דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 591.8k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL LOVE ME

    @תהילוש זה נכון יש בזה קצת ..
    ותשימו לב אני לא רוצה לומר כלום אבל אוזן מופק ע"י פדידה (שזה אמור לומר לכם משהו)
    ונהוראי למרות שנפל בגמר קם ועשה משהו עם הכשרון שקבל מאלוקים....

    מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #845

    @LOVE-ME אמר בנהוראי אריאלי:

    @תהילוש זה נכון יש בזה קצת ..
    ותשימו לב אני לא רוצה לומר כלום אבל אוזן מופק ע"י פדידה (שזה אמור לומר לכם משהו)
    ונהוראי למרות נפל בגמר קם ועשה משהו עם הכשרון שקבל מאלוקים....

    מה?? מי אמר?מאיפה יודעים?

    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

    LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

      @LOVE-ME אמר בנהוראי אריאלי:

      @תהילוש זה נכון יש בזה קצת ..
      ותשימו לב אני לא רוצה לומר כלום אבל אוזן מופק ע"י פדידה (שזה אמור לומר לכם משהו)
      ונהוראי למרות נפל בגמר קם ועשה משהו עם הכשרון שקבל מאלוקים....

      מה?? מי אמר?מאיפה יודעים?

      LOVE MEL מנותק
      LOVE MEL מנותק
      LOVE ME
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #846

      @מישהי-מאמי מי אמר מה?
      תנסחי יותר ברור

      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #847
        פוסט זה נמחק!
        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

          פוסט זה נמחק!

          מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #848

          @מוכשרת-על לא התכוונתי לזה התכוונתי לסרטון עצמו שהוא חסום לי

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מרבמ מרב

            @מוכשרת-על לא התכוונתי לזה התכוונתי לסרטון עצמו שהוא חסום לי

            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #849
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רבקהר רבקה

              הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

              נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

              🎵🎤🎶

              לחסומים וגם אלה שלא:)

              https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #850

              @רבקה הקישור חסום לי גם אחרי הורדת הכוכביות ואני נטפרי
              אשמח מאד אם תעלי שוב

              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אפוש פארא מנותק
                אפוש פארא מנותק
                אפוש פאר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #851

                היי חברים..
                ביום בהיר.. (לפני שבוע) הפעמון ביוטיוב מצלצל.. מה יש? אהה נהוראי אריאלי העלה כמה שירים.. טוב.. פתחתי ומייד הסתחררתי אלפי צפיות מייד.. (היום הממוצע של כל שיר שהוא העלה לפני כמה ימים הוא כמעט 200,000 צפיות!!) (וללא שום קליפ!) ממש כמו שהאמנים הגדולים מוצאים שירים ומייד הצפיות טסות.. (לא צריך מיליון עוקבים בשביל זה 😄 )
                אבל מייד נפלה לי הובנה הפשוטה.. נהוראי הוא כבר לא זמר מתחיל.. ממשיך.. ואפילו לא כמו רוב הזמרים הוותיקים! נהוראי בנה לו סגנון אישי.. בקנה מידה של דדיה, גד אלבז.. וכו.. (לא הגזמתי!) (אני לא מדבר על וותק וסגנון אלא על הרעיון..)
                זה אליפות מסחררת זה משהו שעוד 15 שנה בערך יהיו ילדים שיפגשו אותו אז ויגידו לו אנחנו גדלנו עליך..

                חוצמיזה אני רוצה לשתף אתכם בעוד משהו מעניין..
                לפני שנה בערך בחופש.. הייתי אם חברים על חוף מאולתר בכנרת פגשנו שם את נהוראי.. (אם פודולינסקי 😊 ) ואז הוא דיבר בטלפון אם אחד בשם 'מאור חיים' 😊 והוא אמר לו כך: מאור מילה שלי.. אתה תיהיה איתי נוציא ביחד להיטים ותתפרסם וכו' וכו' (בשביל הפרטיות לא אומר מעבר לזה 😊 ) ו.. וואלה.. נהוראי ממש ידע מה הוא אומר..
                😄

                להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                אלוף.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #852
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אפרתא מנותק
                    אפרתא מנותק
                    אפרת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #853

                    160b3dfd-29c2-4109-ac6a-0fcad46cfe18-image.png
                    במילה אחת ווואוווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    הוא הביא דברים חדשים למוזיקה
                    נהוראי תודה!!

                    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                    אייל גלבוע

                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • אפרתא אפרת

                      160b3dfd-29c2-4109-ac6a-0fcad46cfe18-image.png
                      במילה אחת ווואוווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      הוא הביא דברים חדשים למוזיקה
                      נהוראי תודה!!

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #854
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מירי יימ מנותק
                        מירי יימ מנותק
                        מירי יי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מירי יי
                        #855

                        @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                        אני יודעת שהנושא ננעל, ומצדיקה את @מוזיקה על הצעד הזה. אבל אני חושבת שהוצאת שם רע זה כמו 'הלבנת פנים' בדיוק, על אף שאין הזמר מודע לכן וזה עלול להיגרר הלאה, אז אני מנסה 'לתקן' קצת מהעוול שנעשה פה.
                        מי שאמר את מה שאמר לגביי נהוראי - שיידע הוא טועה ובענק!!!!!!!!!!!!!!!
                        נכון, זה מנגיעה אישית כי אני ראיינתי אותו. ואני זאת ששמעה במו אזניה את מה שאמר. אבל זה לא אומר כלום. נהוראי הוא חבר של אחי, ואני מכירה את אישתו.
                        אף מילה ממה שהוא אמר לא הייתה 'כיבוס המציאות כי הוא זמר ורוצה לייצג את עצמו כצדיק'!!!!!
                        אני לא אפרט את ההסטורייה שלו - כי אין זה המקום וגם לא אעשה את זה לעולם במציאות - כי אני בטוחה שהוא לא רוצה בכך. אבל מי שמודע לגלגולים שהוא עבר עוד בשנים מוקדמות יותר - הוא עד לשינוי הגדול שנעשה בו.
                        בלי איצטלות וגינונים. לא 'אחד בפה ואחד בלב'.
                        גם אחרי שיחה עם אמא שלו - אני מעידה על כך.
                        זה בדיוק כמו שפעם אמרו לי על זמר שהתגרש וסיפרתי את זה לתומי באתר כלשהו. אחרי שגיליתי מאחי, חבר של אותו הזמר, שזה לא נכון - רציתי פשוט לקבור את עצמי!!!!!!!!!!
                        אתם יודעים מה זה העוון של הוצאת שם רע??? ועוד על מפורסם???

                        מצטרפת לכל מילה.
                        כאחות של אלעזר חזן, הרגע התוועדתי אליכם והיה נחמד מאוד לקרוא את הפרגוניישן עליו 🙂
                        נהוראי התחיל את דרכו עם אלעזר בשמחות בית השואבה ואני יודעת ממנו טוב טוב שהצעדים הגדולים שעשה שייכים אליו בלבד ולא לשום יח''צ כזה או אחר.

                        ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • מירי יימ מירי יי

                          @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                          אני יודעת שהנושא ננעל, ומצדיקה את @מוזיקה על הצעד הזה. אבל אני חושבת שהוצאת שם רע זה כמו 'הלבנת פנים' בדיוק, על אף שאין הזמר מודע לכן וזה עלול להיגרר הלאה, אז אני מנסה 'לתקן' קצת מהעוול שנעשה פה.
                          מי שאמר את מה שאמר לגביי נהוראי - שיידע הוא טועה ובענק!!!!!!!!!!!!!!!
                          נכון, זה מנגיעה אישית כי אני ראיינתי אותו. ואני זאת ששמעה במו אזניה את מה שאמר. אבל זה לא אומר כלום. נהוראי הוא חבר של אחי, ואני מכירה את אישתו.
                          אף מילה ממה שהוא אמר לא הייתה 'כיבוס המציאות כי הוא זמר ורוצה לייצג את עצמו כצדיק'!!!!!
                          אני לא אפרט את ההסטורייה שלו - כי אין זה המקום וגם לא אעשה את זה לעולם במציאות - כי אני בטוחה שהוא לא רוצה בכך. אבל מי שמודע לגלגולים שהוא עבר עוד בשנים מוקדמות יותר - הוא עד לשינוי הגדול שנעשה בו.
                          בלי איצטלות וגינונים. לא 'אחד בפה ואחד בלב'.
                          גם אחרי שיחה עם אמא שלו - אני מעידה על כך.
                          זה בדיוק כמו שפעם אמרו לי על זמר שהתגרש וסיפרתי את זה לתומי באתר כלשהו. אחרי שגיליתי מאחי, חבר של אותו הזמר, שזה לא נכון - רציתי פשוט לקבור את עצמי!!!!!!!!!!
                          אתם יודעים מה זה העוון של הוצאת שם רע??? ועוד על מפורסם???

                          מצטרפת לכל מילה.
                          כאחות של אלעזר חזן, הרגע התוועדתי אליכם והיה נחמד מאוד לקרוא את הפרגוניישן עליו 🙂
                          נהוראי התחיל את דרכו עם אלעזר בשמחות בית השואבה ואני יודעת ממנו טוב טוב שהצעדים הגדולים שעשה שייכים אליו בלבד ולא לשום יח''צ כזה או אחר.

                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #856

                          יש הופעות של נהוראי שאפשר להעלות לפה?
                          אני ממש אשמח.

                          Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                          אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ANASTASIAA ANASTASIA

                            יש הופעות של נהוראי שאפשר להעלות לפה?
                            אני ממש אשמח.

                            אפרתא מנותק
                            אפרתא מנותק
                            אפרת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #857

                            @ANASTASIA https://www.youtube.com/watch?v=oTGPzWZ54lI
                            https://www.youtube.com/watch?v=XXVq8YT8SIY
                            יש את זה...

                            בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                            אייל גלבוע

                            ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • אפרתא אפרת

                              @ANASTASIA https://www.youtube.com/watch?v=oTGPzWZ54lI
                              https://www.youtube.com/watch?v=XXVq8YT8SIY
                              יש את זה...

                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #858

                              @אפרת .
                              איזה אלווווווף!!
                              איך רואים את ההתקדמות שלו מהסרטון הראשון לשני.....

                              Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                              אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ANASTASIAA ANASTASIA

                                @אפרת .
                                איזה אלווווווף!!
                                איך רואים את ההתקדמות שלו מהסרטון הראשון לשני.....

                                אפרתא מנותק
                                אפרתא מנותק
                                אפרת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרת
                                #859

                                @ANASTASIA ממש!!!

                                @רבקה תודה על הסרטון מנהוראי ממש יפה!!!!

                                נהוראי תודה רבה על המוזיקה והסרטון......

                                בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                אייל גלבוע

                                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אפרתא אפרת

                                  @ANASTASIA ממש!!!

                                  @רבקה תודה על הסרטון מנהוראי ממש יפה!!!!

                                  נהוראי תודה רבה על המוזיקה והסרטון......

                                  מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #860

                                  @אפרת דיי למה רק אני לא רואה את זה 😂😂😂😂
                                  תעלו שוב פליזזזז

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוב זית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #861

                                    שיחק אותה, השירים שלו תמיד מחברים ומלאי רגש פשוט מטורף, השיר הגבול זה השמים השאיר אותי עם דמעות איזה שיר האמת שאני שומעת את כולם כי כולם מדהימים אחד אחד אבל באמת ללכת בלי לראות והגבול זה השמים זה השירים שהכי מרגשים והכי מחברים ממש נגע לליבי
                                    תודה ענקית תמשיך כך יש לך עתיד!!!!!!!!!!! 👍 👍

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #862

                                      וואיי נהוראייי ממש ריגשתת איזה יפה אתה מדברר ובכלל השיר ללכת בלי לראותת ריגש ממש, וכמו שאמרת שאתה מרגיש שזה השליחות שלך, בתור אחת שכותבת אני גם מרגישה את אותו דבר כל אחד שליח במה שהוא טוב בו, במה שהוא אוהבב, וואיי ומוזיקה זה דבר כלכך רגיש שנוגע ללב ואתה הצלחת לגעת ללבות של כולם ולהמשיך להיות בן תורהה עם טלפון כשרר!!
                                      אתה זמר מוכשר ומרגש וכיף לקבל מאחד כמוך שלא מראה את עצמך אתה ענו וצנוע לא נמשך אחרי הזמרים שואהבים תתהילה והכבוד אתה עם טלפון כשרר!!!!!!!!!!!
                                      וזה ממש ריגש וממשיך לרגששש!
                                      המון הצלחות השם איתךך וגם אנחנוו
                                      ממש תודהה

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מרבמ מרב

                                        @אפרת דיי למה רק אני לא רואה את זה 😂😂😂😂
                                        תעלו שוב פליזזזז

                                        אפרתא מנותק
                                        אפרתא מנותק
                                        אפרת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרת
                                        #863

                                        @מרב https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c****6a2f51c36ada72470f1d59e58eabee/view
                                        להוריד כוכביות!!
                                        @טותיייי @דוב-זית ללכת בלי לראות והגבול של השמים שירים מושלמים!!!!!

                                        @ANASTASIA https://www.youtube.com/watch?v=ZAzkc5Kcj6o
                                        הופעה מחתונה שנהוראי עשה

                                        בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                        אייל גלבוע

                                        מרבמ ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • אפרתא אפרת

                                          @מרב https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c****6a2f51c36ada72470f1d59e58eabee/view
                                          להוריד כוכביות!!
                                          @טותיייי @דוב-זית ללכת בלי לראות והגבול של השמים שירים מושלמים!!!!!

                                          @ANASTASIA https://www.youtube.com/watch?v=ZAzkc5Kcj6o
                                          הופעה מחתונה שנהוראי עשה

                                          מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #864

                                          @אפרת איך מורידים כוכביות ?

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול