דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 592.4k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C chagit03

    @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

    @מירי-יי אמר בנהוראי אריאלי:

    מצורף השיר הראשון של נהוראי אריאלי על הבחירות. בחירות 2018 טירת הכרמל.mp3

    ואיי איזה ישן זה 😂
    הוא שר פה עם נתנאל ישראל ..
    והשיר הראשון שלו זה 'הכל מובן'. לפני הוא הוציא קאברים וג'ינגלים לישיבות..

    משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי
    אבל הקול השני ממש לא מוכר

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #876

    @chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:

    משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי

    הקול של נתנאל שנשמע לך כמו הקול של נהוראי, זה באמת נהוראי!
    הקול השני, מסתבר שזה נתנאל... באמת מוזר, כי וואלה לא מזכיר אותו ..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:

      משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי

      הקול של נתנאל שנשמע לך כמו הקול של נהוראי, זה באמת נהוראי!
      הקול השני, מסתבר שזה נתנאל... באמת מוזר, כי וואלה לא מזכיר אותו ..

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #877

      @פונץ-בננה זה ממש לא נתנאל ישראל גם לא לפני 5 שנים זה מישהו אחר
      חייב לברר את זה....
      הכי הגיוני שזה חבר של נהוראי

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C chagit03

        @פונץ-בננה זה ממש לא נתנאל ישראל גם לא לפני 5 שנים זה מישהו אחר
        חייב לברר את זה....
        הכי הגיוני שזה חבר של נהוראי

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #878

        @chagit03 תבררי חחח...
        כתוב כאן-
        https://www.nogomi.ru/song/%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%93-nehoray-arieli-netanel-israel.html
        נהוראי ונתנאל ישראל...
        אם זה לא היה כתוב, אני הייתי אומרת שאולי זה אורי ...

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        chagit03C יהודי קדושי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @chagit03 תבררי חחח...
          כתוב כאן-
          https://www.nogomi.ru/song/%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%93-nehoray-arieli-netanel-israel.html
          נהוראי ונתנאל ישראל...
          אם זה לא היה כתוב, אני הייתי אומרת שאולי זה אורי ...

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #879

          @פונץ-בננה באמת הכי הגיוני שזה אורי תאמיני לי....

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

            @chagit03 תבררי חחח...
            כתוב כאן-
            https://www.nogomi.ru/song/%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%93-nehoray-arieli-netanel-israel.html
            נהוראי ונתנאל ישראל...
            אם זה לא היה כתוב, אני הייתי אומרת שאולי זה אורי ...

            יהודי קדושי מנותק
            יהודי קדושי מנותק
            יהודי קדוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #880

            @פונץ-בננה יש מצב במגיקוד??

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #881

              היוםםם
              נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה וצאת אלבומו החדש
              https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%a7-%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c/
              האזינו לא תפסידו😜

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              ANASTASIAA 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • ה הודיה 1

                היוםםם
                נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה וצאת אלבומו החדש
                https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%a7-%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c/
                האזינו לא תפסידו😜

                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #882

                @הודיה-1 .
                ואי ואי איזה חמוד הנהוראי הזה....
                הוא פשוט בנאדם מתוק!
                באמת.
                אין לי הגדרה אחרת.
                הוא-----
                זמ מגניב ומדהים!!!
                המון הצלחה לנהוראי.
                תמשיך להיות צדיק וטוב כמו שאתה.

                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ה הודיה 1

                  היוםםם
                  נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה וצאת אלבומו החדש
                  https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%a7-%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c/
                  האזינו לא תפסידו😜

                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #883

                  @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

                  נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה

                  ???
                  לא שמעתי עד הסוף אולי?

                  Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ANASTASIAA ANASTASIA

                    @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

                    נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה

                    ???
                    לא שמעתי עד הסוף אולי?

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #884

                    @ANASTASIA זה לרגל הפריצה של הוצאת האלבום

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הודיה 1

                      @ANASTASIA זה לרגל הפריצה של הוצאת האלבום

                      ANASTASIAA מנותק
                      ANASTASIAA מנותק
                      ANASTASIA
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #885

                      @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

                      @ANASTASIA זה לרגל הפריצה של הוצאת האלבום

                      אההה😇
                      לא הבנתי...😂 😂 😂

                      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • רבקהר רבקה

                        הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                        נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                        🎵🎤🎶

                        לחסומים וגם אלה שלא:)

                        https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                        חיימובח מנותק
                        חיימובח מנותק
                        חיימוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #886

                        @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                        הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                        נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                        🎵🎤🎶

                        לחסומים וגם אלה שלא:)

                        https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                        אפשר עוד פעם?

                        אני הסוד של ירושלים

                        מישהי מאמימ אאא 1א לא הכל טוב אבל הכל לטובהל משיחחמ 4 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • חיימובח חיימוב

                          @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                          הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                          נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                          🎵🎤🎶

                          לחסומים וגם אלה שלא:)

                          https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                          אפשר עוד פעם?

                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #887

                          @חיימוב איך מעלים? אין לי מושג.........................

                          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                          LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                            @חיימוב איך מעלים? אין לי מושג.........................

                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                            #888

                            @מישהי-מאמי במגיקוד
                            https://send.magicode.me/send-file/upload

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חיימובח חיימוב

                              @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                              הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                              נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                              🎵🎤🎶

                              לחסומים וגם אלה שלא:)

                              https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                              אפשר עוד פעם?

                              אאא 1א מנותק
                              אאא 1א מנותק
                              אאא 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #889
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • LOVE MEL LOVE ME

                                @מישהי-מאמי במגיקוד
                                https://send.magicode.me/send-file/upload

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                #890

                                @LOVE-ME אני מעלה לך
                                https://send.magicode.me/send-file/file/5ca735*****bf66a465b0f0847454142797527ebe7394/view

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                אאא 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ה הודיה 1

                                  @LOVE-ME אני מעלה לך
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/5ca735*****bf66a465b0f0847454142797527ebe7394/view

                                  אאא 1א מנותק
                                  אאא 1א מנותק
                                  אאא 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אאא 1
                                  #891

                                  @הודיה-1 אני באמצע לעלות את זה
                                  זה פשוט לוקח זמן
                                  אבל אם זה לוקח לך פחות זמן אז תעלי את זה את
                                  אתם רוצים את הסרטון שהוא שלח למקצב נכון?!
                                  בבקשה
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/f9a55f4760635d3086ec80a7686d5cccba8****cd91b/view

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #892

                                    להורדה
                                    https://www.jumbomail.me/j*****/WbkvIT8TUUSDbkv

                                    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      להורדה
                                      https://www.jumbomail.me/j*****/WbkvIT8TUUSDbkv

                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #893

                                      מהמם!אין כמו נהוראי.
                                      זמר כל כך מעורה ומתייחס יפה לקהל שלו.👍
                                      תודה לנהוראי על התכנים היפים והמקצועיים שהוא נותן לנו.
                                      והכל בשמחה ועדינות נדירים!😊 👥

                                      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'ית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #894

                                        **זה מוזר...
                                        בד"כ אני לא מגיבה על שירים שיצאו.

                                        אבל-
                                        היצירה הזאת לא השאירה לי ברירה---

                                        השיר הכי יפה לדעתי שלו.
                                        כל כך עמוק, מבוצע יפה.
                                        הקול שלו אומנם נשמע לי מעט מחושמל בטונים הנמוכים. אבל זה לא הפריע למטרה.

                                        לדעתי השירים השקטים שלו הרבה יותר מחמיאים לו מהמקפיצים.

                                        ואווו! אין לי מילים.
                                        שומעת ת'שיר בלופים.

                                        כתבתי את כל הנ"ל רק בשביל אלו שלא שמעו- שילכו לשמוע עכשיו!!

                                        מצרפת למטה-**
                                        https://www.youtube.com/watch?v=H0MxA9PaOQE

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          **זה מוזר...
                                          בד"כ אני לא מגיבה על שירים שיצאו.

                                          אבל-
                                          היצירה הזאת לא השאירה לי ברירה---

                                          השיר הכי יפה לדעתי שלו.
                                          כל כך עמוק, מבוצע יפה.
                                          הקול שלו אומנם נשמע לי מעט מחושמל בטונים הנמוכים. אבל זה לא הפריע למטרה.

                                          לדעתי השירים השקטים שלו הרבה יותר מחמיאים לו מהמקפיצים.

                                          ואווו! אין לי מילים.
                                          שומעת ת'שיר בלופים.

                                          כתבתי את כל הנ"ל רק בשביל אלו שלא שמעו- שילכו לשמוע עכשיו!!

                                          מצרפת למטה-**
                                          https://www.youtube.com/watch?v=H0MxA9PaOQE

                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #895

                                          @אייצ-ית רק שהמשפט 'רק איתך מרגיש לי טוב מידיי',צרם לי קצת מה זה מידיי? מאוד! טוב זה הקטע של החריזה אבל בגלל שהשיר הזה כל כך טוב ומרגש זה הפריע לי...

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          אייצ'יתא ANASTASIAA 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול