בעיות ובקשות עזרה בקיובייס
-
אפשר לנסות להוריד את הטונציה של הערוץ וזה יתן לך קול יותר בוגר אבל זה עדיין לא יהיה נאמן למקור אם אתה רוצה משו שיעשה את זה מקצועי זה רק להוריד אפליקציות או להשתמש באתרים שעושים את זה אבל אז זה ישמע אמנם יותר נאמן למקור אך עם הרבה קפיצות וחישמולים לא רצויים
-
@א-ה-2 תלוי באיזה תוכנה את\ה עובד\ת... אני מכיר רק את FL studio
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ו @טיטו איך מגיעים לשם?
אפשר צילום מסך?
כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום) -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ו @טיטו איך מגיעים לשם?
אפשר צילום מסך?
כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום) -
@א-ה-2
תסתכל ב inspector בצד שמאל

-
@א-ה-2
אין לי מושג למה זה ככה..
סורי
אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ? -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ו @טיטו איך מגיעים לשם?
אפשר צילום מסך?
כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום) -
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו
בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.
@ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו
בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.
זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose
-
@ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו
בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.
זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose
שאלה של נוחות לדעתי כי בוורי יותר קל למי שמתחיל ובטרנספוז יותר מהיר ומקצועי למי שמכיר
-
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אין לי מושג למה זה ככה..
סוריהסתדרתי...
זה פשוט למטה בהגדרות.אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?
יותר נח
-
-
-
@א-ה-2
כן
פשוט פותחים בתוכנה שרוצים וזה אמור להיפתח רגיל -
@margalit יש לי בעיה שנראלי כתבתי אותה בעבר.
זה אמנם לא קשור לקיובייס, אבל לא מצאתי מקום אחר.
כשאני מקליט בכרטיס קול שעולה משהו כמו 500 ש"ח
יכולים להיות רעשי רקע (כזה פפפפפפפפ - כמו ברדיו לדוג')?@א-ה-2
איזה כרטיס קול?
מה הדגם? -
שלום!
רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
תודה -
שלום!
רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
תודה@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
זה יכול להיות מכמה סיבות:
- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים - באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
- קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
- איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
- אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..
יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)בהצלחה!

- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
-
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
זה יכול להיות מכמה סיבות:
- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים - באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
- קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
- איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
- אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..
יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)בהצלחה!

- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

