משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.
-
@נעמי16 ואוווו פשוט שיר מטורף כתיבה מילים ברמה גבוה מאודדד
בהלם איך התלבטת בכלל אם לעלות או לא
מחכה לעוד חומרים ממך
@davidovsk תודה!!
משתמש מקסים מהפורום
-
וואו @טותיייי אני ממש מתחברת לשירים שלך
את כותבת מושלם
וממש נוגע ללב
תמשיכי לכתוב...
מחכה לעוד -
וואו @טותיייי אני ממש מתחברת לשירים שלך
את כותבת מושלם
וממש נוגע ללב
תמשיכי לכתוב...
מחכה לעוד@תהילה-כהן-0 תחכי למחר
כי אסור לכתוב יותר מאחד הבנתי -
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב... -
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב... -
@davidovsk
לא הייתי קורא כאן להכל שירים!
אלא סיפורים שהם רואים בעניים וכותבים!
לכו תכתבו ספר!
תכתבו שירים...
-
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...@שמעון-2 לא הבנתי מה אתה בא לומר?
-
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...@שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...@טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך
למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני
@יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!
-
@שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...@טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך
למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני
@יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!
@חסידייה-אוטנטית אבל מפחיד אותי לשלוח בלי הקדשות לא יודעת למה...
-
@שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...@טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך
למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני
@יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!
@חסידייה-אוטנטית
צודקת לגמרי
כתבת בול את מה שחשבתי -
@חסידייה-אוטנטית
צודקת לגמרי
כתבת בול את מה שחשבתי@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה לגביי מה

-
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה לגביי מה

@חסידייה-אוטנטית מה שכתבת ל@שמעון-2
כי לי זה ממש הפריע
ותאמת לונראלי שזה היה הכוונה שלו
אז מענין במת מה הוא בא לומר -
@חסידייה-אוטנטית מה שכתבת ל@שמעון-2
כי לי זה ממש הפריע
ותאמת לונראלי שזה היה הכוונה שלו
אז מענין במת מה הוא בא לומרפוסט זה נמחק! -
@שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...@טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך
למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני
@יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!
-
ההבדל פשוט:)
לך קוראים:> @שמעון-2
לוהם קוראים:@חסידייה-אוטנטית@יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!
@דניאל-0 זה לא קשור היתה לו סיבה לומר אתזה
והיא פשוט מענינית אותי ..הסיבה .... -
@יעל-ק אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:
על מה החלומות
מתלוצצות בלילה
כשאני סוף סוף נופלת שדודהואוו שיר ליילי מהמםם

רק תיקון קטן,
על מה החלומות מתלוצצים בלילה -
סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
תתחילו לכתוב מהלב...אני מסכימה איתך, לא כל השירים כאן בנויים כמו שיר של חנן בן ארי- צודק!
אבל,
אני אספר לך על עצמי-
מאחורי כל שיר עומדת כוונה עמוקה שאין לך מושג מהי...
דוגרי - לפעמים יש לי מסרים שבא לי לצרוח אותם לעולם- וואלה, לא איכפת לי מה כתוב ואם כתוב יפה או מוזר איכפת לי שמישהו יבין ואם לא יבין אז לפחות שישמע (יקרא) את הכאב\תסכול וכו שאני נמצאת בו עכשיו- ואני בטוחה שכולם יזדהו איתי...
בכל אופן- אצלי כשאני בהשראה עפיםםםם לי שירים... ושיקפצו כולם- אני אפרסם כמה שבא לי...(ואם שאלת, כן. יש לי ארנק מלא השראה בראש וכל פעם אני שולפת וכותבת עוד משהו)
אני לא מחייבת אף אחד לקרוא... ופעם הבאה תכתוב עדין יותר, סבבה?
ואין לי מושג למי התכוונת, ניסיתי לצייר את זה על עצמי ועניתי,לדעתי, בשם כולם...
יעל#
-
@יעל-ק תודה מהממת, איזה כיף לשמוע:)
ואם כבר אני מגיבה פה, אז חייבת לומר לך, שהשירים שלך כל פעם משאירים אותי חסרת מילים...
שחוץ מלומר וואווו ווואווו ואווווווווו ולקרוא שוב ושוב ושוב, אני נאלמת
מהכתיבה, המילים, והעומק...
ו-
@יעל-ק אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:לפעמים יש לי מסרים שבא לי לצרוח אותם לעולם- וואלה, לא איכפת לי מה כתוב ואם כתוב יפה או מוזר איכפת לי שמישהו יבין ואם לא יבין אז לפחות שישמע (יקרא) את הכאב\תסכול וכו שאני נמצאת בו עכשיו- ואני בטוחה שכולם יזדהו איתי...
הם צורחים השירים שלך, אני מתחרשת מהם...חח כל שיר מכיוון שונה, זה מטורף...!!
ובכללי ח'ברה, אתם באמת מעלים שירים מדהימים אחד אחד!!
כיף להיכנס ולקרוא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
