תזמורת או די ג'י???
-
אין ספק שתזמורת היא המועדפת ביותר,
אבל יש שירים שתזמורת לא יכולה לעשות אותם
(כגון שירי די ג'יי...)@א-ה-2 ובבת מצוה וכדומה ? ודאי די גי תלוי איזה אירוע!
-
איך שכתבו לפני תלוי איזה אירוע, אבל אני מעדיף תמיד תזמורת טובה.
-
קלללל
תזמורת
אין כמו כלים חיים
(כמובן תזמורת ברמה א’...) -
@margalit אמר בתזמורת או די ג'י???:
קלללל
תזמורת
אין כמו כלים חיים
(כמובן תזמורת ברמה א’...)השאלה מה ההגדרה של תזמורת ברמה
אם הם מנגנים רק חסידי לדוגמא אז בטברנה וסוף האירוע זה יהיה פחות מdj וכן להיפך אם הם מנגנים רק מזרחי אז בריקודים זה יראה כמו מועדון שזה גם לא טוב אז לדעתי זה צריך להיות תזמורת שמנגנים גם חסידי לריקודים גם אלטרנטיבי למעברי ביניים וגם מזרחי למי שאוהב בסוף טברנה (ואני לא מכיר תזמורת כזו אז לדעתי עדיף dj לא שאני מכיר את כל התזמורות אבל עדיין..) -
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
-
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
@מוח-שליט-על-הלב אמר בתזמורת או די ג'י???:
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
מה הקשר??????????
לא קשור לספרדי ולא לאשכנזי לא צריך לערבב את הנושא של ספרדים ואשכנזים בכל פינה!!! -
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
-
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
-
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
@אינספריישן אמר בתזמורת או די ג'י???:
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
נפוץ-נפוץ.....
אני מכירה מלא שלקחו DJ לחתונה. אולי זה תלוי במגזר המסויים....
@אפוש-פאר אמר בתזמורת או די ג'י???:
מה הקשר??????????
לא קשור לספרדי ולא לאשכנזי לא צריך לערבב את הנושא של ספרדים ואשכנזים בכל פינה!!!מצדיקה במאה אחוז!!!!!!!!!!!!!!
מה הקשר להכניס עדות בנושא הזה???
ואני מכירה שתיי משפחות אשכנזיות שלקחו DJ לחתונה.וואלה, מוזר?
לא!
כי אין קשר בין הנושא לעדות!
-
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
@מוח-שליט-על-הלב אמר בתזמורת או די ג'י???:
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
אני אף פעם לא נתקלתי בDJ באירוע אשכנזי אני פחות מכירה את התחום הזה והוא בהחלט לא נפוץ בציבור אשכנזי
זה לא ממקום גזעני אלא על מה שגדלנו -
@אינספריישן אמר בתזמורת או די ג'י???:
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
נפוץ-נפוץ.....
אני מכירה מלא שלקחו DJ לחתונה. אולי זה תלוי במגזר המסויים....
@אפוש-פאר אמר בתזמורת או די ג'י???:
מה הקשר??????????
לא קשור לספרדי ולא לאשכנזי לא צריך לערבב את הנושא של ספרדים ואשכנזים בכל פינה!!!מצדיקה במאה אחוז!!!!!!!!!!!!!!
מה הקשר להכניס עדות בנושא הזה???
ואני מכירה שתיי משפחות אשכנזיות שלקחו DJ לחתונה.וואלה, מוזר?
לא!
כי אין קשר בין הנושא לעדות!
-
@איזה-קטע אמר בתזמורת או די ג'י???:
@אילנית כי הדי ג'י בא מהחילונים ולספרדים יש יותר קרובים חילוניים מהמעברות כלומר, הם פחות שמרו על עצמם בקום המדינה. זה הכל
זה ממש לא נכון!!!
הסיבה היחידה שאולי ספרדים יותר עושים DJ (אם זה נכון) זה בגלל שיש משו יותר טראנסים וחפלה בזה,
ואשכנזים אוהבים בדרך כלל סגנון יותר כבד ומכובד... -
יש משהוא יותר אמיתי בתזמורת
-
מה אתם הייתם מעדיפים באירועים שלכם DJ טוב או להקה מוצלחת ומה הסיבה לבחירה הזאת אתם קהל המוזמנים או כל דבר אחר.
@טיטו אמר בתזמורת או די ג'י???:
מה אתם הייתם מעדיפים באירועים שלכם DJ טוב או להקה מוצלחת ומה הסיבה לבחירה הזאת אתם קהל המוזמנים או כל דבר אחר.
הסיבה שתשפיע -זה סוג האירוע.
בבר מצווה היתי מזמינה DJ.
באירוסים שמים MP3....
חתונה-זמר ותזמורת.
@תהילוש-0 אמר בתזמורת או די ג'י???:ואם כבר דיג'יי אז רק עמירם בן לולו
על המחיר שלו שמעת?.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות