שירים בסעודה שלישית
-
אני חושב ששבת זה לא זמן לשיר סתם,
זה זמן לשיר שירים יחודיים שמרוממים את הנפש.
(היכל הנגינה הוא לפני רוח הקודש או נבואה אם אני לא טועה)
ולכן צריך לשיר שירים שראויים לשבת (לא נראה לי שיש מי שישיר שירים של ישי ריבו לדוג' בשבת גם אם זה שיר על שבת)
וכל אחד כמו שאני רואה שר את השירים שמרגשים אותו ומרוממים את הנפש שלו. -
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי) -
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי) -
@100
אוכל להגיד לך רק מה שקורה בביתי.
אצלנו שרים רק שירים עם מילים מהמקורות בד"כ.האם זה ראוי שירים שהם לא פסוקים?
יתכן.
אני פשוט לא רגילה לזה... -
@מנאששש איזה מקורות אפשר...?
תנ"ך,
או שירים כמו המלאך שהם ציטוטים\ מספרי מגדולי ישראל וכדומה... -
@מנאששש לא הבנתי לאן אתה חותר...
אז מה אתם שרים בסעודות הראשונה והשניה? מזמורים ופסוקים מהתנ"ך בד"כ, לא?
וחוץ מזה,
בסעודה שלישית הרוב שרים.
השאלה פה הייתה מה- וזו הייתה תשובתי. -
@davidovsk רוב השירים המרגשים הם מהמקורות
-
@davidovsk
כאייל תערוג- על שלל צורותיו.
קיבלת דוגמא לשיר בסעודה השלישית אצלנו...
רוצה עוד?
כי יש עוד הרבה... -
@davidovsk כל שיר שלקוח מתהילים חומש משנה פרקי אבות גמרא וכו' הוא מהמקורות...
והשירים הם פסוקים שלקחו מהמקורות כאייל תערוג זה פסוק בתהילים -
@davidovsk כל שיר שלקוח מתהילים חומש משנה פרקי אבות גמרא וכו' הוא מהמקורות...
והשירים הם פסוקים שלקחו מהמקורות כאייל תערוג זה פסוק בתהילים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות