המשתמשים שנמצאים בראש הפוסט
-
@אילנית תרשום להנהלה כאן זה לא המקום!
( גם לי יש את הבעיה הזאת...) -
@אילנית בכללי את יכולה גם לשאול כאן:
עדיף.
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1639243311479וגם אני לא רואה את המשתמשים שנמצאים בראש הפוסט.
אבל משום מה זה לא מפריע לי....דווקא הייתי רוצה שישאר ככה...
אבל מאמינה שאני בין היחידים שמעדיפים ככה.
-
@אילנית בכללי את יכולה גם לשאול כאן:
עדיף.
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1639243311479וגם אני לא רואה את המשתמשים שנמצאים בראש הפוסט.
אבל משום מה זה לא מפריע לי....דווקא הייתי רוצה שישאר ככה...
אבל מאמינה שאני בין היחידים שמעדיפים ככה.
-
@רבקה אמרו לי לפתוח על זה פוסט.
אם זה משנה לך- אזיז.@רבקה אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
אבל משום מה זה לא מפריע לי....
דווקא הייתי רוצה שישאר ככה...לא כותבת דווקא כי מפריע לי...
אלא כדי להבין למה זה....@אילנית אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@רבקה אמרו לי לפתוח על זה פוסט.
נכון,
אני ביקשתי ממנה לפתוח על זה נושא בבאגים ולתייג את @מוטי-טבק@רבקה אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
אבל מאמינה שאני בין היחידים שמעדיפים ככה.
נכון לגמרי, אני דווקא מעדיפה שיראו...

-
@רבקה אמרו לי לפתוח על זה פוסט.
אם זה משנה לך- אזיז.@רבקה אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
אבל משום מה זה לא מפריע לי....
דווקא הייתי רוצה שישאר ככה...לא כותבת דווקא כי מפריע לי...
אלא כדי להבין למה זה.... -
אני רואה גם מתי כותבים לכן זה עוזר מאוד
-
אני רואה גם מתי כותבים לכן זה עוזר מאוד
@קול-הקווים גם עכשיו???
-
@קול-הקווים גם עכשיו???
@חסיד-אוטנטי כן
-
@חסיד-אוטנטי כן
@קול-הקווים אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@חסיד-אוטנטי כן
מסתבר שזה באג לא אצל כולם.
אין עוד מה לדון בנושא.יכנסו ויראו מה לעשות בנידון.
-
-
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה... -
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה... -
@100 אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה...רואים או לא??
-
@100 אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה...רואים או לא??
-
@100 אמר בהמשתמשים שנמצאים בראש הפוסט:
@אילנית אני רואה עכשיו אותך למעלה ואח"כ חסיד אוטנטי ואח"כ רבקה ואייצת
לזה התכוונת כי א"כ אין לי את הבעיה...רואים או לא??
-
גם אצלי לא רואים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות