דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. הצעת ייעול

הצעת ייעול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
5 פוסטים 4 כותבים 204 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
    מוזיקה אוטנטית
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אוטנטית
    #1

    בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
    הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
    וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
    במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

    אין על יואלי דיקמן !!!!!!

    מוזיקהמ אייצ'יתא צורצ 3 תגובות תגובה אחרונה
    5
    • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

      בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
      הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
      וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
      במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
      #2

      @מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:

      במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

      הרעיו הוא מצוין!
      אך גם במצב הנוכחי שאין עדיין כזאת אפשרות ניתן לשלוח ב'אחר' ולפרט שהפוסט הזה מפר זכויות יוצרים ואנחנו רואים זאת (כמו במקרה האחרון....)

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

        בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
        הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
        וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
        במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:

        במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

        זה רעיון מעולה,
        למרות שכל דיווח לא משנה אם נבחר למחוק או להתעלם, יהיה עליו דיון.
        כי כל משתמש בטוח שלא דיווחו ואז מתפתח דיון.
        אני חושבת פשוט לדווח כל הודעה בלי לפתח דיון.
        אם צוות הפיקוח הוא רואה הוא יבחר איך להגיב.

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        מוזיקה אוטנטיתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:

          במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

          זה רעיון מעולה,
          למרות שכל דיווח לא משנה אם נבחר למחוק או להתעלם, יהיה עליו דיון.
          כי כל משתמש בטוח שלא דיווחו ואז מתפתח דיון.
          אני חושבת פשוט לדווח כל הודעה בלי לפתח דיון.
          אם צוות הפיקוח הוא רואה הוא יבחר איך להגיב.

          מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
          מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
          מוזיקה אוטנטית
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אייצ-ית

          @מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:

          במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

          כבר כתבתי למעלה

          יכול להיות שזה הצעת ייעול נוספת...

          אין על יואלי דיקמן !!!!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

            בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
            הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
            וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
            במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מוזיקה-אוטנטית
            @מוטי-טבק לטיפולך

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות
            תגובה
            • תגובה כנושא
            התחברו כדי לפרסם תגובה
            • מהישן לחדש
            • מהחדש לישן
            • הכי הרבה הצבעות


            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • לא נקרא 0
            • פוסטים אחרונים
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • שליחת פנייה לניהול