תמונת הרקע!
-
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
@מוטי-טבק תעדכן שייגמרו הצרות
אני לא מסוגל אפילו שניה אחת לראות האת הרקע הזה
ביייייייייייייייייייייי@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
לא משו....
תפרטו מה הבעיה,
לא יפה, מפריע לקרוא, עושה כאב ראש וכו'... -
@ntz דווקא מאוד יפה
אבל הרקע מאחורה מידי כהה
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
אי אפשר לקרא
מרגישים כאילו קוראים בתוך יער עבות של בלאגן בראש -
@ntz דווקא מאוד יפה
אבל הרקע מאחורה מידי כהה
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
אי אפשר לקרא
מרגישים כאילו קוראים בתוך יער עבות של בלאגן בראש -
@ntz דווקא מאוד יפה
אבל הרקע מאחורה מידי כהה
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
אי אפשר לקרא
מרגישים כאילו קוראים בתוך יער עבות של בלאגן בראש -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
שיניתי את השקיפות.
יותר טוב? -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
שיניתי את השקיפות.
יותר טוב? -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
שיניתי את השקיפות.
יותר טוב? -
-
-
תקשיב אדון מנהל, הרקע עושה בלאגן בעיינים וזה פשוט לא נותן חשק לקרוא ולהיכנס לפורום...
זאת דעתי...
עדיף להחזיר למה שהיה(לבן רגיל) או צבע אחד אחיד כמו הצבע של התווים שברקע...@שיראל
למה זה נחמד שזה יותר ציבעוני אבל אולי כדאי להלבין יותר את הפוסטים -
@שיראל
למה זה נחמד שזה יותר ציבעוני אבל אולי כדאי להלבין יותר את הפוסטים@hakol-mishamaim לא אהבתי, פשוט בלאגן...
-
תקשיב אדון מנהל, הרקע עושה בלאגן בעיינים וזה פשוט לא נותן חשק לקרוא ולהיכנס לפורום...
זאת דעתי...
עדיף להחזיר למה שהיה(לבן רגיל) או צבע אחד אחיד כמו הצבע של התווים שברקע...@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
תקשיב אדון מנהל, הרקע עושה בלאגן בעיינים וזה פשוט לא נותן חשק לקרוא ולהיכנס לפורום...
זאת דעתי...
עדיף להחזיר למה שהיה(לבן רגיל) או צבע אחד אחיד כמו הצבע של התווים שברקע...בינתיים הגדתי אטימות של 100 אחוז ברקע של הפוסטים.
כש @מוטי-טבק יתחבר, הוא יחליט סופית מה לעשות... -
@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
תקשיב אדון מנהל, הרקע עושה בלאגן בעיינים וזה פשוט לא נותן חשק לקרוא ולהיכנס לפורום...
זאת דעתי...
עדיף להחזיר למה שהיה(לבן רגיל) או צבע אחד אחיד כמו הצבע של התווים שברקע...בינתיים הגדתי אטימות של 100 אחוז ברקע של הפוסטים.
כש @מוטי-טבק יתחבר, הוא יחליט סופית מה לעשות...@ntz
וואי ככה זה מצויין!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


