שורה שדיברה אליכם במיוחד
-
'מי שהיינו, זה מי שניסינו להיות'
יפה ועמוק של חיים גולד -
-
"התפילה שלי כל בוקר לחזור לשפיות, זה עלה לי קצת ביוקר - התמכרתי לסיוט" - התפילה שלי, רג'ה
"בין כל ההריסות בניתי לי מקלט, קברתי ת'דמעות" - רג'ה, ככה אני חי -
"התפילה שלי כל בוקר לחזור לשפיות, זה עלה לי קצת ביוקר - התמכרתי לסיוט" - התפילה שלי, רג'ה
"בין כל ההריסות בניתי לי מקלט, קברתי ת'דמעות" - רג'ה, ככה אני חי -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שרת-הרוק אמר בשורה שדיברה אליכם במיוחד:
" היי אחי, יש'ך שקל?, אם נתת בשמחה תגלה שהוא עדיין אצלך"
אהרן רזאל, מהשיר אחי יש'ך אשאפרופו אהרון רזאל:
"שאלו פעם את הרב שך למה אומרים שלא עשני גוי ולא אומרים שעשני יהודי
ענה הרב ואמר הקדוש ברוך הוא עושה שלא תהיה גוי אתה עושה שתהיה יהודי "
(מתוך השיר: אתה עושה שתהיה יהודי)
חזק חזק. כדאי לשמוע את השיר! -
@שרת-הרוק אמר בשורה שדיברה אליכם במיוחד:
" היי אחי, יש'ך שקל?, אם נתת בשמחה תגלה שהוא עדיין אצלך"
אהרן רזאל, מהשיר אחי יש'ך אשאפרופו אהרון רזאל:
"שאלו פעם את הרב שך למה אומרים שלא עשני גוי ולא אומרים שעשני יהודי
ענה הרב ואמר הקדוש ברוך הוא עושה שלא תהיה גוי אתה עושה שתהיה יהודי "
(מתוך השיר: אתה עושה שתהיה יהודי)
חזק חזק. כדאי לשמוע את השיר! -
ואיך כל פעם מתפתה מוכרים לי שוב אני קונה השביל ארוך ומתפתל הפתיל קצר ושוב עולה לי ביוקר
על כל פעם שוויתרתי על כל זמן שלא סלחתי
רג"ה בלי משמעות -
ואיך כל פעם מתפתה מוכרים לי שוב אני קונה השביל ארוך ומתפתל הפתיל קצר ושוב עולה לי ביוקר
על כל פעם שוויתרתי על כל זמן שלא סלחתי
רג"ה בלי משמעות@נ-נח-נחמ-נחמן-0 שורה!!!!! לא שיר!!!
-
תנו איזה שורה של טקסט שדיבר אליכם במיוחד,
אם זה טקסט מרגש, משפט טוב בשיר, משחק מילים יפה, משהו שנגע ללב, וכדו'אבל אך ורק טקסטים קצרים, ולא שירים שלמים או זמרים שכותבים יפה (על זה יש דיון כבר באתר)
אני למשל אהבתי 'החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בערך' של עקיבא.
@זאב יש כאן שורה מהשיר סיבת הסיבות של ישי ריבו
משפט חזק.
גם לקבל את השחור לבן, עם כל צבעי הקשת
זה היה משפט חמוד שאהבתי...
מצרף קישור.https://youtu.be/T5Wf3gmF6Doואסף הרוש בשיר בסוף יהא טוב אהבתי.
סתם כך, לא לעשות עניין
מכל איזה זבוב קטן
בסוף יהיה לנו כאן עדר של פילים
מצרף קישור.https://youtu.be/PCZuNTdniDM -
"עשה רצונו כרצונך כדי שיעשה רצונך כרצונו" (אבות ב' ד')
או להבדיל ישי ריבו- "ואני רוצה לעשות רצונך כרצונך באמת ובתמים אחת ולתמיד".עריכה: הוספתי גם את-
"אבא אבא, טאטע טאטע, father Please don't hide from me!
אל תסתר פניך ממני ...." (לומר זאת רק עם המנגינה:) מתוך השיר "אבא"- מרדכי שפירא)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות