דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. הסרטות ודיון | ישיבשיר 4

הסרטות ודיון | ישיבשיר 4

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
125 פוסטים 39 כותבים 16.8k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר. כהןר ר. כהן

    @המוזיקאי בישבשיר 3 הוא אמר שהוא מקליט באירוע אבל חוץ מזה יש מקהלה מעובדי הרדיו ומשפחותיהם שאתם הוא מוסיף דברים ועוד שינויים.....

    המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    @ר-כהן אמר בהסרטות מישיבשיר 4:

    @המוזיקאי בישבשיר 3 הוא אמר שהוא מקליט באירוע אבל חוץ מזה יש מקהלה מעובדי הרדיו ומשפחותיהם שאתם הוא מוסיף דברים ועוד שינויים....

    ואתה חושב שאם הוא אמר שזה מוקלט באירוע אז זה באמת באירוע... אי אפשר להאמין ליואלי בדברים כאלה ואגב השנה לא היה ישיבשיר לעובדי קול ברמה אז מהיכן הקולות הנוספים?
    (אני מאוד מפרגן על מה שיצא זה יפה מאוד אבל........עיין לעיל}

    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      זה בכלל לא מוקלט זה בול כמו בהופעה

      המוזיקאיה בונקרב 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

        זה בכלל לא מוקלט זה בול כמו בהופעה

        המוזיקאיה מנותק
        המוזיקאיה מנותק
        המוזיקאי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @מוח-שליט-על-הלב אמר בהסרטות מישיבשיר 4:

        זה בכלל לא מוקלט זה בול כמו בהופעה

        זה יכול להיות גם "מוקלט בול כמו בהופעה..."

        "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ת מנותק
          ת מנותק
          תהילוש 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש 0
          #102

          יש את כל המופע בעצמו
          את זמרים
          ואם יש גם את כל המופע של ישיבשיר 3

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המוזיקאיה המוזיקאי

            תגידו ...זה באמת הוקלט באירוע עצמו??? הייתי שם וחלק מהקולות שיש בקליפ בכלל לא בוצעו באירוע עצמו ויש עוד כמה שינויים מהקולות שהוקלטו באירוע יש לי הרגשה שבאמת נכונה השמועה שיואלי בכלל מקליט את הקולות באולפן עם קבוצת בחורים ועורך את זה בצורה שזה ישמע כמו אירוע גדול {שיכפול ערוצים , אפקטים וכו'} ורק הוידאו מהאירוע עצמו...

            ויש לי עוד כמה הוכחות...

            1. בעת הקלטת השיר יואלי כל הזמן מדבר בזמן שהקהל שר קשה לי להאמין שהוא יכול להפריד את הקול שלו מההקלטה שמוקלטת על ערוץ אחד...
            2. חדי השמיעה ישימו לב שבישיבשיר 3 בעיקר במילים "ואין דומה" אפשר לשמוע ברקע ערוצים מוכפלים של הקול של יואלי...
            3. יואלי עשה דברים כאלה בעבר כמו בקולולם של עזר מציון {יש אמונה} ששם יואלי עצמו הודה שההקלטות הם לא מהאירוע עצמו...
            4. יש קטעים בהקלטות של הישיבשיר שהקהל לא הצליח לבצע טוב את מה שיואלי רצה {כאחד שנכח במקום , כמו למשל במילה "נתנני" בפעם הראשונה (שזה לא עולה לפזמון) יואלי לא הקליט את זה אפילו פעם אחת שזה נשמע טוב...}ובקליפ פתאום הכל נשמע טוב???
              מה אתם אומרים?
            טליהט מנותק
            טליהט מנותק
            טליה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #103

            @המוזיקאי בישיבשיר 3 הם אמרו בפה מלא שזה מעובד ומחובר עם עוד 2 קולולמים שהם עשו , אז כנראה גם כאן הם ערכו את השירה והוסיפו עוד הקלטות באולפן .. כי תכלס אין סיכוי שזה רק מהמופע וזה נשמע כזה יפה
            אבל אני ממש לא חושבת שיש בזה בעייה , זה יצא מהמםםםם ....

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י מנותק
              י מנותק
              יהלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              בעיקרון הסרטון משלב הקלטות מהאולפן,והקלטה מהאירוע...
              הפעם משומה מה נשמע שהרב הוקלט באולפן
              אבל עדין זה לא סותר את היופי של זה...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א מנותק
                א מנותק
                אביב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105

                ישיבישיר 4 ספיישל חנוכה להורדה - פתוח בנטפרי - ג'מבו מייל
                https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/493270623946664D6D7048464B3342347436653838673D3D
                קרדיט: ציצו במייל
                להצטרפות: tzitzobsd+subscribe@googlegroups.com

                רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  זה בכלל לא מוקלט זה בול כמו בהופעה

                  בונקרב מנותק
                  בונקרב מנותק
                  בונקר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #106

                  @מוח-שליט-על-הלב אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                  זה בכלל לא מוקלט זה בול כמו בהופעה

                  1 את המילה "לאאאאאאאאאא" אמרנו בקול אחד ובסרטון הציגו את זה בכמה קולות
                  2 כנ"ל המילה "צדיקים"

                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                  [ממעמקים גד אלבז]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                    #107

                    למי שמעוניין אני מעלה כאן את קובץ השמע {אודיו} של הישיבשיר שערכתי בלי הרקע של הקסם באמצע...
                    הישיבשיר 4 מצונזר.mp3

                    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • בונקרב מנותק
                      בונקרב מנותק
                      בונקר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      אגב, מי עשה את הקסם??

                      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                      [ממעמקים גד אלבז]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אביב

                        ישיבישיר 4 ספיישל חנוכה להורדה - פתוח בנטפרי - ג'מבו מייל
                        https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/493270623946664D6D7048464B3342347436653838673D3D
                        קרדיט: ציצו במייל
                        להצטרפות: tzitzobsd+subscribe@googlegroups.com

                        רולנדר מנותק
                        רולנדר מנותק
                        רולנד
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רולנד
                        #109

                        @אביב אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                        ישיבישיר 4 ספיישל חנוכה להורדה - פתוח בנטפרי - ג'מבו מייל
                        https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/493270623946664D6D7048464B3342347436653838673D3D
                        קרדיט: ציצו במייל
                        להצטרפות: tzitzobsd+subscribe@googlegroups.com

                        למי שזה מפריע לו זה בפחות איכות

                        @המוזיקאי אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                        ויש לי עוד כמה הוכחות...

                        1. בעת הקלטת השיר יואלי כל הזמן מדבר בזמן שהקהל שר קשה לי להאמין שהוא יכול להפריד את הקול שלו מההקלטה שמוקלטת על ערוץ אחד...

                        לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!

                        🎹🎻🎺🎷🥁
                        כל זמן שהמיתר שלם -
                        אפשר עוד לנגן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • המוזיקאיה מנותק
                          המוזיקאיה מנותק
                          המוזיקאי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #110

                          @רולנד אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                          לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!

                          ההקלטה היא לא הקלטה פנימית אלא הקלטה חיצונית של מקרופוניים באולם ולכן אם מישהו מדבר במיקרופון תוך כדי ההקלטה של הקהל אמורים לשמוע גם אותו בהקלטה...

                          "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                          רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • המוזיקאיה המוזיקאי

                            @רולנד אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                            לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!

                            ההקלטה היא לא הקלטה פנימית אלא הקלטה חיצונית של מקרופוניים באולם ולכן אם מישהו מדבר במיקרופון תוך כדי ההקלטה של הקהל אמורים לשמוע גם אותו בהקלטה...

                            רולנדר מנותק
                            רולנדר מנותק
                            רולנד
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #111

                            @המוזיקאי אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                            @רולנד אמר בהסרטות ודיון | ישיבשיר 4:

                            לא הבנתי את ההוכחה הזאת? מה הבעיה לחלק את זה? הוא יכול לדבר עד מחר, וישמעו אותו, בלא להיות מחובר לערוץ של ההקלטה!

                            ההקלטה היא לא הקלטה פנימית אלא הקלטה חיצונית של מקרופוניים באולם ולכן אם מישהו מדבר במיקרופון תוך כדי ההקלטה של הקהל אמורים לשמוע גם אותו בהקלטה...

                            עכשיו הבנתי את הכיוון שלך, ועדיין זה לא מוכרח לגמרי, הכל ענין של גובה כניסת המיקרופונים של הקהל.

                            אמת. לא הייתי שם, ואני לא יודע היכן היו ממוקמים המיקרופונים של הקהל, אבל בוודאי שיש משחק עם זה, כמה מרחק ורגישות סביב המיקרופון.

                            🎹🎻🎺🎷🥁
                            כל זמן שהמיתר שלם -
                            אפשר עוד לנגן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג מנותק
                              ג מנותק
                              גילה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
                              #112

                              מופע הישיבשיר 2.mp4
                              https://send.magicode.me/send-file/file/4a1ea1beb27bc8256618b*********32f48431fe82e26eda7/view

                              מופע הישבשיר 1.mp4
                              https://send.magicode.me/send-fil****e/file/b885c6d295b3f2b6ffbee5702855b4a4890c8e4b/view

                              מיוזיק סקופ

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה משהמ מנותק
                                משה משהמ מנותק
                                משה משה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #113

                                אפשר בבקשה את ישיבשיר נראה לי הראשון אני צריך את השיר של ממקומך של קרליבך

                                מוח שליט על הלבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • משה משהמ משה משה

                                  אפשר בבקשה את ישיבשיר נראה לי הראשון אני צריך את השיר של ממקומך של קרליבך

                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #114
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה משהמ משה משה

                                    אפשר בבקשה את ישיבשיר נראה לי הראשון אני צריך את השיר של ממקומך של קרליבך

                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #115

                                    @משה-משה בשמחה!

                                    לצפיה: https://send.magicode.me/send-file/file/e40899023ad****a92892f64de75b1841c7d3e3b68a8/view

                                    להאזנה: הישיבשיר - מיזם שירת ההמונים של רדיו קול ברמה.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • hadasH מנותק
                                      hadasH מנותק
                                      hadas
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #116

                                      תגידו הישבשיר האחרון שהיה זה 5 ?
                                      אם כן יש הסרטות? כי ביוטיוב לא ראיתי..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איש פשוט

                                        @טליה יואלי אמר שיהיה הפתעות ובקטע של השיר יסור יסרני אז יואלי ניכנס לקופסא והקוסם חתך את זה לשתיים
                                        זה היה מחיק כאילו יסר יסרני אבל לא אמות כי אחיה... ולמות לא נתתנני

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #117

                                        @איש-פשוט איזה שיר עשו לו קולולם

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • hadasH מנותק
                                          hadasH מנותק
                                          hadas
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי hadas
                                          #118

                                          אפשר להעלות את ישיבשיר 5 הוא היה כבר???

                                          קול הקוויםק מוזיקהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול