דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א א.ה. 2

    @margalit אתרוג הכי חסום שיש.
    אגב, ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
    למבוגר יותר?
    (סליחה על הטירחה😯 )

    margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #46

    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    אתרוג הכי חסום שיש

    אני לא יודעת באיזו צורה התמונות נפתחות שם
    בכל אופן תנסה להבין גם בלי התמונות, נראה לי שאפשר להבין

    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
    למבוגר יותר?

    אפשר, אבל אני לא זוכרת איפה
    אני אחפש, לא בטוחה שאני אמצא
    אולי @Y-A-M-music @טיטו יודעים?

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • margalitM margalit

      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

      בשמחה

      • מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
      • מכבים את האפקטים
        אם זה ב insert אז מכאן

      e5ec2335-6ffd-4702-9c58-ab8843b44ed5-image.png
      ואם זה ב send אז מכאן

      2cb2c758-e39b-4a0e-9006-6ec659b72a61-image.png

      • מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)
        d5f1d64c-e943-4fd3-95cc-e1625c85460c-image.png
        אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
        אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו

      • מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית
        5844a09b-e606-4db8-a052-38dccde748dc-image.png

      • כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק
        f9c36fd5-7e9a-428f-80d8-4f4a55282078-image.png

      בהצלחה!
      (מקווה שזה מספיק מובן...)

      א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #47

      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
      האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

      פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
      בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
      ואם בערוץ אחר,
      אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

      מוזיקה.
      התרופה הטובה ביותר👌🎧

      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.ה. 2א א.ה. 2

        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

        פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
        בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
        ואם בערוץ אחר,
        אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #48

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

        פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
        בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
        ואם בערוץ אחר,
        אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

        לא עושים הקלטה
        רק מפעילים את השיר כשכתיבת האוטומציה דלוקה

        אני יכולה לעשות סרטון קצר שרואים איך עושים את זה
        השאלה איך אפשר להעלות את זה וזה לא יהיה חסום?

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • margalitM margalit

          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
          האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

          פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
          בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
          ואם בערוץ אחר,
          אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

          לא עושים הקלטה
          רק מפעילים את השיר כשכתיבת האוטומציה דלוקה

          אני יכולה לעשות סרטון קצר שרואים איך עושים את זה
          השאלה איך אפשר להעלות את זה וזה לא יהיה חסום?

          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
          #49

          @margalit בסדר הצלחתי.
          תודה רבה!
          אבל אשמח אם תעזרי בעיוות.

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • margalitM margalit

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            אתרוג הכי חסום שיש

            אני לא יודעת באיזו צורה התמונות נפתחות שם
            בכל אופן תנסה להבין גם בלי התמונות, נראה לי שאפשר להבין

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
            למבוגר יותר?

            אפשר, אבל אני לא זוכרת איפה
            אני אחפש, לא בטוחה שאני אמצא
            אולי @Y-A-M-music @טיטו יודעים?

            Y.A.M musicY מנותק
            Y.A.M musicY מנותק
            Y.A.M music
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #50

            @margalit אפשר להוריד את הpitch של הווקאל שיהיה יותר בס ובוגר.. אבל לא צריך להגזים אם זה .. בכללי אין כ''כ דרך טובה שאני מכיר לעשות דבר כזה, אם בכלל זה אפשרי

            א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • Y.A.M musicY Y.A.M music

              @margalit אפשר להוריד את הpitch של הווקאל שיהיה יותר בס ובוגר.. אבל לא צריך להגזים אם זה .. בכללי אין כ''כ דרך טובה שאני מכיר לעשות דבר כזה, אם בכלל זה אפשרי

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #51

              @y-a-m-music אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              אפשר להוריד את הpitch של הווקאל

              איך מגיעים לשם?

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @y-a-m-music אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                אפשר להוריד את הpitch של הווקאל

                איך מגיעים לשם?

                Y.A.M musicY מנותק
                Y.A.M musicY מנותק
                Y.A.M music
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #52

                @א-ה-2 תלוי באיזה תוכנה את\ה עובד\ת... אני מכיר רק את FL studio

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #53

                  אפשר לנסות להוריד את הטונציה של הערוץ וזה יתן לך קול יותר בוגר אבל זה עדיין לא יהיה נאמן למקור אם אתה רוצה משו שיעשה את זה מקצועי זה רק להוריד אפליקציות או להשתמש באתרים שעושים את זה אבל אז זה ישמע אמנם יותר נאמן למקור אך עם הרבה קפיצות וחישמולים לא רצויים

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • Y.A.M musicY Y.A.M music

                    @א-ה-2 תלוי באיזה תוכנה את\ה עובד\ת... אני מכיר רק את FL studio

                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                    #54

                    @y-a-m-music קיובייס10.5
                    ו @טיטו איך מגיעים לשם?
                    אפשר צילום מסך?

                    מוזיקה.
                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                      @y-a-m-music קיובייס10.5
                      ו @טיטו איך מגיעים לשם?
                      אפשר צילום מסך?

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #55

                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                      ו @טיטו איך מגיעים לשם?
                      אפשר צילום מסך?

                      067f75b2-345a-477d-abc4-fb32027c72df-image.png

                      כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
                      זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
                      אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום)

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      א.ה. 2א N 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • margalitM margalit

                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                        ו @טיטו איך מגיעים לשם?
                        אפשר צילום מסך?

                        067f75b2-345a-477d-abc4-fb32027c72df-image.png

                        כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
                        זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
                        אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום)

                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #56

                        @margalit ||--דחוף!!!!!
                        נעלמו לי הכפתורים של W ו- R על המסך!!!!!
                        -|

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                          @margalit ||--דחוף!!!!!
                          נעלמו לי הכפתורים של W ו- R על המסך!!!!!
                          -|

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #57

                          @א-ה-2
                          תסתכל ב inspector בצד שמאל
                          e7391c58-6d3e-4b19-b669-30a1ffb0ab0c-image.png

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • margalitM margalit

                            @א-ה-2
                            תסתכל ב inspector בצד שמאל
                            e7391c58-6d3e-4b19-b669-30a1ffb0ab0c-image.png

                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #58

                            @margalit תודה😅
                            אני צריך שזה יהיה על הערוץ!
                            זה היה לי, ופתאום נעלם.

                            מוזיקה.
                            התרופה הטובה ביותר👌🎧

                            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א.ה. 2א א.ה. 2

                              @margalit תודה😅
                              אני צריך שזה יהיה על הערוץ!
                              זה היה לי, ופתאום נעלם.

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #59

                              @א-ה-2
                              אין לי מושג למה זה ככה..
                              סורי
                              אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • margalitM margalit

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                ו @טיטו איך מגיעים לשם?
                                אפשר צילום מסך?

                                067f75b2-345a-477d-abc4-fb32027c72df-image.png

                                כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
                                זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
                                אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום)

                                N מנותק
                                N מנותק
                                ntz
                                מנהל ראשי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #60

                                @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                                בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                                אפשר ליצור קשר במייל:
                                noam6947@gmail.com

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • N ntz

                                  @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                                  בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #61

                                  @ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                                  בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                                  זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • margalitM margalit

                                    @ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו

                                    בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.

                                    זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

                                    טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #62

                                    @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose

                                    שאלה של נוחות לדעתי כי בוורי יותר קל למי שמתחיל ובטרנספוז יותר מהיר ומקצועי למי שמכיר

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • margalitM margalit

                                      @א-ה-2
                                      אין לי מושג למה זה ככה..
                                      סורי
                                      אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #63

                                      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      אין לי מושג למה זה ככה..
                                      סורי

                                      הסתדרתי...
                                      זה פשוט למטה בהגדרות.

                                      אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                                      יותר נח

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                                        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        אין לי מושג למה זה ככה..
                                        סורי

                                        הסתדרתי...
                                        זה פשוט למטה בהגדרות.

                                        אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?

                                        יותר נח

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #64

                                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        זה פשוט למטה בהגדרות.

                                        איפה בדיוק?

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • margalitM margalit

                                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          זה פשוט למטה בהגדרות.

                                          איפה בדיוק?

                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #65

                                          @margalit עזרה.png
                                          יש חץ

                                          מוזיקה.
                                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול