בעיות ובקשות עזרה בקיובייס
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ו @טיטו איך מגיעים לשם?
אפשר צילום מסך?
כדי לשנות טון תבחר ב transpose (החץ האדום בתמונה) כמה טונים תרצה להעלות או להוריד (אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו או אוטטיון)
זה בעצם יוריד את הטונים אבל זה יכול להישמע רע
אז בשביל לשפר את השמע אפשר אולי לנסות אחרי שמשנים את הטון לחפש אלגוריתם שבו זה ישמע טוב (החץ הכתום) -
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו
בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.
@ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו
בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.
זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose
-
@ntz אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם בדרכים אחרות כמו למשל בוורי אדיו
בוורי אאודיו אפשר לשנות עם פגיעה מינימלית בקול.
זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
זאת בדיוק אותה פגיעה כמו ב Transpose
שאלה של נוחות לדעתי כי בוורי יותר קל למי שמתחיל ובטרנספוז יותר מהיר ומקצועי למי שמכיר
-
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אין לי מושג למה זה ככה..
סוריהסתדרתי...
זה פשוט למטה בהגדרות.אבל למה חשוב שזה יהיה דווקא על הערוץ?
יותר נח
-
-
-
@א-ה-2
כן
פשוט פותחים בתוכנה שרוצים וזה אמור להיפתח רגיל -
@margalit יש לי בעיה שנראלי כתבתי אותה בעבר.
זה אמנם לא קשור לקיובייס, אבל לא מצאתי מקום אחר.
כשאני מקליט בכרטיס קול שעולה משהו כמו 500 ש"ח
יכולים להיות רעשי רקע (כזה פפפפפפפפ - כמו ברדיו לדוג')?@א-ה-2
איזה כרטיס קול?
מה הדגם? -
שלום!
רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
תודה -
שלום!
רציתי לדעת אם מישו יכול לעזור לי..
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
תודה@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
זה יכול להיות מכמה סיבות:
- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים - באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
- קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
- איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
- אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..
יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)בהצלחה!

- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
-
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך לעשות שהקול לא ישמע רחוק...שזה יהיה חלק מהשיר.. זה נשמע לא מחובר לפלייבק.. אולי זה עניין של מיקס? ואם כן איך עושים את זה?
זה יכול להיות מכמה סיבות:
- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
צריך לנסות לשחק עם זה ולהגיע לסוג הריוורב המתאים - באלנס- אם הבלנס לא מאוזן זה גם יכול להישמע לא מחובר
- קימפרוס- אם זה מקומפרס מידי/ לא מקומפרס בכלל ודורש קימפרוס.
- איכות ההקלטה- אם הבעיה היא בהקלטה לא איכותית אז קשה לטפל בזה (ולפעמים גם בלתי אפשרי)
- אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..
יש עוד סיבות, אבל נראה לי שהם העיקריות...
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וחוצמזה רציתי לדעת כיצד עושים חישמול משמעותי, שזה נשמע ממש חתוך...(לא כמו שיש בווארי אודיו)?
אם המלודיה היא בתוים שקרובים, אז בדר"כ החישמול בוורי אדיו (או באוטוטיון) יהיה פחות משמעותי
אפשר להוסיף באינסרט אפקט מחשמל (metalizer, Flanger, Chopper)בהצלחה!

- ריוורב- אם יש מידי הרבה ריוורב אז זה נשמע רחוק, או שהריוורב של הפלייבק שונה מהריוורב של השירה
-
@margalit תודה רבה!!
לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת, וגם התדרים..
זה נמצא באפקטים של הערוץ?
וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת
שהווליום יהיה באיזון
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וגם התדרים..
לפתוח EQ
ולעשות בערך כזה דבר:

@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?
לא הבנתי את השאלה
-
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
לגבי הבאלנס..אני לא ממש יודעת איך לעשות זאת
שהווליום יהיה באיזון
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וגם התדרים..
לפתוח EQ
ולעשות בערך כזה דבר:

@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
וכן לגבי האוטוטיון.. בעניין החישמול.. זה גם בוורי אדיו?
לא הבנתי את השאלה
-
@margalit תודה
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אפשר גם להגביר את התדרים העיקריים בשירה (בערך ב 2KHZ-10KHZ) אבל להגביר ממש קצת..
איך לעשות את זה?
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך לעשות את זה?
לפתוח איקיו באינסרט ולעשות כמו בצילום מסך שהעלתי
אבל את לא צריכה לעשות את כל מה שכתבתי
כי תלוי איפה הבעיה..
תבדקי קודם את הריוורב, ואם זה לא אז תעברי לשבדוק את שאר הדברים
הכי נשמע לי שזה הריוורב -
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך לעשות את זה?
לפתוח איקיו באינסרט ולעשות כמו בצילום מסך שהעלתי
אבל את לא צריכה לעשות את כל מה שכתבתי
כי תלוי איפה הבעיה..
תבדקי קודם את הריוורב, ואם זה לא אז תעברי לשבדוק את שאר הדברים
הכי נשמע לי שזה הריוורב -
@margalit בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
כ"כ, מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
כל איקיו נותן גוון אחר
אפשר להשתמש בזה הרגיל של הקיובייס
אבל אני פחות משתמשת בו
נח לי יותר לעבוד עם איקיו חיצוני
וחוץ מזה לפעמים בשרשרת של האינסרט אני מעדיפה שקודם יהיה איקיו ועליו יהיה הקומפרסור או כל אפקט אחר
וכשאני עושה את זה במובנה אז זה כמו ששמים אותו אחרון באינסרט@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11
כן, זה 11
אבל זה פלאגין חיצוני, לא של הקיובייס -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
בשביל מה צריך לפתוח EQ אם יש את זה ישירות ברגע שפותחים את האפקטים?
כל איקיו נותן גוון אחר
אפשר להשתמש בזה הרגיל של הקיובייס
אבל אני פחות משתמשת בו
נח לי יותר לעבוד עם איקיו חיצוני
וחוץ מזה לפעמים בשרשרת של האינסרט אני מעדיפה שקודם יהיה איקיו ועליו יהיה הקומפרסור או כל אפקט אחר
וכשאני עושה את זה במובנה אז זה כמו ששמים אותו אחרון באינסרט@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
מאיזה קיובייס הצילום מסך? זה נראה 11
כן, זה 11
אבל זה פלאגין חיצוני, לא של הקיובייס@margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):
- מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
- כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
- האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
- האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?
אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.
-
@margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):
- מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
- כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
- האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
- האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?
אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):
- מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
- כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
- האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
- האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?
אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.
על כל השאלות אני יענה בהזדמנות (פשוט בדרך לישון...)
לגבי שאלה 3
כתבתי על זה מדריך כאן: https://miktzav.com/topic/2184/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%99%D7%96-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1?_=1645992247110
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
