-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש אגב אם לא כפת לך -למחוק את זה ..
כי יש בזה נשיםם [בעית ההנלה.]תודה! מחקתי
@תהילוש אם יש לך אפשרות,
אז את יכולה להעלות את זה באמפי 3. -
@תהילוש אז מי חשבת?
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש אז מי חשבת?
לא יודעת, יש עוד אריאלי, אבל שזה נהוראי?! ואווו!
-
@תהילוש חחחחחחח ..חזק, אהבתי תקטע שדחפו לו כסף

-
@תהילוש חחחחחחח ..חזק, אהבתי תקטע שדחפו לו כסף

@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש חחחחחחח ..חזק אהבתי תקטע שדחפו לו כסף

הם הזויים! לכיפה! והוא לא זז
-
@רבקה גמלי....את רוב הישנים זה מהטלגרם.
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@רבקה גמלי....את רוב הישנים זה מהטלגרם.
אני מתכוונת לקליפים ראשוניים ממש...
אחי סידר אותו שם
-
@תהילוש אמר בשירי משפחת אריאלי:
מחרוזת ביאת אורי אריאלי בבר מצווה של משפחת מזרחי היקרים
חחחחחחחחחחחחחח
מי זה ההוא עם החליפה הכחולה??
נראה מעריץ שלו---פוסט זה נמחק! -
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@רבקה גמלי....את רוב הישנים זה מהטלגרם.
אני מתכוונת לקליפים ראשוניים ממש...
אחי סידר אותו שם
פוסט זה נמחק! -
@מ-ד איזה שירים שלהם אתה רוצה?
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@מ-ד איזה שירים שלהם אתה רוצה?
הכול חוץ מ-
מודה אני
הכול מובן
מחרוזת חפלה
תתחיל לחייך
השגחה משמים
צועד קדימה
לעשות שמחאת כל השאר אין לי!!!!! אני ישמח!!!
-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש הימני זה נהוראי.
לידו זה האח הכי קטן -[מימה שהיבנתי]
השלישי זה אורי [ההוא ששר פיוטים]
והרבעי- זה נריה [הוא בנתיים הוציא רק קאברים ]
כולם אחים - משפחת אריאלי!!הקטן- מאור
-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש הימני זה נהוראי.
לידו זה האח הכי קטן -[מימה שהיבנתי]
השלישי זה אורי [ההוא ששר פיוטים]
והרבעי- זה נריה [הוא בנתיים הוציא רק קאברים ]
כולם אחים - משפחת אריאלי!!הקטן- מאור
@איילת טוב לדעת

-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@מ-ד איזה שירים שלהם אתה רוצה?
הכול חוץ מ-
מודה אני
הכול מובן
מחרוזת חפלה
תתחיל לחייך
השגחה משמים
צועד קדימה
לעשות שמחאת כל השאר אין לי!!!!! אני ישמח!!!
@מ-ד אז תסנגלים שיצאו לנהוראי יש לך ...
אתה רוצה ת'קאברים ות'סרטונים מארועים שהוא מעלה? -
פוסט זה נמחק!
-
בעז"ה נהוראי יוציא שיר חדש אחרי תשעה באב
שמו: "דף חדש".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אז אני אעלה בעז"ה ה-כ-ל ארי ט באב....