תזמורת או די ג'י???
-
@אלחי אני שאלתי מה דעתכם לא מה דעת העולם כי את זה אני יודע וסתם מעניין מה אנשים חושבים כדעה אישית
אגב גם מי שכתב ספרדים או שכנזים לגבי הטרנסים זה גם סוג של הכללה כשמה שמעניין זה דעתכם האישית בסופו של דבר מי שזורם עם הזרם זה דג מת או דג שזה הדרך שלו אז תגידו מה אתם כלפי הזרם -
לדעתי זה קשור לסוג האירוע
בבר מצוות ואירוסין-מקובל להביא דיג'י, ובחתונות תזמורת ,לפחות בציבור הספרדי-בני תורה ובוגרי ישיבות.
לשאלה-מה יותר טוב? זה עניין של התאמה לאופי האירוע..
בחתונות-אין על תזמורת...@אנונימית אמר בתזמורת או די ג'י???:
ובחתונות תזמורת ,לפחות בציבור הספרדי-בני תורה ובוגרי ישיבות
אני חושבת שדווקא מקובל ההפך ...
-
לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.
@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
עם יוטיוב
לפני שהסרטון נפעל.. יש פרסומות

שלא תמיד מתאימות.. המלצה שלי אם את הולכת לאמץ תעניין של השירים דרך היוטיוב ,
זה להוריד אותם לפני
-
@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
עם יוטיוב
לפני שהסרטון נפעל.. יש פרסומות

שלא תמיד מתאימות.. המלצה שלי אם את הולכת לאמץ תעניין של השירים דרך היוטיוב ,
זה להוריד אותם לפני
@פונץ-בננה צודקת

אבל ביוטיוב אפשר לשים מה שרוצים ולא מתוך רשימה. -
@פונץ-בננה צודקת

אבל ביוטיוב אפשר לשים מה שרוצים ולא מתוך רשימה.@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
אבל ביוטיוב אפשר לשים מה שרוצים ולא מתוך רשימה.
את יכולה להוריד את כל השירים שאת רוצה למחשב ולעשות רשימה

-
ה המאסטרו הנסתר התייחס לנושא זה ב
-
ה המאסטרו הנסתר התייחס לנושא זה ב
-
@קוקה-קולה בקשר למה שרשמת בנושא הקודם
אז מה שזה כלים חיים
עדיין יש בומים מטורפים -
@קוקה-קולה בקשר למה שרשמת בנושא הקודם
אז מה שזה כלים חיים
עדיין יש בומים מטורפים -
@קוקה-קולה אבל עדיין זה כמו טראנסים
יש לך בומים מטורפיים.
והאזניים נגמרות -
@קוקה-קולה אבל עדיין זה כמו טראנסים
יש לך בומים מטורפיים.
והאזניים נגמרות@תמר-7 לפחות זה פחות זמן באירוע מאשר עם תזמורת
-
@תמר-7 לפחות זה פחות זמן באירוע מאשר עם תזמורת
@המאסטרו-הנסתר אבל
מה הקשר לזמן???
מי דיבר על זמן -
@המאסטרו-הנסתר אבל
מה הקשר לזמן???
מי דיבר על זמן@תמר-7 הסיבה שבגלל זה תזמורת זה יותר טוב
-
@תמר-7 הסיבה שבגלל זה תזמורת זה יותר טוב
@המאסטרו-הנסתר לא דיברנו על טראנסים???
-
@המאסטרו-הנסתר לא דיברנו על טראנסים???
@תמר-7 נכון, אבל הזכרת את זה שיש גם בתזמורת טראנסים, ולא רק באורגניסט בתור חסרון בתזמורת, אז מה שרציתי לומר, שיותר נעים לאוזן טראנסים עדינים למשך פרק זמן קצר יותר
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
@שמחה-הגיטריסט תראה מה כתבנו
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
@שמחה-הגיטריסט למה?
מתי זה אמור להשתנות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות