףףף
                              תפור על ליפא להמציא את זה!!!
                              זה רק שיר מסויים?

                              לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • yaelY yael

                                חחחחחחחחחחחחחח גדוללל
                                נראה כיףףף
                                תפור על ליפא להמציא את זה!!!
                                זה רק שיר מסויים?

                                ר מנותק
                                ר מנותק
                                רבקה כהן 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #77

                                @yael אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                זה רק שיר מסויים?

                                גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....

                                מוכשרת עלמ yaelY 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ר רבקה כהן 0

                                  @yael אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  זה רק שיר מסויים?

                                  גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #78

                                  @רבקה-כהן-0 אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....

                                  דווקא נראה לי כי זה הסתדר עם המנגינה והקצב. זהו.
                                  ופדיחה שזה מה שהולך...!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ר רבקה כהן 0

                                    @yael אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                    זה רק שיר מסויים?

                                    גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....

                                    yaelY מנותק
                                    yaelY מנותק
                                    yael
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #79

                                    @רבקה-כהן-0 חחחחחחחח לדעתי זה אחלה!!
                                    אם הם נהנים בהיתר מה הבעיה??
                                    מילא אם הם היו מתיישבים ב"מניח" ..
                                    אני חושבת שזה פשוט קשור לקצב

                                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yaelY yael

                                      @רבקה-כהן-0 חחחחחחחח לדעתי זה אחלה!!
                                      אם הם נהנים בהיתר מה הבעיה??
                                      מילא אם הם היו מתיישבים ב"מניח" ..
                                      אני חושבת שזה פשוט קשור לקצב

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רבקה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #80

                                      @yael כן. נראה לי לקחו שיר, הלבישו עליו ריקוד שקצת קשה להבין אותו ( יכול להיות שליפא רצה לעשות כושר תוך כדי הופעה... )
                                      והטרנד פרץ ופרץ ופרץ....
                                      ומי שנהנה ממנו? ( לא אני ) אבל אדרבא....

                                      מוכשרת עלמ זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ר רבקה כהן 0

                                        @yael כן. נראה לי לקחו שיר, הלבישו עליו ריקוד שקצת קשה להבין אותו ( יכול להיות שליפא רצה לעשות כושר תוך כדי הופעה... )
                                        והטרנד פרץ ופרץ ופרץ....
                                        ומי שנהנה ממנו? ( לא אני ) אבל אדרבא....

                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #81

                                        @רבקה-כהן-0 הבעיה היא שמתחילים לתעד את זה כאילו זה איזה ביגדיל.
                                        אם נהנים שיהנו בשקט... אבל באמת לא כזה אכפת לי רק צחקתי איך זה נראה מבחוץ!

                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ר רבקה כהן 0

                                          @yael כן. נראה לי לקחו שיר, הלבישו עליו ריקוד שקצת קשה להבין אותו ( יכול להיות שליפא רצה לעשות כושר תוך כדי הופעה... )
                                          והטרנד פרץ ופרץ ופרץ....
                                          ומי שנהנה ממנו? ( לא אני ) אבל אדרבא....

                                          זברהז מנותק
                                          זברהז מנותק
                                          זברה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #82
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול