דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

    בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

    margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #61

    @ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

    בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

    זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • margalitM margalit

      @ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

      בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

      זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

      טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #62

      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

      שאלה של נוחות לדעתי כי בוורי יותר קל למי שמתחיל ובטרנספוז יותר מהיר ומקצועי למי שמכיר

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • margalitM margalit

        @א-ה-2
        אין לי מושג למה זה ככה..
        סורי
        אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #63

        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        אין לי מושג למה זה ככה..
        סורי

        הסתדרתי...
        זה פשוט למטה בהגדרות.

        אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

        יותר נח

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          אין לי מושג למה זה ככה..
          סורי

          הסתדרתי...
          זה פשוט למטה בהגדרות.

          אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

          יותר נח

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #64

          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          זה פשוט למטה בהגדרות.

          איפה בדיוק?

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • margalitM margalit

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            זה פשוט למטה בהגדרות.

            איפה בדיוק?

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #65

            @margalit עזרה.png
            יש חץ

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • margalitM margalit

              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              זה פשוט למטה בהגדרות.

              איפה בדיוק?

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #66

              @margalit דחוף!!!!
              אפשר לקחת קבצי קיובייס של הקלטה מתוכנה מקורית לפרוצה, וכן להפך?

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @margalit דחוף!!!!
                אפשר לקחת קבצי קיובייס של הקלטה מתוכנה מקורית לפרוצה, וכן להפך?

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #67

                @א-ה-2
                כן
                פשוט פותחים בתוכנה שרוצים וזה אמור להיפתח רגיל

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • margalitM margalit

                  @א-ה-2
                  כן
                  פשוט פותחים בתוכנה שרוצים וזה אמור להיפתח רגיל

                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #68

                  @margalit יש לי בעיה שנראלי כתבתי אותה בעבר.
                  זה אמנם לא קשור לקיובייס, אבל לא מצאתי מקום אחר.
                  כשאני מקליט בכרטיס קול שעולה משהו כמו 500 ש"ח
                  יכולים להיות רעשי רקע (כזה פפפפפפפפ - כמו ברדיו לדוג')?

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @margalit יש לי בעיה שנראלי כתבתי אותה בעבר.
                    זה אמנם לא קשור לקיובייס, אבל לא מצאתי מקום אחר.
                    כשאני מקליט בכרטיס קול שעולה משהו כמו 500 ש"ח
                    יכולים להיות רעשי רקע (כזה פפפפפפפפ - כמו ברדיו לדוג')?

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #69

                    @א-ה-2
                    איזה כרטיס קול?
                    מה הדגם?

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      המנגנת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #70

                      שלום!
                      רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
                      איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
                      וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
                      תודה

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ה המנגנת

                        שלום!
                        רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
                        איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
                        וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
                        תודה

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                        #71

                        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                        איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?

                        זה יכול להיות מכמה סיבות:

                        • ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
                          צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים
                        • באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
                        • קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
                        • איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
                        • אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

                        יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...

                        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                        וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?

                        אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
                        אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)

                        בהצלחה! 😀

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • margalitM margalit

                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?

                          זה יכול להיות מכמה סיבות:

                          • ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
                            צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים
                          • באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
                          • קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
                          • איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
                          • אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

                          יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...

                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?

                          אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
                          אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)

                          בהצלחה! 😀

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          המנגנת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #72

                          @margalit תודה רבה!!
                          לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת, וגם התדרים..
                          זה נמצא באפקטים של הערוץ?
                          וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה המנגנת

                            @margalit תודה רבה!!
                            לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת, וגם התדרים..
                            זה נמצא באפקטים של הערוץ?
                            וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                            #73

                            @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת

                            שהווליום יהיה באיזון

                            @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            וגם התדרים..

                            לפתוח EQ
                            ולעשות בערך כזה דבר:
                            c215133c-75b3-468f-a76f-f93da12a6ef4-image.png

                            @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

                            לא הבנתי את השאלה

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • margalitM margalit

                              @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת

                              שהווליום יהיה באיזון

                              @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              וגם התדרים..

                              לפתוח EQ
                              ולעשות בערך כזה דבר:
                              c215133c-75b3-468f-a76f-f93da12a6ef4-image.png

                              @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?

                              לא הבנתי את השאלה

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              המנגנת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #74

                              @margalit תודה

                              @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

                              איך לעשות את זה?

                              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה המנגנת

                                @margalit תודה

                                @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

                                איך לעשות את זה?

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #75

                                @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                איך לעשות את זה?

                                לפתוח איקיו באינסרט ולעשות כמו בצילום מסך שהעלתי

                                אבל את לא צריכה לעשות את כל מה שכתבתי
                                כי תלוי איפה הבעיה..
                                תבדקי קודם את הריוורב, ואם זה לא אז תעברי לשבדוק את שאר הדברים
                                הכי נשמע לי שזה הריוורב

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • margalitM margalit

                                  @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  איך לעשות את זה?

                                  לפתוח איקיו באינסרט ולעשות כמו בצילום מסך שהעלתי

                                  אבל את לא צריכה לעשות את כל מה שכתבתי
                                  כי תלוי איפה הבעיה..
                                  תבדקי קודם את הריוורב, ואם זה לא אז תעברי לשבדוק את שאר הדברים
                                  הכי נשמע לי שזה הריוורב

                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #76

                                  @margalit בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
                                  כ"כ, מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                                  מוזיקה.
                                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                                    @margalit בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
                                    כ"כ, מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #77

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?

                                    כל איקיו נותן גוון אחר
                                    אפשר להשתמש בזה הרגיל של הקיובייס
                                    אבל אני פחות משתמשת בו
                                    נח לי יותר לעבוד עם איקיו חיצוני
                                    וחוץ מזה לפעמים בשרשרת של האינסרט אני מעדיפה שקודם יהיה איקיו ועליו יהיה הקומפרסור או כל אפקט אחר
                                    וכשאני עושה את זה במובנה אז זה כמו ששמים אותו אחרון באינסרט

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                                    כן, זה 11
                                    אבל זה פלאגין חיצוני, לא של הקיובייס

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • margalitM margalit

                                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?

                                      כל איקיו נותן גוון אחר
                                      אפשר להשתמש בזה הרגיל של הקיובייס
                                      אבל אני פחות משתמשת בו
                                      נח לי יותר לעבוד עם איקיו חיצוני
                                      וחוץ מזה לפעמים בשרשרת של האינסרט אני מעדיפה שקודם יהיה איקיו ועליו יהיה הקומפרסור או כל אפקט אחר
                                      וכשאני עושה את זה במובנה אז זה כמו ששמים אותו אחרון באינסרט

                                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11

                                      כן, זה 11
                                      אבל זה פלאגין חיצוני, לא של הקיובייס

                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #78

                                      @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                                      1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                                      2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                                      3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                                      4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                                      אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                                        @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                                        1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                                        2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                                        3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                                        4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                                        אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #79

                                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

                                        1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
                                        2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
                                        3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
                                        4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

                                        אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

                                        על כל השאלות אני יענה בהזדמנות (פשוט בדרך לישון...)
                                        לגבי שאלה 3
                                        כתבתי על זה מדריך כאן: https://miktzav.com/topic/2184/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%99%D7%96-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1?_=1645992247110

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          המנגנת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #80

                                          שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
                                          תודה רבה

                                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול