בני פרידמן
-
@ב-ב
שלחתי לבדיקה.. -
https://drive.google.com/file/d/18_bdGVXl4j3J1Sy2zKNdZ-_wvUTi5Fn8/view?usp=sharing
בני פרידמן ותזמורת פריילעך [בקמפ תמים אמריקה]
הקלטה מלאה איכות די טובה שווה שמיעה כל להיטי בני פרידמן ועוד להיטים נוספים
מה קרה בני כל שניה מגיע לארץ להופעות היה תחילת קיץ סוף קיץ ועכשיו אחרי סוכות [אני מאמין שיעשה בסוכות עוד] לא יעזור לאף אחד בני בשיא הקרירה כובש את כל העולם בהכל..... -
-
אנשי לובאוויטש קומזיץ לייב עם בני פרידמן
https://youtu.be/6q6cb5kPFxI -
מישהו יכול להעלות את השיר יש תקווה?
עדיף בקובץ פחות מ5 מגה -
בבקשה יש תקוה.mp3
-
https://send.magicode.me/send-file/file/a7f4d0781b5f527378a73838301f************50c630938de7/view קרדיט מיוזיק סקופ
-
סקופ ראשוני ובלעדי :
הייתי אמש בהופעה של בני פרידמן והוא חשף שיר חדש שיצא בזמן הקרוב שיר קיצבי שמדבר על הגאולה איך שכולם יתקבצו יש בהחלט למה לחכות@אליהו-חזן שווה לחקות לשירים של בני פרידמן
-
חשיפה ראשונית: האזינו לפני כולם לשיר המלא של הזמר בני פרידמן על המילים: "והיה ביום ההוא ובאו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים" שבקרוב יצא אלינו... תתחילו לשיר את הלהיט המטורף הבא - בלעדי!!
קרדיט מיוזיק סקופ
@מיאה-ב אמר בבני פרידמן:
חשיפה ראשונית: האזינו לפני כולם לשיר המלא של הזמר בני פרידמן על המילים: "והיה ביום ההוא ובאו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים" שבקרוב יצא אלינו... תתחילו לשיר את הלהיט המטורף הבא - בלעדי!!
קרדיט מיוזיק סקופ
סקופ ראשוני ובלעדי :
הייתי אמש בהופעה של בני פרידמן והוא חשף שיר חדש שיצא בזמן הקרוב שיר קיצבי שמדבר על הגאולה איך שכולם יתקבצו יש בהחלט למה לחכות@אליהו-חזן תסתכל בהודעה שציטטתי כבר חשפו את זה פה בעבר ויש גם סקיצה מהשיר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

