דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער

מה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
17 פוסטים 8 כותבים 1.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • השקדןה השקדן

    @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

    ssS מנותק
    ssS מנותק
    ss
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @צוותא הערשי וויינבערגער הוא לא אותו דבר לדוגמה השירים של פינקי יהיה איזה שיהיה שרים לזמן רב רב מצד שני השירים של הערשי וויינבערגער שרים חצי שנה ואחר זה כולם שוכחים אותו זה המציאות. וגם דברתי גם החרוזים והגראמען שהוא עושה אין תחליף!!!

    השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ssS ss

      @צוותא הערשי וויינבערגער הוא לא אותו דבר לדוגמה השירים של פינקי יהיה איזה שיהיה שרים לזמן רב רב מצד שני השירים של הערשי וויינבערגער שרים חצי שנה ואחר זה כולם שוכחים אותו זה המציאות. וגם דברתי גם החרוזים והגראמען שהוא עושה אין תחליף!!!

      השקדןה מנותק
      השקדןה מנותק
      השקדן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @ss יש בזה משהו אבל הערשי וינברגר הוא יחסי חדש תן לו קצת זמן והוא יהיה ענק שבענקים ....

      זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
      במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

      ssS תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • השקדןה השקדן

        @ss יש בזה משהו אבל הערשי וינברגר הוא יחסי חדש תן לו קצת זמן והוא יהיה ענק שבענקים ....

        ssS מנותק
        ssS מנותק
        ss
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @צוותא נכון אמרתי ודברתי רק על עכשיו יש לו עתיד גדולה מאוד!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מתיתיהומ מנותק
          מתיתיהומ מנותק
          מתיתיהו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          פינקי הלחין את הלהיט של כל הזמנים......

          רחם

          אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

          השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מתיתיהומ מתיתיהו

            פינקי הלחין את הלהיט של כל הזמנים......

            רחם

            השקדןה מנותק
            השקדןה מנותק
            השקדן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @מתיתיהו רחם מילא יש שיר הרבה הרבה יותר מרומם 'ממקומך' ששרים בקדושה של שחרית בשבת ברוב בציבור החסידי

            זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
            במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • השקדןה מנותק
              השקדןה מנותק
              השקדן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @השקדן
              בכנס של האירגון החשוב בארה"ב רופא חולים R.C.C.S שהתקיימה לאחרונה פינקי וועבער ביחד עם מקהלת פריילך ולב מרגשים עד דמעות כמו שרק פינקי יודע ובסוף שר ביחד עם שרגי געשטטנר ז"ל את שירו ''כרחם אב'' יה"ר שזה יהי' לע"נ רבי שרגא אליהו בן ר' חיים אליעזר דוד הי"ו
              9..jpg
              שרגי.jpg

              קישור להורדה [צריך להוריד את הכוכביות]
              https://send.magicode.me/send-file/file/9ea6b0619bc617a9f****54680c8beb9fc5901fd20f4/view

              זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
              במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

              R נטו מוזיקהנ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • השקדןה השקדן

                @השקדן
                בכנס של האירגון החשוב בארה"ב רופא חולים R.C.C.S שהתקיימה לאחרונה פינקי וועבער ביחד עם מקהלת פריילך ולב מרגשים עד דמעות כמו שרק פינקי יודע ובסוף שר ביחד עם שרגי געשטטנר ז"ל את שירו ''כרחם אב'' יה"ר שזה יהי' לע"נ רבי שרגא אליהו בן ר' חיים אליעזר דוד הי"ו
                9..jpg
                שרגי.jpg

                קישור להורדה [צריך להוריד את הכוכביות]
                https://send.magicode.me/send-file/file/9ea6b0619bc617a9f****54680c8beb9fc5901fd20f4/view

                R מנותק
                R מנותק
                riizi
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @השקדן תודה, אין את זה ביוטיוב?

                השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • R riizi

                  @השקדן תודה, אין את זה ביוטיוב?

                  השקדןה מנותק
                  השקדןה מנותק
                  השקדן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @riizi אין לי מושג

                  זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                  במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • השקדןה השקדן

                    @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

                    סאדיגוראס מנותק
                    סאדיגוראס מנותק
                    סאדיגורא
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @השקדן אמר במה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער:

                    @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

                    אפי' לא מתקרב!
                    הוא מלחים יותר מאשר מלחין

                    בלי קשר הוא מאוד יפה ומאוד מוכשר!

                    ש'כח אייבערשטער!!!
                    בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
                    ו...
                    אחרי שקיבלת תגיד תודה!

                    R תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • סאדיגוראס סאדיגורא

                      @השקדן אמר במה דעתכם על המלחין הענק פינקי וועבער:

                      @ss יש מלחין שמחתיל להתקרב אליו לאט לאט קוראים לו 'הערשי וינברגר'

                      אפי' לא מתקרב!
                      הוא מלחים יותר מאשר מלחין

                      בלי קשר הוא מאוד יפה ומאוד מוכשר!

                      R מנותק
                      R מנותק
                      riizi
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @סאדיגורא גם אני בדעתי שיש להרשי וויינבערגער עוד דרך ארוכה מאוד מאוד להגיע אליו
                      וגם ההבדל ביניהם היא שלהערשי יש את השירים היותר קלילים וכייפים ככה
                      ופינקי יש לו שירים יותר מובנים ומקצועיים
                      כך בעיני

                      פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • השקדןה השקדן

                        @השקדן
                        בכנס של האירגון החשוב בארה"ב רופא חולים R.C.C.S שהתקיימה לאחרונה פינקי וועבער ביחד עם מקהלת פריילך ולב מרגשים עד דמעות כמו שרק פינקי יודע ובסוף שר ביחד עם שרגי געשטטנר ז"ל את שירו ''כרחם אב'' יה"ר שזה יהי' לע"נ רבי שרגא אליהו בן ר' חיים אליעזר דוד הי"ו
                        9..jpg
                        שרגי.jpg

                        קישור להורדה [צריך להוריד את הכוכביות]
                        https://send.magicode.me/send-file/file/9ea6b0619bc617a9f****54680c8beb9fc5901fd20f4/view

                        נטו מוזיקהנ מנותק
                        נטו מוזיקהנ מנותק
                        נטו מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @השקדן אין על פינקי שווה לשמוע את הגראמען שעשה לאסון מירון ועל שרגי גששטטנר [מה שהעלה פה @השקדן ...]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • R riizi

                          @סאדיגורא גם אני בדעתי שיש להרשי וויינבערגער עוד דרך ארוכה מאוד מאוד להגיע אליו
                          וגם ההבדל ביניהם היא שלהערשי יש את השירים היותר קלילים וכייפים ככה
                          ופינקי יש לו שירים יותר מובנים ומקצועיים
                          כך בעיני

                          פייבישפ מנותק
                          פייבישפ מנותק
                          פייביש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @riizi דבר ראשון, אל תשכח שרוב השירים של פינקי הם שירים קלילים (תעבור על כל ה200 שירים שלו ואז תדבר...
                          ולגבי הרשי ווינבערגער אני חושב שהוא קרוב מאד לפינקי עם השירים קל מסתתר מדרגות ירא שמיים רחמים ויתן לך
                          והשירים הפשוטים כמו בטחו דאווענען בר אילעי הם באותה רמה של השירים הפשוטים של פינקי כמו בן בג בג ואחרים

                          צריך טיירוס בחיים😜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • לא נקרא 0
                          • פוסטים אחרונים
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • שליחת פנייה לניהול