יונתן רזאל
-
ממש חושב שלא משנה מה לא מוציאים על בנות שיר אים רוצים זה רק על ילדה שנולדה לו לא סתם ילדה אז מה היא נפטרה מזה קשור זה לא מכובד לזמר שמדבר לציבור החרדי
@מיוזיק-בנשמה אם אתה רוצה שנבין את הפוסט שים פסיקים,
קראתי אותו 5 פעמים והבנתי רק ב5 וחצי -
@AVITAL-1 תודה על המידע!
@הלב-שלי אמר ביונתן רזאל:
כל הקישורים היו חסומים חוץ מגאולה וגם שם הוידיו נחסם
זה כבר מראה משהו.
@כשרון אמר ביונתן רזאל:
נו אז מה הבעיה זה על שם שלה אבל עדיין
זהו...שזה לא על השם שלה, וגם אם כן, זה לא מתאים...
@כשרון אמר ביונתן רזאל:
מתכוון לנשמה לא!?
לא נשמע ככה בכל אופן....
נראה לי נאסור זאת... לפי המידע הנ"ל לא?!
@אייצ-ית אני כבר מטפל בזה בנטפרי זה בטיפול
-
@חיימוב אמר ביונתן רזאל:
הוא הוציא שיר חדש על הרב דרוקמן זצ"ל אם אפשר לעלות לפה אשמח

https://send.magicode.me/send-file/file/c0fa9ee205525f*******8effbe914dabc7b124e46bca7f/view
הקישור פג

-
קטעים נבחרים ממופע אזמרה
https://send.magicode.me/send-file/file/2c80687ac39cf079eb2f617a971eda1dc3***a6e505/view -
https://send.magicode.me/send-file/file/f9e0b8e8a66995a8bd0f1604d2d1a40a9***2cf50e0/view
-
https://send.magicode.me/send-file/file/a14eaf65baa0d3b64df1e4064feeaab***75092c91e/view
-
https://send.magicode.me/send-file/file/94f12cdc5d8f41b820f983b3406728a097***a7b965/view
-
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אפשר להעלות במגיקוד לחסומים?
-

-
@אילה-הזמרת
עצוב הייתי תמימה כשחשבתי שיונתן ואהרון לא מופיעים בעצמאות -
מישהו פה יכול להעלות את השיר דוד של יונתן רזאל ונווה תלאות ובין הצלילים (שיר הנושא)
אני ממש אשמח תודה. -
מישהו פה יכול להעלות את השיר דוד של יונתן רזאל ונווה תלאות ובין הצלילים (שיר הנושא)
אני ממש אשמח תודה.@אפרת-גלבוע בין הצלילים.mp3 בבקשה
-
ראיתם את השיר המיוחד שלו חלקת אלוקים
איזה קאבר נוסטלגי ויפה ופשוט!!
איזו פשטות מיוחדת יש לו!
אבל למרבה הצער נראה לי הציבור פחות מחבב אותו
הוא מדי אמן אולי? -
-
מישהו פה יכול להעלות את השיר דוד של יונתן רזאל ונווה תלאות ובין הצלילים (שיר הנושא)
אני ממש אשמח תודה.@אפרת-גלבוע יונתן רזאל - דוד.mp3
02 - Yonatan Razel - Neveh Telaos.MP3אם זה לא מאוחר מידי....

-
@אפרת-גלבוע יונתן רזאל - דוד.mp3
02 - Yonatan Razel - Neveh Telaos.MP3אם זה לא מאוחר מידי....

@יאיא
אף פעם לא מאוחר... -
ראיתם את השיר המיוחד שלו חלקת אלוקים
איזה קאבר נוסטלגי ויפה ופשוט!!
איזו פשטות מיוחדת יש לו!
אבל למרבה הצער נראה לי הציבור פחות מחבב אותו
הוא מדי אמן אולי?@תודה-לך-ה מקווה שזה לא מאוחר להגיב אחרי כ"כ הרבה זמן (כמו ש@אפרת-גלבוע אמרה כאן
) אבל אני חושבת שהוא פשוט בוחר להנות מהמוסיקה שלו ולא דווקא לשווק אותה להצליח ולהרוויח כסף כמו הרבה זמרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות