מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
-
במחרוזת חנוכה החדשה לקראת הסוף ,יש שיר מי לד' אלי ששר יואלי דוידוביץ
משהו אולי יודע מה המקור?@מיוזיקפון 27 מי להשם אלי.mp3
ראיתי סרטון של המלחין וזה בביצוע שקט -
@מיוזיקפון 27 מי להשם אלי.mp3
ראיתי סרטון של המלחין וזה בביצוע שקט -
@מיוזיקפון כמדומני שהמלחין זה הרשי ויינברגר וזה באלבום יונגלעיך 2/3 לא זוכר בוודאות
-
אלפי ילדים עם תופים וסטיקרים ב'קולעוילם' של פנחס ביכלר ומקהלת 'מלכות'



https://www.jdn.co.il/video/2113344/
בשיא המעמד נערך ה'קולעוילם' הגדול בניצוחו של פנחס ביכלר ביכלר, כאשר הפעם, אלפי הילדים משתתפים לא רק בעיבוד הקולי של השיר, אלא גם בביצוע המוזיקאלי שלו,... -
יש למישהו את הקידוש והשלום זכר בMP3
תודה -
פרומו לקליפ מטורף, מושקע ברמות, של מלכות, שאמור לצאת לקראת פסח.
"רבותינו, הגיע זמן של שחרית". בקרוב! מקהלת מלכות, חסידימלעך וגדולי הזמר בקליפ חדש לפסח!
https://www.youtube.com/watch?v=XwLbxSup1qE
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
