דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 56.3k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הודיה 1

    יש קטע ממש דומה בשירים של יונתן שינפלד רגעים ובשיר לא תנצחו אותי לדעתי מאז שיצא השיר החדש אני שמעתי שהקטע הזה מוכר לי ורק עכשיו נזכרתי מאיזה שיר זה מקווה שצדקתי ושאתם מסכימים אותי
    רגעים
    7ceb0388-c14a-4cff-a61f-6a1a2af64737-יונתן-שינפלד-רגעים-1_[cut_27sec].wav
    לא תנצחו אותי
    f47b62ff-1ab8-4b8f-a8a5-7d25cbdb6ae7-06-לא-תנצחו-אותי_[cut_38sec].wav

    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
    #221

    @הודיה-1 בטרוףףף
    בדיוק באתי לרשום את הדמיון הזה
    הקדמת אותי 😊
    מה ששלחת חסום לי ,אבל כן, יש חלק בפזמון ברגעים שממש דומה לחלק מהבית של לא תנצחו אותי

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שרי 0ש מנותק
      שרי 0ש מנותק
      שרי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #222

      יש את השיר "די רייע" של מוטי אילוביץ באלבום "תשע'ח",
      והשיר "עוד יוסף חי" שך בערי וובר באלבום "קרבן"
      לשניהם התחלה ממש דומה!!
      לא פלא שזה אותו מלחין ל-2 השירים😏

      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נחמיהנ מנותק
        נחמיהנ מנותק
        נחמיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #223

        מלא כל הארץ כבודו של מבד מהדיסק השפעות מתחיל ממש כמו השתא הכא הוציא גם הוא בסינגל (בני חורין)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

          @הודיה-1 בטרוףףף
          בדיוק באתי לרשום את הדמיון הזה
          הקדמת אותי 😊
          מה ששלחת חסום לי ,אבל כן, יש חלק בפזמון ברגעים שממש דומה לחלק מהבית של לא תנצחו אותי

          טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #224

          @אין-על-מוזיקה אימלה למה אני לא שומעת חחחחחח

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shin

            זאנר נהוראי אריאלי מעניין....
            זאנר נהוראי אריאלי .mp3
            ועוד כמה מהשירים האחרונים:
            חיבורים מעניינים חיים ישראל וננתאל ישראל.mp3
            חייים ישראל ומשה קליין ואלבז.mp3
            ועוד משהו....
            זאנר אביא ילסון.mp3

            ש מנותק
            ש מנותק
            שיר הלל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #225

            @shin חזקקקקקק

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נחמיהנ מנותק
              נחמיהנ מנותק
              נחמיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #226

              שני שירים נוספים שהולחנו ע"י אותו מלחין אלי קליין
              אין סגולה כתורה של דרשו והשיר והשבח של מאיר גפני ושימו לב לפזמון של שניהם.... לא צריך להוסיף עוד כלום....
              (אין לנו, אין לנו אין לנו שיור..... /השיר השיר השיר והשבח...)

              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נחמיהנ נחמיה

                שני שירים נוספים שהולחנו ע"י אותו מלחין אלי קליין
                אין סגולה כתורה של דרשו והשיר והשבח של מאיר גפני ושימו לב לפזמון של שניהם.... לא צריך להוסיף עוד כלום....
                (אין לנו, אין לנו אין לנו שיור..... /השיר השיר השיר והשבח...)

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #227

                @נחמיה ווואוו חזקקקק!
                זה קורה לאלי קליין הרבה, שהוא גונב מעצמו או מיוסי גרין...
                האמת דפדפתי פה קצת לראות הלחמות שהחבר'ה מעלים פה, ו.. הגזמתם, לא כל דמיון הוא הלחמה, כי אם ככה אז אפשר לרדת לזמרים לחיים עד אין סוף.
                רק מה שזהה ממש נקרא הלחמה.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @נחמיה ווואוו חזקקקק!
                  זה קורה לאלי קליין הרבה, שהוא גונב מעצמו או מיוסי גרין...
                  האמת דפדפתי פה קצת לראות הלחמות שהחבר'ה מעלים פה, ו.. הגזמתם, לא כל דמיון הוא הלחמה, כי אם ככה אז אפשר לרדת לזמרים לחיים עד אין סוף.
                  רק מה שזהה ממש נקרא הלחמה.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  א'פריילאכע ייד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי א'פריילאכע ייד
                  #228

                  @ב-ב אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                  האמת דפדפתי פה קצת לראות הלחמות שהחבר'ה מעלים פה, ו.. הגזמתם, לא כל דמיון הוא הלחמה

                  צודקת לגמרי!!!
                  גם אני עברתי על חלק גדול מה"הלחמות" שנעשו כאן - חלקם בכישרון רב אבל בהרבה מהם השיר רק "קצת" דומה....
                  וגם - אם יש איזה חלקיק דומה בין שני שירים זה לא אומר "הלחמה", כי אין מצב שישנם עשרות אלפי שירים ולא יהיו קטעונים דומים בין כמה שירים! התווכחו על זה המון בתחרות האחרונה של "המלחינים 3", זה קורה זה הגיוני וזה לא נקרא גניבה....

                  אגב - אם כבר הזכרנו את המלחינים ו"גניבה" - תקשיבו לשיר "אדרבה" ששר אותו בתחרות פודולינסקי - שימו אותו על השיר המקורי של פריד ותגידו לי אם זה לא גניבה - אותו חיתוך! אותם הטיות בלחן! ורק הטון נמצא במקום אחר... זה כמו לקחת קול ראשון ושני בשיר מסוים ולעשות מהם שני שירים... - אם כבר הזכרנו, אבל זה לא הנושא כאן

                  אם אני מחפש הלחמה זה משהו שאפשר לעבור איתו מחלק לחלק הלוך וחזור - ולא להיתקע....
                  כמו העירבובים המדהימים של אבי מילר שהביאו כאן למעלה [ועוד כמה כאלו איכותיים].

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #229

                    מצאתי 2 שירים שתיית הפזמונים שלהם זהים לחלוטין!
                    שיר האחדות ודדי של מידד טסה
                    זמזמו...
                    יחד יחד לא לבד
                    דדי דדי נשיר כולם

                    אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      מצאתי 2 שירים שתיית הפזמונים שלהם זהים לחלוטין!
                      שיר האחדות ודדי של מידד טסה
                      זמזמו...
                      יחד יחד לא לבד
                      דדי דדי נשיר כולם

                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #230

                      @ב-ב
                      לא דומה... רק כמעט..
                      נגני את זה ותשמעי..
                      אולי בקצב זה מזכיר מעט

                      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #231

                        שמתי לב לחיבור מעניין שנוצר לי מיד כששמעתי את השיר החדש של אברימי רוט "לשנה טובה", הפזמון ממש הזכיר לי את הפזמון של השיר "טאטע מאמע" של שמילי אונגר
                        מעניין אם זה נשמע לכם גם כי זה ישר קפץ לי...

                        לשנה טובה טאטע מאמע.mp3

                        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מיאה ב.מ מיאה ב.

                          שמתי לב לחיבור מעניין שנוצר לי מיד כששמעתי את השיר החדש של אברימי רוט "לשנה טובה", הפזמון ממש הזכיר לי את הפזמון של השיר "טאטע מאמע" של שמילי אונגר
                          מעניין אם זה נשמע לכם גם כי זה ישר קפץ לי...

                          לשנה טובה טאטע מאמע.mp3

                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #232

                          @מיאה-ב גם לי השיר הזה הזכיר משהו ולא הצלחתי להיזכר מה
                          זה קורה לאלי קליין הרבה לאחרונה......

                          החיים מנגינה!
                          התדעו להלחינה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • השקדןה מנותק
                            השקדןה מנותק
                            השקדן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #233

                            יש משהו שכבר שנים עומד לי בראש ועכשיו מצאתי ת'זמן לכתוב..

                            יש את השיר שבשנים האחרונות כבש ת'ציבור והחסידי בפרט, השיר והנה ה' ניצב עליו של האדמור מזוטשקא, ומקהלת מלכות עם יענקי דסקל הוציאו את זה בצורה רשמית, הקידומת לשיר הוא של פינחס ביכלר.
                            למעשה מיד כששמעתי את הפתיח אמרתי שזה מבוסס על הקידומת של אברהם פריד בשיר הישן של יוסי גרין רצה ה'.
                            העלתי לפה את שתי הקידומות שימו לב הקידומת של והנה ה' ממש בנוי על הקידומת של רצה... [כי כמובן רצה הרבה יותר ישן ...]
                            שימו גם לב אתם יכולים לשיר את הקידומת [ואת העיבוד] של רצה על והנה ה' וכן להיפך...

                            והנה ה'
                            והנה-ה-x27-ניצב-עליו-של-מלכות.mp3
                            רצה ה'
                            רצה-ה-של-פריד.mp3

                            זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                            במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                            סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • השקדןה השקדן

                              יש משהו שכבר שנים עומד לי בראש ועכשיו מצאתי ת'זמן לכתוב..

                              יש את השיר שבשנים האחרונות כבש ת'ציבור והחסידי בפרט, השיר והנה ה' ניצב עליו של האדמור מזוטשקא, ומקהלת מלכות עם יענקי דסקל הוציאו את זה בצורה רשמית, הקידומת לשיר הוא של פינחס ביכלר.
                              למעשה מיד כששמעתי את הפתיח אמרתי שזה מבוסס על הקידומת של אברהם פריד בשיר הישן של יוסי גרין רצה ה'.
                              העלתי לפה את שתי הקידומות שימו לב הקידומת של והנה ה' ממש בנוי על הקידומת של רצה... [כי כמובן רצה הרבה יותר ישן ...]
                              שימו גם לב אתם יכולים לשיר את הקידומת [ואת העיבוד] של רצה על והנה ה' וכן להיפך...

                              והנה ה'
                              והנה-ה-x27-ניצב-עליו-של-מלכות.mp3
                              רצה ה'
                              רצה-ה-של-פריד.mp3

                              סקופרס מנותק
                              סקופרס מנותק
                              סקופר
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #234

                              @סקופר בהלחמה בקו המכלול:
                              "רולי דיקמן - סלחתי" & "אבי אילסון - מחילה".
                              על הלחנים: יאיר שובל
                              הלחמה 'מחילה' & 'סלחתי'.mp3

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • 1 מנותק
                                1 מנותק
                                123 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #235

                                בשיר החדש של שינפלד סוף הבית הראשון מזכיר את השיר ימי החנוכה ....סופגניות נאכל גם לרוב.....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • N מחובר
                                  N מחובר
                                  N.A. 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #236

                                  יש את השיר של אהרון רזאל עם יואלי קליין "שבת מלכתא"
                                  בפזמון :"בואי בואי שבת מלכתא בואי בואי כלה" זה ממש מזכיר את "שמור נא עלינו כמו ילדים שמור נא ואל תעזוב"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                    #237

                                    ארי גולד -מוטי וייס - דוד בן ארזה - אהבת תורה - לכו למים - שמעון 2.mp3
                                    ארי גולד -מוטי וייס - דוד בן ארזה - אהבת תורה - לכו למים - שמעון 2

                                    רוצים לשמוע?

                                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      ארי גולד -מוטי וייס - דוד בן ארזה - אהבת תורה - לכו למים - שמעון 2.mp3
                                      ארי גולד -מוטי וייס - דוד בן ארזה - אהבת תורה - לכו למים - שמעון 2

                                      רוצים לשמוע?

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #238

                                      @שמעון-2 וואו
                                      אניט מכירה רק את השיר "אהבת תורה"
                                      והשיר השני ממש מתלבש עליו טובבב

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דודו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #239

                                        הפזמון של "קטנות שבקטנות" של מוטי וייס מאד מזכיר לי את הפזמון של הנשמה בקרבי של שטיינמץ כמובן בשינויי מקצב וסגנון אבל בכל זאת מי ששם לב אפשר לומר שזאת כמעט אותה מנגינה

                                        ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          shin
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #240

                                          כמה הלחמות מעניינות שלי מהתקופה האחרונה....
                                          זאנר אביא ילסון.mp3
                                          יאליל ושליח היום השמיני.mp3

                                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול