דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. תמונת הרקע!

תמונת הרקע!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
61 פוסטים 17 כותבים 3.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

    היה כדאי להסיר את הצל בשביל הגימור של הלוק החדשני הזה.

    אני עדיין חושב שזה מוסיף משהו...
    עידנתי את זה קצת...

    מתיתיהומ מנותק
    מתיתיהומ מנותק
    מתיתיהו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתיתיהו
    #34

    @ntz אני הייתי עושה צל יותר צמוד כדי לתת לו פחות עומק, וכדי להדגיש את הפער, לעשות צל יותר חזק.
    אתה מכיר את הפקודה הזו?

     box-shadow: 0.5px 0.5px 1px 0.5px #bfbdbd;
    

    אם כן, יש להוסיף בערך הימני יותר, ולהוריד בשני מימין.

    אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מתיתיהומ מתיתיהו

      @ntz אני הייתי עושה צל יותר צמוד כדי לתת לו פחות עומק, וכדי להדגיש את הפער, לעשות צל יותר חזק.
      אתה מכיר את הפקודה הזו?

       box-shadow: 0.5px 0.5px 1px 0.5px #bfbdbd;
      

      אם כן, יש להוסיף בערך הימני יותר, ולהוריד בשני מימין.

      N מנותק
      N מנותק
      ntz
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #35

      @מתיתיהו לא מכיר....

      .topic.col-lg-12 {
          box-shadow: 0 0 10px 0 #bbbbbb;
      }
      

      זה הקוד שקיים

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N ntz

        @מתיתיהו לא מכיר....

        .topic.col-lg-12 {
            box-shadow: 0 0 10px 0 #bbbbbb;
        }
        

        זה הקוד שקיים

        מתיתיהומ מנותק
        מתיתיהומ מנותק
        מתיתיהו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתיתיהו
        #36

        @ntz אוקי.
        שים לב שזה אותו הדבר 😉
        אתה צריך לעשות את זה לכאו' ככה:

        .topic.col-lg-12 {
            box-shadow: 0 0 0 10px #bbbbbb;
        }
        

        אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

        מתיתיהומ N 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מתיתיהומ מתיתיהו

          @ntz אוקי.
          שים לב שזה אותו הדבר 😉
          אתה צריך לעשות את זה לכאו' ככה:

          .topic.col-lg-12 {
              box-shadow: 0 0 0 10px #bbbbbb;
          }
          
          מתיתיהומ מנותק
          מתיתיהומ מנותק
          מתיתיהו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #37

          @מתיתיהו אבל נראה לי שצריך שיהיה פחות מ 10
          נניח 3

          אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מתיתיהומ מתיתיהו

            @ntz אוקי.
            שים לב שזה אותו הדבר 😉
            אתה צריך לעשות את זה לכאו' ככה:

            .topic.col-lg-12 {
                box-shadow: 0 0 0 10px #bbbbbb;
            }
            
            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #38

            @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

            שים לב שזה אותו הדבר

            הקוד אותו דבר, אבל הערכים שונים....


            לפי הקוד שלך זה יראה ככה:
            e87ce8da-7a54-4702-8319-91261c4e4c7f-image.png

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • N ntz

              @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

              שים לב שזה אותו הדבר

              הקוד אותו דבר, אבל הערכים שונים....


              לפי הקוד שלך זה יראה ככה:
              e87ce8da-7a54-4702-8319-91261c4e4c7f-image.png

              מתיתיהומ מנותק
              מתיתיהומ מנותק
              מתיתיהו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתיתיהו
              #39

              @ntz נכון.
              אבל אם תעשה את זה ככה:

              .topic.col-lg-12 {
                  box-shadow: 0 0 2px 1px #bbbbbb;
              }
              

              9c1431d6-f406-4d08-ba41-4518a9b0d915-תמונה.png

              אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

              מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתיתיהומ מתיתיהו

                @ntz נכון.
                אבל אם תעשה את זה ככה:

                .topic.col-lg-12 {
                    box-shadow: 0 0 2px 1px #bbbbbb;
                }
                

                9c1431d6-f406-4d08-ba41-4518a9b0d915-תמונה.png

                מתיתיהומ מנותק
                מתיתיהומ מנותק
                מתיתיהו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #40

                @מתיתיהו
                מבחינת צבע הצל, אולי עדיף ככה:

                .topic.col-lg-12 {
                    box-shadow: 0 0 3px 1.5px #d0c4a6;
                }
                

                או משהו בכיוון.

                שיניתי קצת את הצללים

                אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מתיתיהומ מתיתיהו

                  @מתיתיהו
                  מבחינת צבע הצל, אולי עדיף ככה:

                  .topic.col-lg-12 {
                      box-shadow: 0 0 3px 1.5px #d0c4a6;
                  }
                  

                  או משהו בכיוון.

                  שיניתי קצת את הצללים

                  N מנותק
                  N מנותק
                  ntz
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #41

                  @מתיתיהו נו, איך עכשיו?
                  יותר טוב?

                  אפשר ליצור קשר במייל:
                  noam6947@gmail.com

                  יוסי "הגאון"י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מוטי טבקמ מנותק
                    מוטי טבקמ מנותק
                    מוטי טבק
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #42

                    אני מתנצל על חוסר הזמינות (אגב, היה לי יומיים חג), בעז"ה כשאני יחזור מחו"ל (יום חמישי אני נוחת) אני יטפל בעיצוב

                    "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                    לואי ארמסטרונג

                    צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                    צרו איתי עוד היום קשר!
                    motitechpc@gmail.com | 0583293193

                    מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • N ntz

                      @מתיתיהו נו, איך עכשיו?
                      יותר טוב?

                      יוסי "הגאון"י מנותק
                      יוסי "הגאון"י מנותק
                      יוסי "הגאון"
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #43

                      @ntz אמר בתמונת הרקע!:

                      @מתיתיהו נו, איך עכשיו?
                      יותר טוב?

                      הרבה יותר טוב!!

                      הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                      4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                      ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #44

                        סתם שאלה
                        למה התגובות לא באות כתוגבת שרשרת?
                        כלומר
                        כשמגיבים לאדם מסויים- למה התגובה לא נעשית בשירשור להודעה שלו?

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          סתם שאלה
                          למה התגובות לא באות כתוגבת שרשרת?
                          כלומר
                          כשמגיבים לאדם מסויים- למה התגובה לא נעשית בשירשור להודעה שלו?

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #45

                          @אייצ-ית אמר בתמונת הרקע!:

                          סתם שאלה
                          למה התגובות לא באות כתוגבת שרשרת?
                          כלומר
                          כשמגיבים לאדם מסויים- למה התגובה לא נעשית בשירשור להודעה שלו?

                          ככה בנו את הפלטפורמה...
                          אבל יש חץ ליד השם של המשתמש למי הגיבו,
                          a1473cb5-aab4-476a-9e3d-a83bec8892d2-image.png

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • N ntz

                            @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

                            @מוטי-טבק תעדכן שייגמרו הצרות
                            אני לא מסוגל אפילו שניה אחת לראות האת הרקע הזה
                            ביייייייייייייייייייייי

                            @שיראל אמר בתמונת הרקע!:

                            לא משו....

                            תפרטו מה הבעיה,
                            לא יפה, מפריע לקרוא, עושה כאב ראש וכו'...

                            השקדןה מנותק
                            השקדןה מנותק
                            השקדן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #46

                            @ntz מפריע מאוד לקרוא חוץ מכאב ראש יאללה תשנו... מה הבעיה?

                            זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                            במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוטי טבקמ מוטי טבק

                              אני מתנצל על חוסר הזמינות (אגב, היה לי יומיים חג), בעז"ה כשאני יחזור מחו"ל (יום חמישי אני נוחת) אני יטפל בעיצוב

                              מתיתיהומ מנותק
                              מתיתיהומ מנותק
                              מתיתיהו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #47

                              @מוטי-טבק אמר בתמונת הרקע!:

                              היה לי יומיים חג

                              יום חמישי אני נוחת

                              אולי תחכים אותנו איך היה לך יומיים חג אם אתה לא חוצניק???
                              אתה תושב אילת???
                              (באמת באילת שומרים שני ימים טובים???? 😉 )

                              אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                              N תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מתיתיהומ מתיתיהו

                                @מוטי-טבק אמר בתמונת הרקע!:

                                היה לי יומיים חג

                                יום חמישי אני נוחת

                                אולי תחכים אותנו איך היה לך יומיים חג אם אתה לא חוצניק???
                                אתה תושב אילת???
                                (באמת באילת שומרים שני ימים טובים???? 😉 )

                                N מנותק
                                N מנותק
                                ntz
                                מנהל ראשי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #48

                                @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

                                אתה תושב אילת???

                                הוא לא תושב אילת אלא אלעד.
                                והוא טס לחו"ל...

                                אפשר ליצור קשר במייל:
                                noam6947@gmail.com

                                מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • N ntz

                                  @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

                                  אתה תושב אילת???

                                  הוא לא תושב אילת אלא אלעד.
                                  והוא טס לחו"ל...

                                  מתיתיהומ מנותק
                                  מתיתיהומ מנותק
                                  מתיתיהו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                  #49

                                  @ntz

                                  למיטב ידיעתי תושב בארץ אינו שומר שני ימים טובים בחו"ל

                                  כבר אין חול
                                  אין מלחמה
                                  מחכים לבשורות...

                                  עיצוב הפרום עם כל המרץ!!!!!!!!!!!!!

                                  אגב: הצבע הזה שבחרתם, נותן לפורום לוק מדהים!!!

                                  אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                                  N מוטי טבקמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מתיתיהומ מתיתיהו

                                    @ntz

                                    למיטב ידיעתי תושב בארץ אינו שומר שני ימים טובים בחו"ל

                                    כבר אין חול
                                    אין מלחמה
                                    מחכים לבשורות...

                                    עיצוב הפרום עם כל המרץ!!!!!!!!!!!!!

                                    אגב: הצבע הזה שבחרתם, נותן לפורום לוק מדהים!!!

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    ntz
                                    מנהל ראשי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #50

                                    @מתיתיהו תיקנתי לך את הספויילר 😉 (צריך לרדת שורה לפני הספויילר...)


                                    @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

                                    אגב: הצבע הזה שבחרתם, נותן לפורום לוק מדהים!!!

                                    תודה 😊
                                    זה לא אני. זה @מוטי-טבק ...

                                    אפשר ליצור קשר במייל:
                                    noam6947@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • מתיתיהומ מתיתיהו

                                      @ntz

                                      למיטב ידיעתי תושב בארץ אינו שומר שני ימים טובים בחו"ל

                                      כבר אין חול
                                      אין מלחמה
                                      מחכים לבשורות...

                                      עיצוב הפרום עם כל המרץ!!!!!!!!!!!!!

                                      אגב: הצבע הזה שבחרתם, נותן לפורום לוק מדהים!!!

                                      מוטי טבקמ מנותק
                                      מוטי טבקמ מנותק
                                      מוטי טבק
                                      מנהלים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #51

                                      @מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:

                                      למיטב ידיעתי תושב בארץ אינו שומר שני ימים טובים בחו"ל

                                      נכון, אבל אסור לי לעשות מלאכות גם לא בצנעה

                                      "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                                      לואי ארמסטרונג

                                      צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                                      צרו איתי עוד היום קשר!
                                      motitechpc@gmail.com | 0583293193

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוטי טבקמ מוטי טבק

                                        התחלתי לקחת את העיצוב של הפורום בקצת יותר רצינות ובתור התחלה שמתי תמונת רקע!
                                        מה דעתכם עליו? יש לכם הערות או הארות?

                                        השקדןה מנותק
                                        השקדןה מנותק
                                        השקדן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #52

                                        תכל'ס בסוף התרגלנו לרקע הזה...........

                                        זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                        במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                        איילתא אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        -1
                                        • השקדןה השקדן

                                          תכל'ס בסוף התרגלנו לרקע הזה...........

                                          איילתא מנותק
                                          איילתא מנותק
                                          איילת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #53

                                          @השקדן לא התרגלנו, הם פשוט הכהו את הרקע אם לא שמת לב

                                          רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול