דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א א.ה. 2

    @y-a-m-music אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    אפשר להוריד את הpitch של הווקאל

    איך מגיעים לשם?

    Y.A.M musicY מנותק
    Y.A.M musicY מנותק
    Y.A.M music
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #52

    @א-ה-2 תלוי באיזה תוכנה את\ה עובד\ת... אני מכיר רק את FL studio

    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #53

      אפשר לנסות להוריד את הטונציה של הערוץ וזה יתן לך קול יותר בוגר אבל זה עדיין לא יהיה נאמן למקור אם אתה רוצה משו שיעשה את זה מקצועי זה רק להוריד אפליקציות או להשתמש באתרים שעושים את זה אבל אז זה ישמע אמנם יותר נאמן למקור אך עם הרבה קפיצות וחישמולים לא רצויים

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • Y.A.M musicY Y.A.M music

        @א-ה-2 תלוי באיזה תוכנה את\ה עובד\ת... אני מכיר רק את FL studio

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
        #54

        @y-a-m-music קיובייס10.5
        ו @טיטו איך מגיעים לשם?
        אפשר צילום מסך?

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @y-a-m-music קיובייס10.5
          ו @טיטו איך מגיעים לשם?
          אפשר צילום מסך?

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #55

          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          ו @טיטו איך מגיעים לשם?
          אפשר צילום מסך?

          067f75b2-345a-477d-abc4-fb32027c72df-image.png

          כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
          זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
          אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום)

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א.ה. 2א N 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • margalitM margalit

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            ו @טיטו איך מגיעים לשם?
            אפשר צילום מסך?

            067f75b2-345a-477d-abc4-fb32027c72df-image.png

            כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
            זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
            אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום)

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #56

            @margalit ||--דחוף!!!!!
            נעלמו לי הכפתורים של W ו- R על המסך!!!!!
            -|

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              @margalit ||--דחוף!!!!!
              נעלמו לי הכפתורים של W ו- R על המסך!!!!!
              -|

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #57

              @א-ה-2
              תסתכל ב inspector בצד שמאל
              e7391c58-6d3e-4b19-b669-30a1ffb0ab0c-image.png

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • margalitM margalit

                @א-ה-2
                תסתכל ב inspector בצד שמאל
                e7391c58-6d3e-4b19-b669-30a1ffb0ab0c-image.png

                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #58

                @margalit תודה😅
                אני צריך שזה יהיה על הערוץ!
                זה היה לי, ופתאום נעלם.

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.ה. 2א א.ה. 2

                  @margalit תודה😅
                  אני צריך שזה יהיה על הערוץ!
                  זה היה לי, ופתאום נעלם.

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #59

                  @א-ה-2
                  אין לי מושג למה זה ככה..
                  סורי
                  אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • margalitM margalit

                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                    ו @טיטו איך מגיעים לשם?
                    אפשר צילום מסך?

                    067f75b2-345a-477d-abc4-fb32027c72df-image.png

                    כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
                    זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
                    אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום)

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #60

                    @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                    אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                    בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • N ntz

                      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                      אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                      בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #61

                      @ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                      אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                      בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                      זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • margalitM margalit

                        @ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                        אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                        בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                        זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #62

                        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                        זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

                        שאלה של נוחות לדעתי כי בוורי יותר קל למי שמתחיל ובטרנספוז יותר מהיר ומקצועי למי שמכיר

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • margalitM margalit

                          @א-ה-2
                          אין לי מושג למה זה ככה..
                          סורי
                          אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #63

                          @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          אין לי מושג למה זה ככה..
                          סורי

                          הסתדרתי...
                          זה פשוט למטה בהגדרות.

                          אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                          יותר נח

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א.ה. 2א א.ה. 2

                            @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            אין לי מושג למה זה ככה..
                            סורי

                            הסתדרתי...
                            זה פשוט למטה בהגדרות.

                            אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                            יותר נח

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #64

                            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            זה פשוט למטה בהגדרות.

                            איפה בדיוק?

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • margalitM margalit

                              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              זה פשוט למטה בהגדרות.

                              איפה בדיוק?

                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #65

                              @margalit עזרה.png
                              יש חץ

                              מוזיקה.
                              התרופה הטובה ביותר👌🎧

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • margalitM margalit

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                זה פשוט למטה בהגדרות.

                                איפה בדיוק?

                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #66

                                @margalit דחוף!!!!
                                אפשר לקחת קבצי קיובייס של הקלטה מתוכנה מקורית לפרוצה, וכן להפך?

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א.ה. 2א א.ה. 2

                                  @margalit דחוף!!!!
                                  אפשר לקחת קבצי קיובייס של הקלטה מתוכנה מקורית לפרוצה, וכן להפך?

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #67

                                  @א-ה-2
                                  כן
                                  פשוט פותחים בתוכנה שרוצים וזה אמור להיפתח רגיל

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • margalitM margalit

                                    @א-ה-2
                                    כן
                                    פשוט פותחים בתוכנה שרוצים וזה אמור להיפתח רגיל

                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #68

                                    @margalit יש לי בעיה שנראלי כתבתי אותה בעבר.
                                    זה אמנם לא קשור לקיובייס, אבל לא מצאתי מקום אחר.
                                    כשאני מקליט בכרטיס קול שעולה משהו כמו 500 ש"ח
                                    יכולים להיות רעשי רקע (כזה פפפפפפפפ - כמו ברדיו לדוג')?

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                                      @margalit יש לי בעיה שנראלי כתבתי אותה בעבר.
                                      זה אמנם לא קשור לקיובייס, אבל לא מצאתי מקום אחר.
                                      כשאני מקליט בכרטיס קול שעולה משהו כמו 500 ש"ח
                                      יכולים להיות רעשי רקע (כזה פפפפפפפפ - כמו ברדיו לדוג')?

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #69

                                      @א-ה-2
                                      איזה כרטיס קול?
                                      מה הדגם?

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המנגנת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #70

                                        שלום!
                                        רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
                                        איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
                                        וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
                                        תודה

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ה המנגנת

                                          שלום!
                                          רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
                                          איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
                                          וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
                                          תודה

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                          #71

                                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?

                                          זה יכול להיות מכמה סיבות:

                                          • ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
                                            צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים
                                          • באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
                                          • קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
                                          • איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
                                          • אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..

                                          יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...

                                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?

                                          אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
                                          אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)

                                          בהצלחה! 😀

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול