דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה המנגנת

    שלום!
    רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
    איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
    וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
    תודה

    margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
    #71

    @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?

    זה יכול להיות מכמה סיבות:

    • ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
      צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים
    • באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
    • קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
    • איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
    • אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

    יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...

    @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?

    אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
    אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)

    בהצלחה! 😀

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • margalitM margalit

      @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?

      זה יכול להיות מכמה סיבות:

      • ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
        צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים
      • באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
      • קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
      • איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
      • אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

      יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...

      @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?

      אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
      אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)

      בהצלחה! 😀

      ה מנותק
      ה מנותק
      המנגנת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #72

      @margalit תודה רבה!!
      לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת, וגם התדרים..
      זה נמצא באפקטים של הערוץ?
      וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה המנגנת

        @margalit תודה רבה!!
        לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת, וגם התדרים..
        זה נמצא באפקטים של הערוץ?
        וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
        #73

        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת

        שהווליום יהיה באיזון

        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        וגם התדרים..

        לפתוח EQ
        ולעשות בערך כזה דבר:
        c215133c-75b3-468f-a76f-f93da12a6ef4-image.png

        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

        לא הבנתי את השאלה

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • margalitM margalit

          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת

          שהווליום יהיה באיזון

          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          וגם התדרים..

          לפתוח EQ
          ולעשות בערך כזה דבר:
          c215133c-75b3-468f-a76f-f93da12a6ef4-image.png

          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

          לא הבנתי את השאלה

          ה מנותק
          ה מנותק
          המנגנת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #74

          @margalit תודה

          @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

          איך לעשות את זה?

          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה המנגנת

            @margalit תודה

            @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

            איך לעשות את זה?

            margalitM מנותק
            margalitM מנותק
            margalit
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #75

            @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            איך לעשות את זה?

            לפתוח איקיו באינסרט ולעשות כמו בצילום מסך שהעלתי

            אבל את לא צריכה לעשות את כל מה שכתבתי
            כי תלוי איפה הבעיה..
            תבדקי קודם את הריוורב, ואם זה לא אז תעברי לשבדוק את שאר הדברים
            הכי נשמע לי שזה הריוורב

            א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • margalitM margalit

              @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              איך לעשות את זה?

              לפתוח איקיו באינסרט ולעשות כמו בצילום מסך שהעלתי

              אבל את לא צריכה לעשות את כל מה שכתבתי
              כי תלוי איפה הבעיה..
              תבדקי קודם את הריוורב, ואם זה לא אז תעברי לשבדוק את שאר הדברים
              הכי נשמע לי שזה הריוורב

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #76

              @margalit בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
              כ"כ, מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @margalit בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
                כ"כ, מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #77

                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?

                כל איקיו נותן גוון אחר
                אפשר להשתמש בזה הרגיל של הקיובייס
                אבל אני פחות משתמשת בו
                נח לי יותר לעבוד עם איקיו חיצוני
                וחוץ מזה לפעמים בשרשרת של האינסרט אני מעדיפה שקודם יהיה איקיו ועליו יהיה הקומפרסור או כל אפקט אחר
                וכשאני עושה את זה במובנה אז זה כמו ששמים אותו אחרון באינסרט

                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                כן, זה 11
                אבל זה פלאגין חיצוני, לא של הקיובייס

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • margalitM margalit

                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                  בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?

                  כל איקיו נותן גוון אחר
                  אפשר להשתמש בזה הרגיל של הקיובייס
                  אבל אני פחות משתמשת בו
                  נח לי יותר לעבוד עם איקיו חיצוני
                  וחוץ מזה לפעמים בשרשרת של האינסרט אני מעדיפה שקודם יהיה איקיו ועליו יהיה הקומפרסור או כל אפקט אחר
                  וכשאני עושה את זה במובנה אז זה כמו ששמים אותו אחרון באינסרט

                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                  מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                  כן, זה 11
                  אבל זה פלאגין חיצוני, לא של הקיובייס

                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #78

                  @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                  1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                  2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                  3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                  4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                  אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                    1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                    2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                    3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                    4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                    אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #79

                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                    @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                    1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                    2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                    3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                    4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                    אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                    על כל השאלות אני יענה בהזדמנות (פשוט בדרך לישון...)
                    לגבי שאלה 3
                    כתבתי על זה מדריך כאן: https://miktzav.com/topic/2184/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%99%D7%96-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1?_=1645992247110

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      המנגנת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #80

                      שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
                      תודה רבה

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        המנגנת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #81

                        05fb9781-ac4c-436f-9471-7c72637e7ff2-image.png

                        מישו יודע אולי מה זה אומר? מה עושים עם זה? זה לא נותן לסגור שיר/קובץ....
                        מאד יעזור לי...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ה המנגנת

                          שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
                          תודה רבה

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                          #82

                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
                          תודה רבה

                          עם הכלי הזה:
                          b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

                          אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          מה זה פלאגין

                          זה תוסף חיצוני
                          זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

                          בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
                          אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
                          עדיף לחפש כלי מובנה

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                          ברעיון כן
                          איזה אורגן?
                          ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

                          א.ה. 2א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • א.ה. 2א א.ה. 2

                            @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                            1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                            2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                            3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                            4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                            אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #83
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • margalitM margalit

                              @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
                              תודה רבה

                              עם הכלי הזה:
                              b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

                              אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

                              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              מה זה פלאגין

                              זה תוסף חיצוני
                              זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

                              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

                              בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
                              אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
                              עדיף לחפש כלי מובנה

                              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                              ברעיון כן
                              איזה אורגן?
                              ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #84

                              @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

                              כן.

                              דחוף!!!!!!!
                              כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
                              ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

                              מוזיקה.
                              התרופה הטובה ביותר👌🎧

                              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • margalitM margalit

                                @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
                                תודה רבה

                                עם הכלי הזה:
                                b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

                                אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                מה זה פלאגין

                                זה תוסף חיצוני
                                זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

                                בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
                                אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
                                עדיף לחפש כלי מובנה

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                                ברעיון כן
                                איזה אורגן?
                                ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                המנגנת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #85

                                @margalit ממש תודה את ממש עוזרת לי..
                                אם אפשר עוד שאלה קטנה..
                                איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א.ה. 2א א.ה. 2

                                  @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

                                  כן.

                                  דחוף!!!!!!!
                                  כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
                                  ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #86

                                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  כן.

                                  אז זה מורכב...
                                  אני לא יודעת איך עושים את זה

                                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
                                  ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

                                  זה משו בהגדרות...
                                  אני אבדוק איפה בדיוק ואעדכן

                                  @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?

                                  לא יודעת אם יש אפקט מיוחד לזה
                                  בכל אופן אפשר לעשות את זה ב EQ

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                    #87

                                    @טיטו @margalit
                                    איך אני עושה שהדיליי יחזור על עצמו במהירות מסוימת?
                                    תודה!

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                                      @טיטו @margalit
                                      איך אני עושה שהדיליי יחזור על עצמו במהירות מסוימת?
                                      תודה!

                                      טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #88

                                      @א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טיטוט טיטו

                                        @א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי

                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #89

                                        @טיטו לא, התכוונתי אם אני בוחר למשל 1/4 ורוצה שזה יחזור יותר מהר, שישב על הקצב
                                        יש אפשרות?

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                                          @טיטו לא, התכוונתי אם אני בוחר למשל 1/4 ורוצה שזה יחזור יותר מהר, שישב על הקצב
                                          יש אפשרות?

                                          טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #90

                                          @א-ה-2 תשנה את הרזולציה של הדילאיי נראלי זה נמצא בהגדרות של הערוץ אבל אני לא ממש זוכר כי אני לא משתמש כבר בקיובייס אולי @margalit תוכל לעזור בזה יותר

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול