מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
-
@משה-ברוורמן
וואוו ממש
חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
בקיצור חבל.... -
@דינה-2 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
כי זה היה במוצ''ש...
-
@מיוזיקפון יש כזה שיר של שלוימי גרטנר
-
אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY -
שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
האם זה נכון??? -
@שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
מי אמר לך את זה? -
@שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
מי אמר לך את זה? -
-
שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
האם זה נכון??? -
@שרי-0 דווקא לאחרונה יצא לי לראות אירוע לבנות סמינר של חסידות גור והיתה שם מקהלה על השם "מלכותה", וישר הלכתי לכיון שזה של פנחס ביכלר, מלכות מלכותה לא כ"כ רחוק...
אולי יש דברים במה שאת אומרת כי זה לא דבר שלא קיים, אלא זה קיים רק לא בטוח שזה שייך אליו...@מיאה-ב באמת? אז כנראה שהשמועות נכונות..
@יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
@שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
מי אמר לך את זה?אגב, לא נראה לי שאמור להיות בעיה, כי הוא סך הכל המפיק הטכני (וגם עושה כסף....
) -
אגב מישהו יודע איך קוראים לחברי המקהלה יש שם אחד שאני מכירה אבל את השאר מעניין אותי לדעת שמות סתם לידע כללי.
-
אגב מישהו יודע איך קוראים לחברי המקהלה יש שם אחד שאני מכירה אבל את השאר מעניין אותי לדעת שמות סתם לידע כללי.
@ברוריה יש את אח של זאנוייל יש את בנצי שטיין וכל השאר אין לי שמץ
-
@ברוריה יש את אח של זאנוייל יש את בנצי שטיין וכל השאר אין לי שמץ
@איציק-דדיה בנצי שטיין כבר לא נמצא הרבה זמן ועבר לנוטע לוין
-
אגב מישהו יודע איך קוראים לחברי המקהלה יש שם אחד שאני מכירה אבל את השאר מעניין אותי לדעת שמות סתם לידע כללי.
-
@ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...@שרי-0 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
@ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים...יש גם את נחמן טסלר
-
@ברוריה שתי אחים של זאנוויל, מיכאל וויינברגר ויוסי ווינברגר, יענקי לוינגר (של חסידימליך)
יש את הבן של הרבי מברדיצ'וב, ועוד כמה טריים... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
@קובי-4 איך הבן שלו לפני 200 שנה?

הוא כנראה חזר לעולם בשביל להיות במקהלה לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
